חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופציית מגשי אירוח - פשרה הוגנת בין הזמנת קייטרינג להכנה עצמית

מאת: רותהקייטרינג22/07/2013957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בארגון של אירוע לא גדול, צצה לא אחת הדילמה הנצחית לגבי האוכל. האם להזמין קייטרינג? להכין לבד? השיקול העיקרי סובב סביב עלויות. הכנה עצמית זולה בהרבה. אבל היא נושאת מחיר יקר אחר: המון עבודה, לחץ וכאב ראש, שעלולים להתיש פיזית ולמנוע כל אפשרות להנות מהאירוע. האם זה שווה את זה? איש איש ותפיסתו הוא.

ובכל זאת, מתיימר המאמר לשאת, אולי, בשורה: יש אופציה נוספת. אפשרות ביניים, שמתאימה לסוג מסויים של אירועים. אם האירוע אינו גדול מאוד, והאווירה בו אמורה להיות קלילה ולא פורמאלית ומעונבת, אז הנה האפשרות האידיאלית: מגשי אירוח.

החבילה מגיע מסודרת עם סוגי אוכל שונים. בכל מגש אירוח סוג אחד של אוכל. מגשים שונים של מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות, לחמים, מנות אחרונות, ערכות של שתיה חמה ושל שתיה קרה, וכל מה שמזמינים מראש, בעצם. מה שאמור להיות מוגש חם, מובל בקונטיינרים שומרי חום. המגשים, כשמם כן הם, מוכנים כבר לאירוח. פשוט מפזרים אותם על השולחנות, מסירים את הכיסוי, ומשאירים לאורחים להנות ממבחר גדול ונאה לעין.

עם מגשי האירוח מגיע סט של כלים חד פעמיים. הוא לא סט שיעלה על שולחנות מסעדת גורמה, כאמור, אך הוא בהחלט נאה ומכובד, ומתאים לסוג האירוח שבו עסקינן. והוא מכסה את הכל: צלחות, כוסות, סכו"ם, כלי מזיגה וכפות מרכזיות לסוגי האוכל השונים. הרעיון הוא שיש פה שני סוגי עיסוק בלבד: פיזור המגשים טרם הגעת האורחים, ואיסוף הכל, לזריקה, בתום האירוע.

מובן שאופציה זאת חוסכת את כל העבודה הכרוכה בהכנה עצמית של האוכל, מחד, ומאידך היא זולה משמעותית מקייטרינג סטנדרטי, שכן החברה המספקת אינה אמונה על עריכת שולחנות הבופה, ובעיקר נחסך המרכיב היקר של כח האדם: אין פה מגישים, מוזגים ומלצרים. אין פה את מי שמרכיב ומכין את הכל מראש באתר האירוע.

אז האפשרות של מגשי אירוח זה לא הפינוק של קייטרינג, אשר עומל שעות לפני אירוע על הכנתו. עדיין נותר לבעל האירוע לסדר ולערוך את שולחנות הבופה, לפזר, כאמור, את המגשים, ולאסוף את הכל בסוף. אבל אין מדובר פה בעבודה קשה ומורכבת. הסידור הזה משחרר את המארחים להנות ולהתרועע עם המוזמנים, ברוגע ובנחת. והוא משנה, לטובת הלקוח, את תמונת העלות הכספית, ביחס לקייטרינג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותה - קייטרינג בוטיק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותה

מאת: רותהקייטרינג22/07/13924 צפיות
על אף שתמיד ניתן יהיה למצוא שיקולים בעד ונגד סוג המזון שנעדיף לבחור לאירוע, נוקט מאמר זה עמדה ברורה, ומציג את היתרונות של הקייטרינג החלבי, דווקא. בטיעונים משלב הכתוב עקרונות ואידיאולוגיה של חלק מהאורחים הפוטנציאליים, היבטים פיסיולוגיים, והעדפות אישיות. ובכל מקרה, מאחל, בשורה התחתונה - נפגש בשמחות.

מאת: רותהקייטרינג11/07/13855 צפיות
מה חשוב במעמד הצעת נישואין? או בחגיגה של יום הולדת עגול למישהו שאנחנו מאוד אוהבים? אפשר לחגוג במסעדה מרשימה. ניתן להנות. אפילו מאוד. אבל חסר משהו. זה בנאלי. אפשר לבשל ארוחה מיוחדת. אבל הטרחה, הטרחה... אולי קייטרינג. מיוחד, גורמה. זה כבר מתקרב. אז הינה הפיתוח המושלם של רעיון הגורמה: שף פרטי. הוא יהפוך את העניין למשהו שונה, מרענן, פורט על כל נימי הרגש, ועל כל החושים. הוא יציג את המיטב בחבילה אחת. בהחלט לא בנאלי, משדר יוקרה, מותאם אישית, מפתיע, אפשרי בכל מיקום - על פי בחירה. הרומנטיקה בהתגלמותה.

מאת: רותהאירועים עסקיים20/04/13867 צפיות
איך לבחור חברת קייטרינג לאירוע? חיפוש בגוגל, למשל, של "קייטרינג במרכז", יניב תוצאות רבות. המאמר מציע איך לבחור, איך להתאים את ההיצע לדרישות הלקוח והאירוע, ואיך למקסם את התמורה עבור העלות.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica