חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אפשר לעשות שימוש בתמונות כדי לשדרג אירועים? ע"י מגנטים לאירועים.

מאת: רונן חזיצילום אירועים17/07/20131233 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך אפשר לעשות שימוש בתמונות כדי לשדרג אירועים? ע"י מגנטים לאירועים.

תמונות:

אין תחלופה לתמונה טובה. ישנן אותן תמונות ישנות של בני משפחה מדורות קודמים, כמה מילים שלא תאמרנה על אותה סבתא שלא זכיתם להכיר יכולה תמונה אחת לספר. כמובן שהסיפור של תמונות טובות יכול לנצח הרבה מאד מילים בלי קשר להקשר המשפחתי. תערוכות שונות שמשלבות תחרויות בין צלמים שונים, מראות לציבור שמגיע להתרשם כיצד תמונות יכולות לבטא עולם ומלואו. חשבו על אותה תמונה דרמטית של חיילי צה"ל בכותל המערבי, עד כמה התמונה הזו מלווה לבבות רבים בעם בכל אירוע שמציין את עצמאות העם. אכן, תמונות מסייעות לנו, הן כלי להנציח בו רגעים שנרצה לזכור, דמויות שנרצה להחדיר לליבנו ועוד.

תמונות בעידן שלנו:

אם פעם תמונות צולמו בשחור לבן ונשמרו תוך שהן מועברות מיד ליד ביראה, כיום, תמונות מצולמות ללא הרף ובמצבים רבים. עד לפני כמה שנים ממש, לרבים היו אלבומים משפחתיים או אלבומי ילדות. כיום, הורים רבים אינם טורחים אפילו לאלבום שכזה. תמונות מצולמות בלי כל מחשבה מראש והן נשמרות על המחשב ואפילו לא מגיעות לידי פיתוח. נוסף על כל אלו, אם בעבר תמונה הייתה כמו חפץ אישי שעובר במשפחה, היום תמונות מצולמות דווקא לצורך העברתן לסביבה. הרשת החברתית מבוססת כולה על הרעיון של שיתוף בתמונות מהחיים וכך, תמונות מצולמות תוך מחשבה של "איך הן תיראנה בעמוד הפייסבוק". כמובן שישנו שינוי גדול בין התמונות של פעם לאלו של היום, ובכל זאת, תמונות הן עדיין תמונות. כך, הן עדיין מספרות סיפור, מחדירות לליבנו זיכרון. את הבסיס הזה של מזכרת וסיפור, ניתן לשלב בצורה יפה מאד באירועים וכך לשדרג אותם.

שילוב תמונות באירועים- מגנטים לאירועים:

דרך אחת שהפכה להיות מקובלת מאד כיום, הינה לשלב תמונות כמזכרות מהאירוע שלכם. כמובן שכאשר זמינות של תמונות היא כל כך גבוה, אין טעם לתת לאורחים שלכם סתם תמונה למזכרת. תמונה כזו יכולה ללכת לאיבוד וכן אין בה אלמנט של יצירת רושם של המוזמנים. אולם, הדפסה של מגנטים לאירועים, מאפשרת לכם לתת מזכרת שיש בה יותר מאשר בסתם תמונה. בפועל, כל שעליכם לעשות הינו להזמין צלם עבור מגנטים לאירועים. צלם זה מתעד את האורחים שלכם במצבים שונים, ביחד ולחוד וכן בפוזות שונות. התמונות מודפסות כמגנטים על לוח באירוע. כך, האורחים יכולים לקחת מתוך אותם מגנטים לאירועים את אלו שכוללים תמונות שלהם. המגנטים המדוברים, יוכלו לקשט את המקרר הביתי ולהזכיר את האירוע ואת הרגע המיוחד של התמונה בכל יום עם פתיחתו וסגירתו של המקרר.

המלצה- מגנטים לבר מצווה:

מומלץ מאד לאמץ את הרעיון של מגנטים לאירועים בתור מגנטים לבר מצווה. בר מצווה הוא אירוע בעל ערך סנטימנטלי רב ביותר. כמו כן, מגנטים לבר מצווה אינם מהווים מזכרת שיש שתמצא חן בעיני חלק מקהל האורחים למול האחרים. מדובר בגימיק שיכול למצוא חן בעיני כל אחד מהאורחים. אם אתם רוצים תמונות באירוע בר המצווה, מגנטים לבר מצווה הם הדרך.

תא צילום:

אם בחרתם לשלב באירוע שלכם תא צילום לאירועים, אתם למעשה עושים שימוש בתמונות באופן המודרני והעכשווי ביותר שישנו. בהתאם, אתם מאפשרים לאורחים שלכם להצטלם בלי הפסקה בתוך תא האירועים ואותן התמונות תעלנה לדף הבית של האירוע ברשת. אמנם, מדובר ללא ספק בתמונות שאין מאחוריהן אג'נדה או זוויות מיוחדות שנבחרו בקפידה ובכל זאת, מדובר בתמונות שתוכלנה ליצור את הרושם שרציתם על האירוע שלכם, להישאר כתיעוד של מה שהיה וכן לעשות שימוש ברשת כדי "לדבר" את האירוע בשפה המקובלת "שפת התמונות".

עוד על תא צילום לאירועים:

תא צילום שנבחר עבור האירוע שלכם נועד בדרך כלל להכיל אך ורק כמות מצומצמת של אורחים, הרבה פעמים מדובר במקום לזוג וזהו. את התמונות, מעלים לאתר עוד בזמן האירוע. כך, תא צילום מאפשר לנהל שיח שלם סביב האירוע בעוד האירוע קורה בפעול. חשוב מאד לדעת שניתן להזמין תא צילום לאירועים במגוון של צורות, צבעים ואפקטים. רק לצורך מתן דוגמה, ישנו תא צילום שקוף, תא צילום בצורה של תא טלפון ציבורי ועוד. את מידת ההשקעה במראה החיצוני של תא צילום, אתם יכולים לווסת בהתאם לרצונות שלכם ולתקציב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141230 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171412 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171908 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica