חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בקרת איכות- מה זה אומר?

מאת: אשכולותייעוץ עסקי30/06/2013767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בקרת איכות צריכה להתבצע לכל מוצר או שירות. בקרה של האיכות משמע איתור בעיות ובאגים שונים טרם הוצאת המוצר או השירות לשוק, תיקון הבעיות השונות ואישור כי המוצר אכן עומד באותם תנאים שהובטחו ללקוח. נכון לשנים האחרונות כל צרכן מודע לחשיבות הבקרה על האיכות ולכן הוא מעדיף לרכוש מוצר אשר עבר בדיקות איכות קפדניות ונמצא תקין מאשר מוצר אשר אינו נושא תו תקן/איכות.

בקרת איכות- בקרה אוטומטית

נכון לשנת 2013 רוב בדיקות הבקרה נעשות באופן אוטומטי עוד בתהליך הייצור. יש שני סוגים מרכזיים של בדיקות. הראשון הוא מדידה וביקורת של המרכיבים השונים של המוצר וזאת באמצעות תוכנות מיוחדות וכלים אוטומטיים. השני הא בחינת אותן תכונות שהובטחו ללקוח. כלומר, אם העלון הפרסומי הבטיח כי מכשיר הספורט יוכל לבצע פונקציה מורכבת מסוימת גם אם תעמוד עליו מסה של 200 קילוגרמים, האחראים על כל הקשור אל בקרה ואיכות יצטרכו לוודא כי המוצר אכן יעמוד בהבטחה זו.

תהליך הבקרה

חשוב להבין כי לכל דבר אשר נמדד ונבדק חייב להיות תהליך מדויק ומוגדר המורכב משלבים. בצורה זו ניתן לאשר כל שלב, לוודא כי הוא מיושם הלכה למעשה בצורה תקינה וכן לוודא בסופו של דבר כי כל התהליך נעשה בצורה תקנית. מדי תקופה גם תהליך הבקרה עצמו עובר בדיקה וביקורת קפדנית וזאת על מנת לוודא כי הבדיקות אכן נעשות ברמה הדרושה. תהליך בקרת איכות יכול להיות ידני או אוטומטי ותמיד יערב את השלבים הבאים:

• הצגת הפריט- השלב הראשון תמיד יהיה הצגה של המוצר אותו יש לבדוק.

• הבדיקה- השלב השני יהיה הבדיקה של הפריט. חשוב לקחת בחשבון כי כיום רוב הבדיקות נעשות על ידי תוכנות מחשב וציוד משוכלל כבר בשלבי הייצור וזאת על מנת למנוע מצבים בהם המוצר מגיע לבדיקה ידנית סופית ומסתבר כי הטעות נעשתה בשלב הייצור ולא ניתן לתקנה.

• קבלת החלטה- לאחר בדיקת המוצר על פי פרמטרים ברורים, מתקבלת הקביעה האם אותו מוצר אכן עומד בכל הדרישות.

• נקיטת פעולה- כאן ננקטת פעולה באם לשחרר את מוצר לחנויות המשווקות או לשים אותו במחסן העודפים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשכולות - ייעוץ. שיפור תהליכים. ניהול.

אשכולות הינה חברה המתמחה ומובילה את שוק התקינה והאיכות בישראל.
אשכולות מספקת שירותי הקמת מערכות איכות, שיפור תהליכים וניהול עסקי מזון.

לפרטים נוספים:

http://www.eshkolot-m.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אשכולות

מאת: אשכולותניהול16/05/13846 צפיות
מחקרים ונתונים רבים מראים כי למרות הדרישה ההולכת וגוברת למסעדות טובות, עדיין ניתן לראות כי רבות מהן סוגרות את העסק מוקדם ממה שציפו ולעיתים אפילו לפני שהסתיימה לה שנה. בדיוק מהסיבה הזאת, צריך לדעת לנהל ולהכיר את השוק, מה שיסייע בניהול תקין ויעיל של המסעדה. אם כן, כיצד פועל הייעוץ למסעדות?

מאת: אשכולותייעוץ עסקי28/04/13728 צפיות
ישנם סיפורים רבים על ארגונים שכשלו בהטמעת התקן iso 9001 וברוב המוחלט של המקרים מדובר על כשל אחד מרכזי – חוסר רצון מצד ההנהלה להתערב באופן מהותי וגורף לבצע שינוי בסדר גודל של iso-9001.

מאת: אשכולותייעוץ עסקי25/03/13988 צפיות
שוק המסעדנות בארץ נמצא בפריחה בשנים האחרונות, והקהל הישראלי צועד על קיבתו ומצביע במזלגות. דיו רב נשפך על גבי העיתונים, וביטים רבים מוקרנים על צגי המחשב – רווים בתלונות על המצב הכלכלי, ההכנסות הנמוכות, ההוצאות הגבוהות, ובכלל, תלונות של הישראלים על עצמם ועל העולם.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222215 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica