חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבקת חלבון איזו פלקס 32 נוחתת בישראל

מאת: איתן אורחדר כושר01/08/20137917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק אבקות החלבון בישראל גואש ורועש בימים האחרונים, בעקבות גל השמועות שאבקת החלבון איזו פלקס 32 isoplex32 תגיע בקרוב לישראל ותציב רף חדש למינון וריכוז החלבון הטהור באבקת החלבון.

איזו פלקס 32 לא עוד אבקת חלבון

כל מי שצורך חלבונים יודע כי החברות הבנלאומיות נלחמות בניהן על ריכוז החלבון הטהור בכף אבקת חלבון ממוצעת. ריכוז החלבון הנפוץ הוא בין 22 גרם חלבון לכף הגשה עד לכ-25 גרם חלבון לכף הגשה של אבקת חלבון.

איזו פלקס 32, כשמו כן הוא, מציב רף חדש של 32 גרם (כן כן... שלושים ושתיים גרם) של חלבון בכף הגשה ממוצעת של 34 גרם בסה"כ.

מנתונים שנמסר לנו מאתר טבע בריא עולה כי בימים אלו אבקת החלבון איזופלקס 32 עושה את דרכה לישראל ואמורה לנחות כבר בתחילת חודש אוגוסט הקרוב.

עוד נמסר לנו כי באבקת החלבון איזופלקס 32 יהיה 0 אחוז שומן ורק גרם פחמימה אחד, נתונים מרשימים שמבטיחים תוצאות מעולות לכל מי שמעוניין לצרוך חלבון טהור ללא שומן או פחמימה.

מחיר אבקת חלבון איזופלקס 32

את המחירים סרבו למסור לנו אך נראה שהמחיר של איזו פלקס 32 יקבע גם הוא רף חדש בתחום המחירים ויעמוד על כ-500 ש"ח ל2.3 ק"ג, מחיר שיתכן ויהיה דווקא משתלם אם אכן, כפי שדווח, יש באמת 32 גרם חלבון בכל כף הגשה

מה שבטוח, עומד להיות כאן מעניין מאוד. נחכה ונראה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבה זה הכי בריא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן אור

מאת: איתן אורדיאטה07/10/131306 צפיות
לקפה הירוק השפעה שונה מן הקפה השחור הנפוץ אותו אנו מכירים. כדי להפיק מן הקפה הירוק את מירב התועלת, יש לצרוך קפה ירוק כאשר הוא קרוב ביותר למצבו הטבעי, כתמצית או כחליטה מפולי הקפה הירוק, כאשר הם במצב הטבעי, עוד בטרם קולים או טוחנים אותם, ללא תוספת של חומרים משמרים או מרכיבים אחרים כלשהם. הקלייה והטחינה של פולי הקפה הידוע לנו דיאטת קפה ירוק מורידים מיעילותו.

מאת: איתן אורחדר כושר07/08/131521 צפיות
אבקת חלבון פלורי flurry

מאת: איתן אורחדר כושר31/07/131162 צפיות
אבקת סופר אפקט היא אבקת חלבון מצויינת וכשרה

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184822 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181918 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171520 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152579 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152266 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143171 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica