חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לגבר

מאת: שמחה ברקוביץזוגיות ואהבה25/11/20091178 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית מתנות לגבר תמיד איתגרו אותנו הנשים. גבר לא הורגל לקבל מתנות אלא יותר להעניק מתנות לאישה, אך עם השנים, הקידמה ושיוויון הזכויות בין גברים לנשים המשימה של בחירת מתנות לגבר נעשית קשה ומאתגרת יותר עבורנו הנשים.
כל יומהולדת של בעלי שואלת את עצמי, איזו מתנה אעניק לבעלי שהוא גם יאהב וגם ירגיש מיוחד ויעריך אותי על כך?
אין מתנות מושלמות אשר יניחו את דעתו של כל גבר אך אנו הנשים פיתחנו עם השנים נוסחה נכונה למציאת מתנות לגברים שהם באמת יאהבו ויסתכלו עלינו כאל מלאכיות מן השמיים.
אם זה יש לך בעל שקיבל כמעט הכל בחייו חוץ מאיזו יאכטה יוקרתית שהוא חולם עליה בלילות,
אח שמשנה תחביבים על בסיס יומי או אבא שתמיד דורש שלא תקני לו דבר, לכל אלו תמיד ניתן למצוא מתנות לגבר אשר יספקו אותם.
ולפניכם השלבים:

1.      חשבי מעשי -
אל תפעילי את הרגש. הגברים הם עם מעשי שאוהב לבזבז את הכסף שלו על מוצרים מועילים מעשית ומחזיקים מעמד זמן רב. בניגוד לנו שנשמח לקבל מתנות לאישה כפרחים, שוקולדים, תכשיטים לאישה או איזה קישוט יפה לעין הגברים ישמחו לקבל מוצר תכליתי ורב שימושי כמתנה לגבר.

2.      הקשיבי לו -
גברים לא נוטים לתת רמזים בניגוד לנו הנשים. אם הם רוצים משהו הם פשוט אומרים את זה. הפתיעי אותו עם מתנה שהוא אמר לך שהוא רוצה, אל תתחכמי ותעניקי לו מתנה שאת רוצה או שאת חושבת שהוא ירצה. את לא קונה פה מתנות לאשה אלא מתנות לגבר, חד וחלק. כמובן רק אם את יכולה לעמוד בתשלום של המתנה.

3.      התחשבי ברצונותיו ובתחביבים שלו -
כאשר את הולכת על מתנה לגבר שלך שהיא מעשית השתדלי שזה יהיה משהו שקשור לתחביבים שלו או למשהו שהוא אוהב. אם זה ספורט אז כרטיסים או מנוי למשחקי הקבוצה האהובה עליו או אולי מדים של הקבוצה. אם הגבר שלך אוהב ליצור דברים ולעבוד עם הידיים אז אולי קחי בחשבון ארגז כלים חדש עם כל הכלים החדישים שיש בשוק או אולי איזו מערכת קולנוע ביתית יותר תדבר אליו.
זכרי, גם אם זה משהו שאת סולדת ממנו, זו מתנה לגבר שלך ולא לך. הראי לו דרכה שהוא הדבר הכי חשוב לך גם אם זה על חשבונך, האמיני לי הוא יודע שאת לא אוהבת את כל השגעונות שלו.

4.      מתנה כיפית -
אין מה לעשות, בכל מה שנוגע למתנות ויחס, גברים יותר קלילים מנשים ולוקחים את הדברים בקלות. נצלי את זה ומצאי מתנה שהיא גם שימושית וגם כיפית. אם הוא נהנה מספורט וכושר אפשרי להפתיע אותו עם מכשיר ביתי לחיטוב הגוף מה שיועיל גם לך אם הוא ישתמש בזה. ניתן לקחת בחשבון גם קונסולת משחקים, למשל ה – WII שעוזרת לשמור גם על הכושר וכיף לשחק בה. או אולי מתנה שובבה למשחקי סקס במיטה.
גברים אוהבים צעצועי מין לגיוון חיי הסקס אולי תשקלי לבקר חנות סקס לרעיונות בנושא.

5.      הלבשה תחתונה -
הלבשה תחתונה היא אחת האופציות המועדפות כשמדובר על מתנות לנשים ופחות כשהנושא הוא מתנות לגברים. כאן את צריכה להפתיע ולחשוב קינקיות, הפתיעי אותו עם חוטיני לגבר או חוטיני אכיל.

6.      תכשיטים לגבר -
גברים בד"כ לא מתקשטים בשלל תכשיטים אבל כשמדובר בשעון יוקרתי או שעון ספורטיבי העיניים שלהם בוהקות. ישנה אופציה נוספת להדליק את הגבר שלך עם תכשיטים כאשר מדובר בתכשיטים מיניים לגבר ושלל טבעות לאיזורים אינטימיים.
הגבר שלך יעריך ויחשוק בך מחדש כשתראי לו כמה את יוזמת בחיי המין שלכם.


לסיכום, כדי שלנו הנשים יהיו חיים קלים בכל הנוגע בבחירת מתנות לגבר ישנה נוסחה פשוטה שעלינו לקחת בחשבון והיא:
עניין + צורך + יחסים + סוג האירוע + תקציב = מתנה לגבר,
בכל זאת הגברים הם עם מעשי ופרקטי ופחות עובד עם הרגש אז עלינו הנשים לחשוב כמו הגברים ולעבוד עם נוסחאות. J

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המספקת שירותי בניית אתרים, אחסון אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ

מאת: שמחה ברקוביץהשקעות19/08/101460 צפיות
קרנות גידור הומצאו על ידי מנהלי השקעות אמריקאים אשר רצו חופש פעולה בעבודה וחשקו בתשואה גבוהה יותר למשקיעים שלהם. קרנות גידור מגייסות כספים משקיעות אותם בדרך מתוחכמת וחכמה תוך כדי שימוש באסטרטדיות השקעה מורכבות, אסטרטגיות הגנה ומכשירים פיננסיים שונים.

מאת: שמחה ברקוביץיהדות25/05/101405 צפיות
על פי ההלכה יש לקבוע מזוזה בפתחי חדרים ובתים בהם אוכלים או ישנים, אולם אין לקבוע מזוזה בפתחי חדרי השירותים והאמבטיה משום הביזיון והטומאה. מיקום המזוזה – במשקוף הנמצא מצד ימין לנכנס אל החדר, בגובה שני שליש מגובה משקוף רגיל. המזוזה נקבעת במצב זקוף או מלוכסן מעט, צדו העליון של בית המזוזה כלפי הנכנס לחדר. יציאה למרפסת, איננה כניסה למרפסת, ולכן בפתח זה תיקבע המזוזה מימין לנכנס אל הבית מהמרפסת כמו כל כניסה אחרת לבית.

מאת: שמחה ברקוביץמוסיקה24/05/101560 צפיות
בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך.

מאת: שמחה ברקוביץניקיון09/05/101196 צפיות
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה. כאשר מדובר בשירותי ניקיון על ידי חברות ניהול ואחזקה הן מספקות את חומרי הניקוי בניגוד למנקה פרטי בבתים שבדרך כלל משתמש בחומרים שבעל הדירה מספק לו.

מאת: שמחה ברקוביץרכב21/04/102374 צפיות
חלפים לרכב יש מסוגים שונים וממשפחות שונות וכמובן מיצרנים שונים. אני דווקא רוצה להתמקד באחד די קטן אך חשוב מאין כמוהו, מתג ההצתה המכונה גם בלשון העם בטעות, סטרטר.

מאת: שמחה ברקוביץרכב14/03/103126 צפיות
נשאלת השאלה מה מניע את הדלק שממוקם במיכל הדלק שבצידו האחורי של הרכב היישר אל המנוע הממוקם בצידו הקדמי של הרכב?! ובכלל איזה סוגי מערכות המטפלות בכל קיימות ומה ההבדלים ביניהם.

מאת: שמחה ברקוביץרכב07/03/101548 צפיות
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים. יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת. כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206359 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204884 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204670 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192799 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica