חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות לילדים ובני נוער

מאת: אקסטזה ברמסיבות14/07/2013858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת מתנפחים, השכרת גימבורי השכרת שולחנות משחק

מסיבות לילדים ובני נוער

בימינו, כל אירוע של ילדים ובני נוער הופך להפקה רצינית. מסיבות יום הולדת ומסיבות אחרות דורשות מן ההורים התארגנות והשקעה. הורים רבים מנסים למצוא פתרונות יצירתיים, כיצד להפעיל את הילדים בצורה שתהנה אותם, שתפעיל אותם למשך זמן רב ככל האפשר, ושלא תרוקן להורים את הכיס. ישנן אפשרויות רבות לפעילויות כאלה. נציג כאן כמה מהן.

השכרת מתנפחים

אחת הפעילויות אשר מלהיבות ילדים בכל הגילאים באופן מיוחד היא השכרת מתנפחים. כיום ניתן למצוא עשרות סוגים ודגמים של מתנפחים, במחירים שווים לכל נפש. ניתן להזמין מתנפחים אשר יתאימו לגיל הילדים. ילדים צעירים נהנים לקפוץ במתנפחים אשר מותירים להם טווח לדמיון, כמו מתנפחים בצורות של ארמונות וטירות, וכדומה. ילדים בוגרים יותר, ולעיתים אפילו בני נוער, ייהנו ממתנפחים אשר מהווים אתגר כלשהו, כמו למשל קירות טיפוס, מתקן "השור הזועם" ועוד. כאשר בוחרים בהשכרת מתנפחים חשוב מאד לשמור על כל כללי הבטיחות, משום שללא שמירה ראויה, המתנפחים עלולים להוות סכנה בשל פציעות מחפצים, קפיצות מחוץ למתקנים וכדומה.

השכרת גימבורי

פעילות נוספת אשר אהובה מאד על הורים לילדים צעירים, היא השכרת גימבורי. למי שאינו מכיר את המושג, גימבורי הוא משטח פעילות אשר מכיל לבנים עשויות מספוג כלשהו. האבנים קשיחות, וניתן לטפס עליהן ואף לבנות איתן, אך הן רכות ואינן גורמות למכות וכדומה. גימבורי היא פעילות אשר מתאימה לילדים מגיל צעיר מאד, ואף לתינוקות. הילדים הצעירים משתמשים בגימבורי לתרגול של מיומנויות כמו טיפוס ונדנוד. ילדים בוגרים יותר משתמשים בגימבורי לבנייה של מבנים ילדותיים ולמשחקי חברה שונים. ניתן לשכור משטחי גימבורי בגדלים שונים, בהתאם למקום הקיים באזור המסיבה ולמספר הילדים אשר אמורים להשתתף, וליצור שעה של חוויה והנאה.

השכרת שולחנות משחק

אופציה מרתקת נוספת היא האופציה של השכרת שולחנות משחק. שולחנות משחק הם למעשה שולחנות אשר מכילים משחקי חברה מסוגים שונים. שולחנות משחק מסוימים מכילים משחקים תחרותיים המיועדים לשני משתתפים, כמו למשל שולחנות דיסקיות, שולחנות כדורגל וכדומה. ישנם אפילו שולחנות משחק הי\מיועדים ליחידים, כמו שולחנות פינבול. לעומתם, ישנם שולחנות אשר מיועדים למספר רב של משתתפים בו זמנית, כמו למשל שולחנות סנוקר וביליארד, שולחנות פוקר ועוד. כאשר בוחרים בהשכרת שולחנות משחק, חשוב להתאים את השולחנות לגיל הילדים – ישנם שולחנות אשר מתאימים לכל גיל, ולעומתם שולחנות אשר יתאימו רק לבני נוער ואף למבוגרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקסטזה בר- שרותי בר אקטיבי לאירועים

www.xbp.co.il שירותי בר שייקים לאירועים

0528083316-viki

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטזה בר

מאת: אקסטזה בראדריכלות09/08/161786 צפיות
צבעי בא מהלשון צבע, שיפוצניק בא מהמילה שיפוץ וכאשר אדם אינו מבין בכל אותם תחומים אינו יכול לקרוא לעצמו בשמות מקצוע. תמיד יש פרסומים של צבע את ביתך ב1000 ש"ח חשוב לזכור כי המחיר כמובן יכול להתבטא בחומר, וברשלנות מקצועית. בעל בית שהשקיע את רוב ממונו בנכס בו הוא מתגורר אינו היה רוצה לגרום לעצמו נזק בגלל אחד שהגדיר את עצמו כבעל מקצוע. משפט שחשוב לדעת הזול הוא היקר והיקר הוא הזול.

מאת: אקסטזה ברבית חכם20/10/151285 צפיות
1.בניית הממ"ד תהיה מחוברת לביתנו על ידי ביסוס חזק ואיתני המחבר ביציקה בין המבנים. 2.שיהיה מזגן בממ"ד בכדי שיוכל להיות סירקולציה של אוויר בממד שכולו אטום. 3.שיהיה כמה וכמה נקודות חשמל בקיר , מכיוון שנוכל לחבר את הרדיו, המקרר, המזגן, וכמובן את הניידים. 4.בבניית ממ"ד חשוב לעצב אותו בכדי שהילדים לא ירגישו בכלל סכנה. 5.חשוב שהחלון יעמוד בהדף ותהיה פנימית לדלת הפלדלת החיצונית. 6.דלת הכניסה חייבת להיות פלדלת היא שוקלת כ200 קילו ואפשר להרימה אך ורק עם מנוף.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131008 צפיות
כן, אתם מתכננים לחגוג לילד שלכם מסיבת יום הולדת בקרוב, ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים – מה יהיה אופי המסיבה? איך להעסיק את הילדים ולגרום להם להנאה? איך להפוך את היום הזה ליום מאושר ושמח עבור ילדכם? אספנו עבורכם שלושה רעיונות לאטרקציות מלהיבות המתאימות לימי הולדת, בהתאמה לשכבות הגיל השונות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13953 צפיות
אנו ההורים, מוצאים פעמים רבות הזדמנויות לערוך חגיגות ומסיבות לילדים שלנו. ימי הולדת, חופשות וכדומה הן הזדמנויות טובות במיוחד לעורך לילדים שלנו מסיבה מהנה, שבה יוכלו ליהנות עם חבריהם, להשתולל ולפרוק אנרגיות. הורים רבים מחפשים אטרקציות מתאימות לילדיהם למסיבות מעין אלו.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131087 צפיות
ימי הולדת, חופשות והזדמנויות אחרות מהווים זמנים שבהם אנו מעוניינים לספק לילדים בכל הגילאים אטרקציות ופעילויות מעניינות. ימי הולדת הם הזדמנות להעניק לילדים יום כיף עם חברים, ובקיץ אנחנו פשוט מחפשים דרכים להעסיק את הילדים ולגרום להם הנאה. הדבר נכון בכל גיל, החל מהגילאים הצעירים ביותר ועד לבני נוער. הנה כמה רעיונות לאטרקציות מהנות.

מאת: אקסטזה בראירועים וחתונות – כללי14/07/131075 צפיות
הילדים שלכם יצאו השבוע לחופשת הקיץ. הורים רבים, וגם מרכזים ומורים, מחפשים בתקופה זו רעיונות להפעלות ייחודיות, אשר יגרמו לילדים הנאה ושחרור בקיץ, לאחר שנת הלימודים הארוכה. ההפעלות השונות שנציע במאמר זה מתאימות לקייטנות, למסיבות ואירועים, וגם לאחר צהריים פנוי שבו מגיעים חברים רבים לשחק יחד. הנה מספר רעיונות מקוריים להפעלות.

מאת: אקסטזה ברחתונות14/07/13958 צפיות
כאשר מתכוננים ליום הולדת של ילד, הורים רבים מעוניינים לערוך עבורו מסיבה גדולה, עם כל החברים, ולמצוא פעילויות מרתקות אשר יעסיקו את הילדים המגיעים למסיבה בהנאה גדולה. ישנן הפעלות רבות מסוגים שונים, אשר מתאימות לגילאים שונים, לתנאי שטח שונים ולסגנונות שונים של אירועים. נביא כאן מספר רעיונות, אשר מתאימים למסיבות יום הולדת ומסיבות דומות, וגם לקייטנות ולהפעלות בחופש.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181551 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162243 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162000 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152211 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144039 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica