חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילונות רומאיים

מאת: daronetעיצוב פנים04/07/20131901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא אוהבים וילונות-

במדינת ישראל נראה כי בלתי אפשרי לחיות בבית בלי וילונות. השמש הקופחת במרבית ימות השנה ובמרבית שעות היממה לא מאפשרת לנו להיות בבית שלנו בלי הצללה. אם כך ההצללה היא הכרחית, אך מה עושים אם אנחנו לא אוהבים את המראה של הוילונות? אם אנחנו אוהבים מראה נקי של חלון ולא ממש מחבבים את מראה הבד והקפלים המכסה לנו את הוילון? במקרה שכזה קיימות כיום חלופות, שמציעות וילונות עדינים יותר, שעדיין מספקים את העבודה ומצליחים להצליל את האור והאוירה בבית.

וילונות רומאיים-

וילונות רומאיים הם למעשה וילונות העשויים משכבת בד טיבעי אשר מתוחה על החלון ובתוכו תפורים חפים (מוטות) לאורכו בצורה שווה, לצורך קיפול הוילון, או תפרים רכים ללא חפים. באופן הזה למעשה פתיחה וסגירה של הוילון מבוצעת על ידי גלילה באמצעות מנגנון חוט או שרשרת, אך אפשרי גם להזמין וילונות רומאיים במנגנון חשמלי בלבד. הוילונות הרומאיים במצבם הסגור נראים כמו שכבת בד אחידה ומתוחה, אשר מכסה את החלון ובכך מקנים לבית מראה קלאסי ואלגנטי, בשונה מוילונות אחרים. וילונות אלה נפתחים בקלות והם נוחים מאוד לשימוש בבית בו באותו חדר ישנם הרבה חלונות קטנים לכל האורך. במרבית הבתים כיום נמצא דווקא וילונות רומאיים, מכיוון שהם הטרנד החדש. יחד עם סגנון עיצובי מינימליסטי של ריהוט, הוילונות הרומאיים הם האופציה הטובה ביותר לשילוב הצללה נכונה בבית עם מראה ביתי ונעים.

מנגנון חשמלי-

במידה וקיימים לא מעט חלונות בבית שלך, או אפילו רק בסלון. במידה והגישה לחלון אינה נוחה בגלל עיצוב ריהוט מחייב, מומלץ לשקול שימוש ב- וילונות רומאיים בשילוב עם מנגנון סגירה ופתיחה חשמלי. מנגנון זה למעשה יחסוך מאיתנו את הצורך בללכת לוילון ולהסתבך עם שרשרת הפתיחה כדי לקפל או לסגור את הוילון. המנגנון החשמלי מגיע עם שלט רחוק, אשר מאפשר לנו לשלוט בלחיצה אחת עם כל הוילונות או חלקם בתוך הבית שלנו. הנוחות שהשלט והמנגנון החשמלי מספקים לנו היא עילאית ולכן רצוי מאוד לשקול אופציה זו.

וילונות רומאיים גם במשרד-

העובדה כי וילונות רומאיים הם קלאסיים ומודרניים גורמת להם להיות מותאמים למשרדים החדשים. במרבית המשרדים כמות החלונות היא גדולה ואין דרך טובה יותר להצליל את האור החודר לתוך המשרד ומפריע לשגרת העבודה, מאשר על ידי וילונות כאלו. הוילונות בעלי מראה נוח ולא צעקני מתאימים כמעט לכל סגנון עיצובי של המשרד שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144629 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148750 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141200 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131555 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131326 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131256 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222468 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222712 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202733 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202800 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202246 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202223 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica