חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין תעבורה

מאת: דניאל מוריץדיני תעבורה30/07/20134807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שעולה על ההגה, יודע שעם היכנסו לרכב באה גם אחריות גדולה. ברגע שאדם כלשהו מקבל את רישיון הנהיגה שלו ממשרד התחבורה, הוא חייב להכניס לראשו שכל נסיעה ברכב חייבת להיות זהירה ובהתאם להוראות הבטיחות, על מנת לשמור על ביטחונם של אלו הסובבים אותו בכביש, בנוסף לשמירה על בטחונו שלו. אך פרט לציות לתמרורים ועצירה במעברי חצייה, שמירה על חיי אדם מתבטאת באינספור פרטים נוספים שעל הנהג לזכור. חגורת בטיחות, אי דיבור בטלפון בזמן נהיגה, אי הורדת ידיים מההגה שלא לצורך איתות ועוד דברים רבים. במידה ואין הנהג שומר על הכללים ועוקב אחר עשיית הפרטים הללו, העונש מגיע בדמות שלילת רישיון.

עורך דין תעבורה לצורך עדכון על תחילת תקופת השלילה

שלילת רישיון מגיעה כמובן לאחר שהנהג צבר סכום לא מבוטל של נקודות, או במקרה של עבירה חמורה. לאחר שלילת הרישיון, צריך להיות מי שידאג שהעונש החל, כדי שהנוהג לא ייאבד זמן מיותר ללא רישיון, בטח אם הוא חיוני לו לעבודה, בו הוא לא נהג למרות ששלילת הרישיון לא החלה בפועל. כאן נכנס לתמונה עורך דין תעבורה. פרט לייצוג במשפט אם יהיה בו צורך, עורך הדין ידאג לתחילת תקופת שלילת הרישיון של הנאשם אותו הוא מייצג. ריצויו של עונש השלילה מתחיל רק עם הפקדת הרישיון של הנאשם במזכירות בית המשפט לתעבורה בה הנאשם נשפט. ברגע שהרישיון מוגש למזכירות בית המשפט, על המזכירות להשיב לנאשם טופס הפקדת רישיון, אותו יציג הנאשם ברגע סיום העונש, על מנת לקבל חזרה את רישיונו.

הגשת דחיית העונש על ידי עורך דין תעבורה

במידה והשלילה נעשתה בשל רישיון לא תקף, בית המשפט ייאלץ לקבל תחליף של הרישיון האמור, לדוגמא תצהיר בו הנאשם כותב כי אין לו רישיון נהיגה בתוקף, נושא בגינו ידאג עורך דין תעבורה לעדכן את הנאשם. כמובן שבמקרים מיוחדים כמו שצוין קודם לכן, שבו הנאשם הינו נהג לפרנסתו, או איש עסקים שצריך למצוא כעת נהג מחליף או סיבות אחרות ומגוונות, יכול עורך הדין להגיש לבית המשפט לתעבורה בקשה מנומקת, בה הוא מבקש את דחיית שלילת הרישיון של הנאשם. כך, בהתאם להחלטת בית המשפט התעבורה, העונש יידחה ויחל במועד מאוחר יותר.

מהו הגוף בו יכול עורך דין תעבורה לייצג נאשם

ישנם שלושה גופים אשר מוסמכים לשלול את רישיונו של נהג. הראשון הינו  משרד הרישוי, כשבדרך כלל הדבר ייעשה עקב צבירה גבוהה של נקודות. השני הוא משטרת ישראל, שיכולה אפילו במקרים מסוימים לשלול את הרישיון בו באותו הרגע מהנהג שעבר עבירה, בדרך כלל בשל עבירות תנועה קודמות וחמורות שנמצאות ברשותו של הנהג. הגוף השלישי זהו בית המשפט, לאחר משפט בו מיוצג הנאשם על ידי עורך דין תעבורה או מיוצג באופן פרטי על ידי עצמו, בסופו מחליט בית המשפט שעל הנאשם להפקיד בידיו את רישיון הנהיגה שלו. בכל אחד מהמקרים האלו, על עורך הדין לדאוג להפקדת הרישיון בכל אחד מהגופים המתאימים- פסילה מטעם משרד הרישוי במשרד הרישוי, פסילה מטעם המשטרה גוררת את הפקדת הרישיון במשטרה ופסילה מטעם בית המשפט לתעבורה במזכירות בית המשפט. לאחר ההפקדה יעדכן עורך הדין את הנאשם מהי משך תקופת השלילה.

מדוע חשוב לקחת עורך דין תעבורה

אחת הטעויות הנפוצות על ידי נאשמים היא לחשוב שתקופת שלילת הרישיון מתחילה מרגע ביצוע העבירה. כמובן שלא כך הדבר. תקופת שלילת הרישיון מתחילה מרגע שהרישיון הופקד בגוף המתאים לו. נאשמים שלא לקחו עורך דין תעבורה לטיפול בתיק שלהם וכנראה לא ידעו על הדבר, ייאלצו להגיש בקשה לחישוב תקופת פסילת הרישיון, אך סביר שזו לא תיענה על ידי בית המשפט.

 



תגיות המאמר: עורך דין תעבורה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162792 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152695 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152160 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182184 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171601 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161639 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152369 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152459 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151959 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152549 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica