חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יחי ההבדל הקטן - משרד חקירות

מאת: פרנסיסקוחקירות09/07/2013816 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרד חקירות, חברת חקירות היא לעיתים, כמו במקרה שלנו, מושג והיפוכו.

מחד - מבחינת החוק והתקנות, היא חברת חקירות מסחרית לכל דבר. ומאידך - ההון האנושי המרכיב אותה מורכב מאינדיבידואלים הקנאים לפרטיותם וחקירותיהם.

את חברתנו נכון יותר לכנות 'חבורת חקירות', או כפי שמכנים זאת באנגלית - 'גנג'.

ברשותכם נערוך היכרות -

'גאדג'ט' - בהכשרתו המקצועית הוא מהנדס אלקטרוניקה, אך עולמו המקצועי סובב בין אלפי התקני-חקירות מתוחכמים המפותחים בכך רחבי העולם. גאדג'ט לא ממציא שום דבר חדש, אבל אין מוצר חקירות, ריגול או בילוש היוצא לשוק הצבאי או לשוק החקירות שגאדג'ט לא יודע עליו.

'האקר' - כשמו כן הוא. בדרך-כלל מעורב בכל חקירה. ככל הנראה הוא חבר בפורום מצוצמם מאד של גאוני מחשב, אשר מקום הימצאם הפיזי לא נודע, ואשר מזוהים ברשת בשמות גוב בלבד.

'פיננס' - לפיננס החוקר הפיננסי שלנו יש 'שריטה' בראש. אתם מכירים אנשים שיש להם דיסלקציה והם כותבים בשגיאות, אבל כשהם קוראים טקסט, קופצת להם לפנים כל שגיאת כתיב או תחביר ?

אז החוקר 'פיננס' סובל ממשהו דומה, כשהוא עובר במהירות הבזק על דו"חות פיננסיים, כל 'טעות' או בלוף, ולו הקטן ביותר, קופץ לו לפנים.

'קאונסלר' - אינו ממש חוקר פרטי. הוא עו"ד בעל התמחות מיוחדת במינה. 'מקלטי מס' , 'לקונות משפטיות', פרצות בחוזים ובמכרזים, מהלכים שנועדו בסתר לעוות את המכרז.

ה'בוס' - הבוס הוא נטו חוקר פרטי. הוא פחות בוס ויותר אינטגרטור חקירות, ויש לו מומחיות בתכנון ארגון וניהול חקירות שטח. העבר הצבאי שלו במבצעים מיוחדים ובחקירות מודיעין סבוכות, פלוס כשרון טבעי של מרגל חוקר, הפכו אותו לאמן.

אז כלפי חוץ אנחנו עוד משרד חקירות הממוקם בבנין משרדים בסיטי של ת"א. בשכנות לנו משרדי אדריכלים ועורכי-דין, אבל לקוחותינו.. תתפלאו - לקוחותינו הם משרדי חקירות, חברות אבטחה, קב"טים, ושאר גופים האמונים על אבטחת מידע, אבטחת הציוד והתוצרת במפעליהם וארגוניהם.

הבנתם נכון. אנחנו, חוקרים פרטיים של משרדי חקירות אשר לעיתים נתקלים בבעיות או לוקחים לידיהם משימות חקירה אשר אינם מסוגלים לבצע. ואז - או שמחזירים את התיק ללקוח, או שפונים אלינו - 'חבורת החוקרים'.

ואילו אנחנו - לא מחפשים מוניטין. חקירות שנתקעו - יש בשפע.

בשבוע הבא - 'אבטחת-מידע' - "המתחרה שלי מציע הצעה זולה יותר לכל לקוחותיו".

'חבורת החוקרים'.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרנסיסקו - חוקר פרטי

מנהל בכיר בחברת החקירות 'קדמון יהלום - מודיעין וחקירות'

www.kdbi.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרנסיסקו

מאת: פרנסיסקוחקירות09/04/13857 צפיות
השימוש בצילומי אבטחה בזירות אירועי פשע נהפך לשמיש יותר ויותר ככל התפתחות הטכנולוגיה והמודעות לנושא, במאמר זה נסקור את היעילות של צילומים אלו לטובת איסוף ראיות וסיוע לפענוח החקירה.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171778 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152856 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152177 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143233 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica