במאה ה-21, הכל דינמי, ומילת המפתח היא עדכניות. כל רגע יוצאת טכנולוגיה חדשה, גאדג'ט מתוחכם ומכשירים מהירים יותר. כך גם בעולם האינטרנט - מי שמאט ולו רגע, נשאר מאחור. כל הזמן צריך להיות מעודכן, רלוונטי וחדיש - עד כדי כך, שאם לא תעדכן את אתרך לתקופה קצרה יחסית, המתחרים יעקפו אותך בהפרש משמעותי.
למה בעצם האתר צריך להיות כל כך מעודכן?
בדיוק כמו שאנחנו תמיד מחפשים את הסלולרי הכי מתקדם, כך גם נחפש את האתר המעודכן ביותר - זה שיספק לנו את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר, באופן המרשים ביותר לעין. אתר שלא יהיה מעודכן יעניק רושם של אתר מיושן, לא רלוונטי ולא מעניין. נושא העיצוב חשוב לא פחות, וגם עליו להיות עדכני ואופנתי - ממש כמו שתעדיפו להיכנס לחנות נוצצת ולא לחלל תצוגה ישן, לא אסתטי ולא מושך. מבנה האתר גם הוא צריך להיות מעודכן ביותר, בכדי לאפשר ממשק גלישה נוח במיוחד, חווית משתמש איכותית ומעבר נוח ומהיר בין כל העמודים. נושא המהירות חשוב מאוד בימינו - אנו הופכים להיות יותר ויותר חסרי סבלנות, ואתר שיידרש לו יותר זמן להיטען - יינטש. במידה ותזניחו אתר בתכנים, במבנה או בעיצוב - כל ההשקעה שלכם עד כה תרד לטמיון. אין זה משנה אם עד עכשיו הענקתם לאתר תקציבים גבוהים וזמן רב, ופניתם למומחה הגדול ביותר בתחום בניית אתרים - כל עוד לא תמשיכו לעדכנו בתכיפות גבוהה, הוא לא ימשיך להצליח.
אתר מעודכן חשוב לא רק בגלל הגולשים - אלא לא פחות בשל תחום קידום אתרים. גוגל ושאר מנועי החיפוש אוהבים אתרים מעודכנים, ומעניקים להם דירוג גבוה יותר בעמודי התוצאות. מכיוון שדירוג גבוה יותר משמע חשיפה גדולה יותר, לאתר מעודכן יש קשר ישיר לכמות הגולשים שנכנסים אליו. לעומת זאת, אתר לא מעודכן יידחק בסוף עמודי התוצאות כך שמעטים ייכנסו אליו גם כך.