חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכן שיווקי למיתוג אתרים – כל הדרכים להתאים את האתר למותג

מאת: קורן דורניהול תוכן13/02/20091626 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד האתגרים הגדולים הניצבים בפני מאפייני אתר ועורכי תוכן הוא לתרגם את המותג, כפי שהוא נתפש על ידי הצרכן, למושגים אינטרנטיים ולחוויית תוכן המתאימה לערכי המותג.
פעמים רבות תוכלו לראות מותגים, החל מדגני בוקר, דרך קולקציות אופנתיות ועד גאדג'טים מתוחכמים שמדברים בשפה אחת בנקודות המכירה, בקטלוגים, באריזת המוצרים ואתר החברה או המיניסייט שהוקם עבור המותג מפספס את הפואנטה או מתקשר אחרת.
למשל, דמיינו מוצר מתחום לייף סטייל שפונה לצעירים והתוססים והאתר שלו בגוונים אפורים, שפה אקדמית גבוהה וחוץ מויז'ואל אחד שהוא התמונה של המוצר אין בו שום קשר ישיר לכל מה שעמלו עליו מנהלי המותג ומומחי המותג במשך זמן רב.
אתרי מותג הם כרטיס הביקור של המותג, ממש כמו שעיצוב המוצר הוא כרטיס הביקור של המותג. אומנם מדובר במשימה מורכבת, אבל אפשרית בהחלט. כיצד מעבירים את המותג מהערוץ הנראה לערוץ הוירטואלי? הנה מספר עצות להעברת המותג למישור האינטרנטי דרך העיצוב והתוכן השיווקי:

חוויית תוכן ממותגת

צבעי המותג – חשוב שאתר המותג יהיה בגוונים המזוהים עם המותג או לפחות בגוונים מתוך אותה סקאלת הצבעים, כולל אלמנטים ומוטיבים תואמים. המותג ירוק ומשדר טבע? חשוב שהאתר יהיה מבוסס על גוונים ירוקים ושופע אלמנטים של טבע.
שם המותג – אם מדובר באתר חברה, ניתן להקצות כל נישה באתר למותג אחר התואם בחלקו את רוח המותג ואם מדובר במיניסייט או באתר שכולו מותג אחד, חשוב מראש ששם האתר יהיה שם המותג, בין אם בכתובת ובין אם בלוגו המתנוסס בדף הבית.
עקביות – כדאי שלכל דף שיגיע המשתמש יופיע המותג בדרכים שונות – לוגו, מוצרים שונים תחת המותג יקבלו דפי אינטרנט שונים – דף לכל מוצר וכולי.
קהל היעד של המותג – הוא קהל הגולשים והלקוחות הוירטואליים שלכם. חשוב מאוד לפנות אליו, בין אם בשפה, בויז'ואלים ובתכנים שמעניינים אותו. לפי קבוצות המיקוד הקהל שלכם הם אנשים שאוהבים כושר ולייף סטייל? חשבו על תוכן שיווקי שיעניין אותם וישאיר אותם באתר ככל האפשר. כמו למשל, כתבות על ויטמינים, תרגילים לאימון בוקר, ארוחות בריאות, טיולים, פינוקים ועוד.
תוכן שיווקי וערכי המותג – חשוב לשמור על החיבור בתוכן למותג ולערכי המותג.לכל מותג יש ערכי מותג. זה הזמן להפוך כל ערך כזה לחוויית תוכן עשירה ומרתקת. אחד מערכי המותג הוא בריאות? שלבו תכנים רלוונטיים על מחקרי בריאות, טיפים לחיים בריאים יותר ועוד. הערך של מותג אופנה הוא העצמה נשית? חשבו על תכנים שיעסקו בהעצמה נשית. תוכלו להתמקד בערך מוביל של המותג או ליצור מגזין שכולו תוכן שיווקי המחולק לפי קטגוריות ונושאים, כשכל מדור במגזין עוסק בערך אתר של המותג מזוויות שונות. 
הכרות עם המותג: אחד התפקידים החשובים ביותר של תוכן שיווקי באתרי חברה הוא ליצור חיבור עם המותג בדרכים עקיפות ולכן, חשוב מאוד לחזור בכל כתבה, טיפ או סקר אינטראקטיבי למותג ולמה שהוא עבור הצרכן/הגולש. ניתן ליצור קישור ישיר למותג בגוף הטקסט, כמו למשל, אם המוצר הוא צעצועים התפתחותיים והכתבה עוסקת בהתפתחות הילד דרך משחק, ניתן לתת דוגמאות לצעצועים המתאימים לכל שלב בהתפתחות המשחק ואם מדובר בטרנדים לעונת הקיץ באופנת נשים, ניתן להשתמש במילות מפתח של פריטי אופנה ולקשר אותם ישירות לפריטים כפי שהם מופיעים בקטלוג הוירטואלי.
תוכן שיווקי מעודכן – לא מספיק לבנות ולאפיין אתר ממותג, צריך לעדכן אותו ולהפוך אותו כל פעם מחדש לרלוונטי. כמובן שהשיטה האופטימאלית היא לעדכן אתר לפחות מספר פעמים בשבוע כדי להראות חדשנות, דינאמיות ולעורר עניין, אך מדובר בשינויים קטנים ותוספות קטנות יחסית כגון הוספת דגמים חדשים לקטלוג ואייטמים חדשים. את השינוי המרכזי מומלץ לעשות מדי עונה ( במידה ומדובר באתרי אופנה ויש קולקציה חדשה בסניפים) או כל פעם שיוצא מוצר חדש, ניתן לבנות לו אזור משלו ולקדם אותו לדף הבית או כשהמותג עובר תהליכים של שינוי או מתיחת פנים – לשנות את אתר המותג בהתאם כדי שתמיד ישקף את המותג שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קורן דור היא מומחית לשיווק דיגיטלי בעלת סטודיו לכתיבה שיווקית מעבירה הדרכות והרצאות על שיווק בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכתיבה שיווקית כולל קורסים דיגיטליים וסדנאות זום על שיווק דיגיטלי
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קורן דור

מאת: קורן דורשיווק06/07/222373 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: קורן דורבתי מלון02/08/121259 צפיות
מועדוני לקוחות, או תוכניות נאמנות בשמן הרשמי יותר, הן דרך שיווק אטרקטיבית במיוחד ללקוחות ענף התיירות. מאז ומתמיד חברות היו מעניקות הטבות יחודיות ואטרקטיביות בשפע של סגנונות (ובשווי משתנה) ללקוחות שהיו רשומים למועדונים שלהם, אם זה ברשתות השיווק, חברות תעופה ועוד. כיום, עם הגברת המודעות לצרכנות נבונה, גם ענף התיירות מתחיל להבין את הצורך במועדוני לקוחות שמציעים שפע של פינוקים והנחות. התחרות רק החלה לצמוח, ובקצב מסחרר.

מאת: קורן דוראימון לקריירה23/07/121352 צפיות
המגמה החדשה בעולם הקאוצ'ינג היא ללא ויכוח אימון באמצעות אמנות. האימון, או בשמו הלועזי הקואצ'ינג הוא תהליך טיפולי אלטרנטיבי לטיפולים הפסיכותרפיים המסורתיים, שמאפשר למטפל - המאמן, לחשוף קשיים ובעיות נסתרות במטופל - המתאמן, ובאמצעות טכניקות שונות השמות דגש על המעשיות ועל הטיפול של כאן ועכשיו

מאת: קורן דוריזמות עסקית22/07/121148 צפיות
כל בעל עסק מגלה זאת בשלב מוקדם או מאוחר, כי ההקמה של העסק מלווה במספר בחירות מכריעות וחשובות: בחירה של שם ובחירה של לוגו ועיצוב לוגו. הלוגו, שהוא הסמל המסחרי שלכם, נועד לשם שימוש כסימן ההיכר שלכם בעולם העסקים ובם המתחרים. הוא יוצר קישור מידי בין העסק שלכם או המוצר והשירות שאתם מקדמים ולבין קהל המטרה אליו פונים. לא משנה אם מדובר בעסק קטן בינוני או גדול, לוגו הוא דב חיוני כאשר הצלחת הלוגו תלויה עיצוב לוגו חכם ויעיל, שיתרום לכם למינוף עסקי אדיר, או במידה ותבחרו להזניח את חשיבות הלוגו, למפולת פיננסי

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183779 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182822 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172868 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143243 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144137 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146047 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148389 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica