חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קפה ירוק להרזיה

מאת: איתן אורדיאטה07/10/20131304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קפה ירוק

לקפה הירוק השפעה שונה מן הקפה השחור הנפוץ אותו אנו מכירים. כדי להפיק מן הקפה הירוק את מירב התועלת, יש לצרוך קפה ירוק כאשר הוא קרוב ביותר למצבו הטבעי, כתמצית או כחליטה מפולי הקפה הירוק, כאשר הם במצב הטבעי, עוד בטרם קולים או טוחנים אותם, ללא תוספת של חומרים משמרים או מרכיבים אחרים כלשהם.

הקלייה והטחינה של פולי הקפה הידוע לנו דיאטת קפה ירוק מורידים מיעילותו. ממחקר חדש שנערך בעניין הקפה הירוק עולה כי צריכת יומית של 2-3 כוסות חליטה מפולי הקפה הירוק או צריכת תמציות טהורות וטבעיות המופקות מפולי הקפה הירוק יועילו לבריאות ויסייעו לירידה במשקל. הקפה הירוק דומה בתכונותיו לתה הירוק, הוא מכיל נוגדי חמצון המסייעים במניעת מחלות שונות, יעיל בהגנה על הגוף מפני רדיקלים חופשיים, מחזק את המערכת החיסונית, יעיל להורדת לחץ הדם, הורדת הכולסטרול הרע, איזון הסוכר, שריפת השומנים וסיוע לפעולת מערכת העיקול על ידי האצת חילוף החומרים בגוף. צריכת 2-3 כוסות של קפה ירוק ביום (או לחילופין תמצית קפה ירוק בתרסיס או בקפסולות) תסייע לרדת במשקל בממוצע 3 קילו בחודש הראשון ללא דיאטה.

ידוע כי הקפה הוא אחד המשקאות הממריצים והמעוררים, וזאת בזכות הקפאין שמכיל הקפה הירוק. הקפה הירוק מופק מצמח ה - Coffea Arabica אשר מכיל בין היתר פוליפנולים הידועים בתכונותיהם היעילות. הפוליפנולים המצויים גם בתה הירוק ידועים בתכונותיהם נוגדות החמצון ומסייעים למניעת מחלות שונות. נשאלת השאלה האם הקפה השחור אותו אנו צורכים, בעיקר בבוקר, יכול לסייע באותה מידה והאם ניתן להפיק מהקפה השחור את האפקט המופק מהקפה הירוק. לצערנו הרב - התשובה היא לא.

מדוע קפה שחור אינו יעיל להרזיה ?

הקפה השחור עובר תהליכים שונים עד אשר הוא מגיע לכוס הקפה שלנו. פולי הקפה עוברים תהליך קלייה בטמפרטורה גבוהה ולאחר מכן נטחן. תהליך זה מעניק לקפה השחור את הטעם המיוחד שלו, את הצבע הכהה ואת הארומה האופיינית לו שרבים מאיתנו אוהבים, אך תהליך הקלייה בטמפרטורה גבוהה גורם לפולי הקפה לאבד את החומצה הכלורוגנית שבו, וכך מאבדים פולי הקפה את תכונותיהם היעילות והטובות. פולי הקפה הירוק הלא קלויים עשירים בנוגדי חמצון (הפוליפנולים) בחומצה קפאית ובעיקר בחומצה כלורוגנית שהם המפתח לתהליכים המתרחשים בגופנו המגנים על בריאותינו ומסייעים לירידה במשקל, על כן מומלץ לצרוך את המיצוי או החליטות המופקות מפולי הקפה הירוק. במחקרים ארוכי טווח נמצא כי הפוליפנולים מסייעים לשריפת השומנים בגוף, מפחיתים את הצטברות השומן בגוף, בכבד, ובעיקר באזור הבטן. הנחקרים אשר השתתפו במחקר וצרכו את תמציות הקפה הירוק ירדו במשקל והצרו היקפים בעיקר באזור הבטן, כאשר נצפתה ירידה בשומן הבטני בזכות הפעילות הנוגדת חמצון של הפוליפנולים, הקפאין ומינרלים מהקפה.

מיצוי המופק מפולי הקפה הירוק

במחקר אשר בוצע ונחקרו השפעות תמציות פולי הקפה הירוק על הגוף, נחקר הקשר בין הפחתת המשקל לבין צריכת מיצוי שהופק מפולי הקפה הירוק, ונמצא כי צריכת התמצית פעמיים במשך כל תקופת המחקר סייעה לנחקרים לרדת במשקל ללא כל שינוי בתזונה, באורח החיים וללא תופעות לוואי. המחקר התנהל במשך 12 שבועות, כאשר במשך כל התקופה ניתנו למשתתפים השלמות תזונתיות של תמצית הקפה הירוק. במשך תקופה זו לא סבלו הנבדקים מכל תופעות לוואי והפחיתו בממוצע 16% ממשקל גופם. החומצה הכלורוגנית המצויה במיצוי פולי הקפה הירוק היא בעלת התפקיד החשוב ביותר בתהליכי ההרזיה. תפקידה של החומצה הכלורוגנית הוא להגביר את שריפת השומנים, להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף ולעכב את ספיגת הסוכרים בדם.

כיצד להפיק את המיטב מתמצית פולי הקפה

כיום חיים אנו על פי אורח חיים מודרני, כאשר המזונות שאנו צורכים תורמים רבות להשמנה מאחר והם עתירי סוכרים ושומנים. מומלץ להשתמש בתמצית הקפה הירוק כחליטה או במיצוי, המהווה תוסף מזון יעיל שבו מרכיבים נוגדי החמצון שיסייעו לחיזוק המערכת החיסונית על ידי כך שילחמו ברדיקלים החופשיים. כדי שצריכת התמצית תהיה אפקטיבית, מומלץ לצרוך את התמצית חצי שעה לפני הארוחה, פעמיים ביום, בכל פעם כמות של 800 מ"ג. כאשר רוכשים את התמצית יש להקפיד לרכוש את תוסף המזון הטהור והטבעי אשר מופק מפולי קפה ירוק (מצמח ה - Coffea Arabica) ומומלץ כי התמצית לא תכיל חומרים נוספים. לתמציות הקפה הירוק השפעה חיובית גם על מערכות נוספות בגוף והוא יעיל גם לטיפול ביתר לחץ דם, שריפת גלוקוז, שריפת שומן מהגוף, מהכבד ומאזור הבטן ואזורים אחרים בהם יש מצבורי שומן. תמציות הקפה הירוק מסייעים לעכב את הפיכת הגלוקוז לשומן, מה שיגרום לירידה מעכבים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבה זה הכי בריא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן אור

מאת: איתן אורחדר כושר07/08/131520 צפיות
אבקת חלבון פלורי flurry

מאת: איתן אורחדר כושר01/08/137916 צפיות
אבקת חלבון איזו פלקס 32 נוחתת בישראל

מאת: איתן אורחדר כושר31/07/131159 צפיות
אבקת סופר אפקט היא אבקת חלבון מצויינת וכשרה

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196586 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196942 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181740 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181556 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181460 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica