חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ניקיון

מאת: שמחה ברקוביץניקיון09/05/20101198 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי שירותי ניקיון ואחזקה לפניכם:

 ניקיון בתים פרטיים:
במקרה של ניקיון בתים פרטיים המקרה הכי נפוץ הוא ניקיון על ידי מנקה יחיד המבקר בבית פעם אחת בשבוע או יותר או פחות תלוי בדרישה, ומנקה לפי צרכי הלקוח אם בעל הדירה נמצא או שלא. כמובן במקרה שבעל הדירה לא נוכח בעת העבודה הייתי ממליץ שתדאגו למנקה אמין וללא עבר פלילי.
במקרה של חששות עדיף לרכוש את שירותיה של חברת ניקיון מוכרת אשר תשלח מנקה פעם אחת בשבוע. כמובן בקשו לראות מסמכים אשר מעידים על אמינות וצרו קשר עם לקוחות אחרים לשמוע חוות דעת.

• ניקיון בנייני מגורים:
סוג נקיון זה דורש עבודה רבה יותר ולפעמים יותר ממנקה אחד ולכן המחיר בהתאם, אבל את עניין התשלום תנו כבר לוועד הבית לשבור את הראש.
כנ"ל במקרה זה חשוב לברר את אמינותם של העובדים בחברת הניקיון.
בנוסף ניתן להוסיף שירותים כגון ניקיון דירות, ניקוי חלונות בסנפלינג ועוד, ובכך לקבל הנחה על אחזקת חדר המדרגות ואחזקת הבניין באופן כללי אם יש ביקוש מצד הדיירים גם לשירות ניקיון פנימי בדירות.

• ניקיון משרדים:
אם אתם חפצים בסביבת עבודה נקייה וריחנית וכמובן עובדים שמחים עם מוטיבציית עבודה גבוהה הייתי ממליץ להשקיע בשירות זה. ניקיון משרדים אומנם שירות יקר יותר משירותי ניקיון אחרים אבל שירות טוב יגרום לסביבת עבודה טובה יותר ובסביבת עבודה טובה יותר נצילות העבודה גבוהה יותר. נקיון משרדים יכול להכיל בתוכו מספר רב של שירותים,
ניהול ואחזקה של המשרד מבחינת ניקיון, ניקוי חלונות בסנפלינג, אב בית ועוד.
בד"כ שירות זה הוא על בסיס יומי.

• ניקיון לפני איכלוס:
לאחר שיפוץ ובניה דרוש ניקיון יסודי על מנת להשמיש את המקום למגורים ואכלוס.
על מנת לעשות עבודה בצורה הטובה ביותר דרושים כלים מקצועיים, דוגמא לכך היא ניקוי בקיטור ולחץ מים גבוה, מה שהעברת סמרטוט כמובן לא תספיק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המספקת שירותי בניית אתרים, אחסון אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ

מאת: שמחה ברקוביץהשקעות19/08/101463 צפיות
קרנות גידור הומצאו על ידי מנהלי השקעות אמריקאים אשר רצו חופש פעולה בעבודה וחשקו בתשואה גבוהה יותר למשקיעים שלהם. קרנות גידור מגייסות כספים משקיעות אותם בדרך מתוחכמת וחכמה תוך כדי שימוש באסטרטדיות השקעה מורכבות, אסטרטגיות הגנה ומכשירים פיננסיים שונים.

מאת: שמחה ברקוביץיהדות25/05/101407 צפיות
על פי ההלכה יש לקבוע מזוזה בפתחי חדרים ובתים בהם אוכלים או ישנים, אולם אין לקבוע מזוזה בפתחי חדרי השירותים והאמבטיה משום הביזיון והטומאה. מיקום המזוזה – במשקוף הנמצא מצד ימין לנכנס אל החדר, בגובה שני שליש מגובה משקוף רגיל. המזוזה נקבעת במצב זקוף או מלוכסן מעט, צדו העליון של בית המזוזה כלפי הנכנס לחדר. יציאה למרפסת, איננה כניסה למרפסת, ולכן בפתח זה תיקבע המזוזה מימין לנכנס אל הבית מהמרפסת כמו כל כניסה אחרת לבית.

מאת: שמחה ברקוביץמוסיקה24/05/101563 צפיות
בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך.

מאת: שמחה ברקוביץרכב21/04/102377 צפיות
חלפים לרכב יש מסוגים שונים וממשפחות שונות וכמובן מיצרנים שונים. אני דווקא רוצה להתמקד באחד די קטן אך חשוב מאין כמוהו, מתג ההצתה המכונה גם בלשון העם בטעות, סטרטר.

מאת: שמחה ברקוביץרכב14/03/103130 צפיות
נשאלת השאלה מה מניע את הדלק שממוקם במיכל הדלק שבצידו האחורי של הרכב היישר אל המנוע הממוקם בצידו הקדמי של הרכב?! ובכלל איזה סוגי מערכות המטפלות בכל קיימות ומה ההבדלים ביניהם.

מאת: שמחה ברקוביץרכב07/03/101549 צפיות
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים. יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת. כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.

מאת: שמחה ברקוביץביגוד והנעלה08/02/103083 צפיות
מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה. ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים. כשפריט לבוש או תכשיט אופנתי סקסי עוטף את גופך זה משרה עליך הרגשה נעימה, סקסית ונחשקת עם קורטוב של שובבות.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222950 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191681 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181642 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181530 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181431 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica