חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בורסה אמריקאית – להרוויח בזירות שונות

מאת: דודו רוזשוק ההון21/07/20131347 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל זירת מסחר יש יתרונות וחסרונות משלה, בצורה זו יכול כל סוחר לבחור להשקיע ולסחור בזירה אשר מתאימה לו. לזירות מסוימות יש יתרונות משמעותיים ולכן הן עשויות להיות אטרקטיביות עבור מגוון סוחרים. בבורסה הישראלית ניתן לסחור במערכות ממוחשבות. ערכות אלו מאפשרות לסוחר לסחור מכל מקום. כמו כן, יוכל הסוחר בבורסה הישראלית לסחור במניות, אגרות חוב, תעודות סל, אופציות מעו"ף ועוד מגוון סגנונות מסחר.

ישנם סוחרים אשר עוסקים במסחר בבורסה הישראלית מכיוון שהיא פשוטה להם - הם מכירים את בתי ההשקעות, את השפה העברית וכו', ויש סוחרים אשר סוחרים בה מכיוון שהם מכירים את השמות של החברות אשר נסחרות במסגרתה. קל מאוד לפתוח חשבון מסחר בבורסה הישראלית אך באותו האופן קל גם לפתוח חשבון מסחר בבורסה האמריקאית.

נוסף על כך, יש למסחר במסגרת בורסה אמריקאית יתרונות מסוימים: העמלות זולות במיוחד (עבור סוחרי יום מדובר על חיסכון של 50%- 90% תלוי במניה, מחזורי המסחר גבוהים כך שלסוחר יש אפשרות גבוהה יותר להרוויח במסחר ושעות המסחר הינן שונות - בבורסה בארה"ב ניתן לסחור בשעות אחר הצהריים (שעות 16:00- 23:00 בישראל), שעות אלו נוחות עבור ישראלים רבים.

בורסה אמריקאית -  כי ידע הוא כוח

אם אתם מעוניינים לעסוק במסחר, תוכלו להירשם אל לימודי בורסה במכללה שלנו. במסגרת הלימודים תקבלו את כל הידע אשר דרוש לכם ותוכלו לעלות על המגרש ולהתחיל לסחור. אתם תלמדו על מסחר במניות, אג"ח, מטבעות חוץ, מסחר אלוגריתמי ועוד. כמו כן, אתם תחשפו למשמעויות ולהשלכות של שינויים במחירי המניות ותלמדו שיטות וטכניקות אשר יסייעו לכם להרוויח ולשפר את המצב הכלכלי שלכם. נוסף על כך, אתם תלמדו כיצד ניתן לעבוד עם ברוקר, עם מערכת המסחר GT ועוד.

באמצעות הידע שתרכשו בקורס, תוכלו להרוויח סכומים גבוהים במהלך כמה שעות מסחר ביום. המרצים הנהדרים והמנוסים שלנו יכינו אתכם בצורה הטובה ביותר ובמידה ותשמרו על הכללים, תפעלו בחוכמה, שיקול דעת ולא תיקחו סיכונים מיותרים אשר יגרמו לכם להפסיד את כספכם, תוכלו להגיע אל עצמאות כלכלית ולשפר את רמת החיים שלכם בצורה רבה.

רוצים להתחיל לסחור איתנו ? אל תהססו, צרו קשר ונתחיל במשחק

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה, המרצים המקצועיים במכללה, מגוון שיטות המסחר הקיימות כמו למשל :מסחר אלוגריתמי, מסחר באגרות חוב, מסחר במטבעות חוץ, מסחר במניות, מסחר בתעודות סל ועוד, הבורסה הישראלית, בורסה אמריקאית או במידה ויש לכם שאלות נוספות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה, סבלנות ונימוס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימפלטרייד - דודו רוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו רוז

מאת: דודו רוזשוק ההון22/09/131247 צפיות
לימודי בורסה – רוצים לעסוק במסחר ? נא ללמוד ולהפנים את חוקי השוק !

מאת: דודו רוזרפואה משלימה22/09/13998 צפיות
לימודי שוק ההון – להרוויח בראש טוב

מאת: דודו רוזשוק ההון13/08/131039 צפיות
פתיחת חשבון מסחר – ולאף אחד אין יתרון עליכם

מאת: דודו רוזשוק ההון05/08/131227 צפיות
לימוד שוק ההון – כל אחד יכול לסחור

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/131142 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13813 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאת: דודו רוזשוק ההון23/07/13727 צפיות
לימודי שוק ההון – כי אצלנו במכללה תלמדו בצורה הטובה ביותר

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214065 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193457 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910525 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193000 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181753 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica