חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלפים לרכב וכלי עבודה לרכבים באינטרנט

מאת: שמחה ברקוביץרכב07/03/20101547 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים.
יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת.
עובדה זו נכונה גם לגבי חלפים וציוד לרכב. אם עד כה אנשים נהגו להגיע למרכזי השירות לרכב, מוסכים או חנויות מסוג AUTO DEPOT , יותר ויותר מגלים אלטרנטיבות לרכישת חלקי חילוף, כלי עבודה ושיפורים לרכב דרך הרשת.

ישנם אתרים שניתן לעשות את הקנייה און ליין על ידי עגלת קניות וירטואלית ויש חברות עם אתרים שניתן להשאיר פרטים ליצירת קשר או ישירות להתקשר לייבואן על מנת לבצע הזמנה.
אני אישית תמיד מעדיף את האופציה השניה. זה נותן לך אינדיקציה מול מי אתה עומד ואת הרצינות של אותה חברה שאתה עומד לבצע קניה גדולה דרכה.
מה גם שחשוב לבדוק את המלאי והמוצרים שהאתר מציע ואת מדיניות החזרת מוצרים וביטוחים. ככל שהאתר מציע יותר מוצרים וממגוון רחב של יצרנים הוא עדיף על פני אחרים.

כאשר מדובר על חלקי חילוף לרכב , שיפורים לרכב, כלי עבודה שמנים ושלל תוספים לרכב תמיד תבקשו רשימת לקוחות קבועים של אותו ייבואן. ככל שמספר הלקוחות גדול יותר כך הייבואן יותר אמין ומתעסק עם חומרים וציוד איכותיים. אל תחששו להתקשר ללקוחות ולבקש המלצות.

רשת האינטרנט לא רק גרמה לגלובליזציה אלא גם לשינויים בהרגלי הצריכה שלנו. אם רק לפני 10 שנים היינו מתרוצצים מחנות לחנות כיום ניתן לבצע קניות גם ממדינות זרות. שינוי זה גם גרם להורדת מחירים דרסטית. עד לא מזמן חלפים לרכב וכלי עבודה היו מנת חלקם של מוסכים וייבואני רכב שהיו יכולים להרשות לעצמם ציוד זה בשביל עבודה שוטפת, כיום כל אחד יכול לפתוח מוסך ביתי קטן בחצר ביתו בעזרת כמה קליקים קלים על העכבר וקצת ידע במכונאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המספקת שירותי בניית אתרים, אחסון אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ

מאת: שמחה ברקוביץהשקעות19/08/101460 צפיות
קרנות גידור הומצאו על ידי מנהלי השקעות אמריקאים אשר רצו חופש פעולה בעבודה וחשקו בתשואה גבוהה יותר למשקיעים שלהם. קרנות גידור מגייסות כספים משקיעות אותם בדרך מתוחכמת וחכמה תוך כדי שימוש באסטרטדיות השקעה מורכבות, אסטרטגיות הגנה ומכשירים פיננסיים שונים.

מאת: שמחה ברקוביץיהדות25/05/101405 צפיות
על פי ההלכה יש לקבוע מזוזה בפתחי חדרים ובתים בהם אוכלים או ישנים, אולם אין לקבוע מזוזה בפתחי חדרי השירותים והאמבטיה משום הביזיון והטומאה. מיקום המזוזה – במשקוף הנמצא מצד ימין לנכנס אל החדר, בגובה שני שליש מגובה משקוף רגיל. המזוזה נקבעת במצב זקוף או מלוכסן מעט, צדו העליון של בית המזוזה כלפי הנכנס לחדר. יציאה למרפסת, איננה כניסה למרפסת, ולכן בפתח זה תיקבע המזוזה מימין לנכנס אל הבית מהמרפסת כמו כל כניסה אחרת לבית.

מאת: שמחה ברקוביץמוסיקה24/05/101560 צפיות
בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך.

מאת: שמחה ברקוביץניקיון09/05/101196 צפיות
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה. כאשר מדובר בשירותי ניקיון על ידי חברות ניהול ואחזקה הן מספקות את חומרי הניקוי בניגוד למנקה פרטי בבתים שבדרך כלל משתמש בחומרים שבעל הדירה מספק לו.

מאת: שמחה ברקוביץרכב21/04/102374 צפיות
חלפים לרכב יש מסוגים שונים וממשפחות שונות וכמובן מיצרנים שונים. אני דווקא רוצה להתמקד באחד די קטן אך חשוב מאין כמוהו, מתג ההצתה המכונה גם בלשון העם בטעות, סטרטר.

מאת: שמחה ברקוביץרכב14/03/103126 צפיות
נשאלת השאלה מה מניע את הדלק שממוקם במיכל הדלק שבצידו האחורי של הרכב היישר אל המנוע הממוקם בצידו הקדמי של הרכב?! ובכלל איזה סוגי מערכות המטפלות בכל קיימות ומה ההבדלים ביניהם.

מאת: שמחה ברקוביץביגוד והנעלה08/02/103078 צפיות
מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה. ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים. כשפריט לבוש או תכשיט אופנתי סקסי עוטף את גופך זה משרה עליך הרגשה נעימה, סקסית ונחשקת עם קורטוב של שובבות.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213803 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213934 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214113 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204582 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195548 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196242 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica