חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרנות גידור

מאת: שמחה ברקוביץהשקעות19/08/20101462 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מהן למעשה קרנות גידור ?
קרנות גידור הומצאו על ידי מנהלי השקעות אמריקאים אשר רצו חופש פעולה בעבודה וחשקו בתשואה גבוהה יותר למשקיעים שלהם. קרנות גידור מגייסות כספים משקיעות אותם בדרך מתוחכמת וחכמה תוך כדי שימוש באסטרטדיות השקעה מורכבות, אסטרטגיות הגנה ומכשירים פיננסיים שונים. קרן גידור בעבר נחשבה כהשקעה לעשירים בלבד, אך כיום המצב שונה.
קרנות גידור טובות מסוגלות לייצר תשואה עודפת ברמת סיכון נמוכה, למעשה קרנות אלו תלויות מעט בתנודות שוקי המניות, מטח, אג"ח והסחורות.

קרנות גידור הן בעלות חופש פעולה רב יותר מאשר קרנות נאמנות רגילות, יש להן פחות כללי השקעה מחייבים. ניתן לומר כי קרנות גידור הן בעלות אופן השקעה שונה מקרנות אחרות. מה שטוב בקרנות גידור שהן אמורות להניב תשואה גבוהה בכל מצב בשוק. ההשקעה היא לטווח ארוך והיא אינה נזילה בכל רגע נתון, משמע יש זמן מוגדר מראש להשקעה. בנוסף קיים סכום מינימום שחייב להשקיע וסכום זה הוא יחסית גבוה.

כיום בישראל, מנהלי קרנות גידור הם בעלי ניסיון ומקצועיים ביותר ומצליחים להביא תשואה גבוהה ללקוחות אפילו בתקופות משבר בשוק.

לגבי אסטרטגיות פעולה בשוק קרנות הגידור, מקובלות שתי אסטרטגיות:

1.      אסטרטגיית נטולת כיוון בה לא משנה לאיזה כיוון השוק מושך, ירידה או עליה, אין השפעה על הרווח.

2.      אסטרטגייה כיוונית אומרת כי מנהל קרן הגידור בונה מדיניות השקעה לקרן הגידור ופועל בכיוון בו הוא חושב שהשוק ילך. במקרה זה הרווחיות נקבעת לפי מידת הצדק של המנהל.

כמו בכל אסטרטגיית הגנה פיננסית ומהלכים מתוכננים, אסטרטגיות גידור אלו יכולות לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים. למשל, מצב בו מנהל הקרן מנצל הפרשי מחירים של אותו נייר ערך בין שני שווקים על מנת להפיק רווחים, משמע קנייה בשוק אחד ומחירה בשוק אחר במחיר גבוה יותר.
למצב זה קוראים ארביטאז'.

כיום בישראל כל אחד יכול להשקיע בקרנות גידור ולהגדיל תשואות גם אם אין בידו את הסכום המינימלי לכניסה ישירה על ידי השקעה בקרן שמשקיעה בקרנות גידור. מומלץ לפני ההשקעה לברר מי השותפים בקרן, מי מנהל את הקרן ומה החוזק שלה מבחינת פיננסים.

אחת הבעיות המרכזיות בקרנות אלו שלמשקיעים חסרים הכלים כדי לנתח באופן עצמאי את הקרנות, לכן מומלץ להעזר בחברות המתמחות בקרנות גידור, ניהול סיכונים וחשיפות מט"ח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמחה ברקוביץ, בעלים בקומפיובר שירותי אינטרנט המספקת שירותי בניית אתרים, אחסון אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים ושירותי מחשוב לעסקים ופרטיים כאחד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמחה ברקוביץ

מאת: שמחה ברקוביץיהדות25/05/101407 צפיות
על פי ההלכה יש לקבוע מזוזה בפתחי חדרים ובתים בהם אוכלים או ישנים, אולם אין לקבוע מזוזה בפתחי חדרי השירותים והאמבטיה משום הביזיון והטומאה. מיקום המזוזה – במשקוף הנמצא מצד ימין לנכנס אל החדר, בגובה שני שליש מגובה משקוף רגיל. המזוזה נקבעת במצב זקוף או מלוכסן מעט, צדו העליון של בית המזוזה כלפי הנכנס לחדר. יציאה למרפסת, איננה כניסה למרפסת, ולכן בפתח זה תיקבע המזוזה מימין לנכנס אל הבית מהמרפסת כמו כל כניסה אחרת לבית.

מאת: שמחה ברקוביץמוסיקה24/05/101563 צפיות
בחירה נכונה של מיתרים תעניק לגיטרה שלך את הצליל הכי נקי ואיכותי שיש, כמובן תלוי ביכולת הנגינה שלך. אם אתה נגן מתחיל מומלץ לנסות מיתרים שונים המתאימים לסוג הגיטרה שלך.

מאת: שמחה ברקוביץניקיון09/05/101198 צפיות
כאשר מדובר על שירותי ניקיון בתשלום מדובר על מספר סוגים שונים. לכל סוג ניקיון מספר עובדים, זמנים וצרכים שונים, וכמובן התשלום שונה. כאשר מדובר בשירותי ניקיון על ידי חברות ניהול ואחזקה הן מספקות את חומרי הניקוי בניגוד למנקה פרטי בבתים שבדרך כלל משתמש בחומרים שבעל הדירה מספק לו.

מאת: שמחה ברקוביץרכב21/04/102377 צפיות
חלפים לרכב יש מסוגים שונים וממשפחות שונות וכמובן מיצרנים שונים. אני דווקא רוצה להתמקד באחד די קטן אך חשוב מאין כמוהו, מתג ההצתה המכונה גם בלשון העם בטעות, סטרטר.

מאת: שמחה ברקוביץרכב14/03/103130 צפיות
נשאלת השאלה מה מניע את הדלק שממוקם במיכל הדלק שבצידו האחורי של הרכב היישר אל המנוע הממוקם בצידו הקדמי של הרכב?! ובכלל איזה סוגי מערכות המטפלות בכל קיימות ומה ההבדלים ביניהם.

מאת: שמחה ברקוביץרכב07/03/101549 צפיות
עם התפתחות האינטרנט חלו שינויים רבים בדרכי הצריכה והקניות של אנשים. יותר ויותר אנשים נוהגים לבצע את הקניות שלהם דרך הרשת. כיום ניתן לרכוש חלקי חילוף לרכב וכלי עבודה שהיו מנת חלקים של מוסכים גם באינטרנט עם נגישות לכל אחד.

מאת: שמחה ברקוביץביגוד והנעלה08/02/103083 צפיות
מרכיבי ההצלחה ורמת הסקסיות של הלבשה תחתונה לנשים מתחלקים לשניים, מראה והרגשה. ישנם סוגים ועיצובים שונים של הלבשה תחתונה, חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות, הרבה מכך מושפע גם מצורת גופך. פריט לבוש זה יכול ללוות אותך במשך כל היום וברוב המקרים, למרות שאת היחידה שתראי אותו , הלבשה תחתונה סקסית היא זרז רציני להגברת הביטחון העצמי אצל נשים. כשפריט לבוש או תכשיט אופנתי סקסי עוטף את גופך זה משרה עליך הרגשה נעימה, סקסית ונחשקת עם קורטוב של שובבות.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181564 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173055 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161599 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica