חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה מספק קייטרינג בשרי לאירוע מלבד הבשר עצמו

מאת: מיכאל רומנסקיקייטרינג04/08/20131087 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על חשיבות איכות הבשר אין עוררין וגם על טעמו המשובח אף אחד לא יוכל להתווכח. בנוסף, גם המבחר העשיר משתתף בהרכבת התפריט לאירוע משובח, אז מה חסר? מלבד הבשר האיכותי, על תפריט האירוע להכיל גם מנות קרות וחמות שיתלוו למנות הבשריות. בקייטרינג כמהין מבינים כי התפריט צריך להיות מורכב ממזנון סלטים טריים, ממזנון עם מבחר תוספות חמות וגם לחמים ומנות פתיחה שיעוררו את התיאבון של האורחים. נושא ההגשה, חשוב לא פחות. עמדות המזנונים צריכות להיות נקיות ומסודרות בצורה אסתטית על מנת לעורר עניין וליצור פליאה אצל האורחים. בהזמנת קייטרינג בשרי איכותי כמו כמהין, כל זה כבר נמצא בפנים.

מזנון סלטים

קייטרינג איכותי יציע לכם מזנון סלטים קרים וחמים אשר יוכנו ממוצרי הגלם הטריים ביותר. בזכות המתכונים המקוריים, גם הסלטים יפתיעו את האורחים עם השילובים המעניינים של מוצרי הגלם ועם הטיבול המעודן. התאמת מבחר הסלטים למנות הבשריות שיוגשו במהלך האירוע, חשובה מאוד ובכמהין מקפידים לערוך לא רק טעימות לשם בחירת המנות מתוך המבחר, אלא גם מציעים שילובים שונים בין המנות הבשריות לבין שאר המזנונים, על מנת לספק לאורחים חוויה קולינארית מותאמת לחיך הישראלי ובו זמנית גם מפתיעה ומעוררת פליאה.

מזנון תוספות חמות

תרבות האכילה הישראלית שופעת סגנונות וטעמים ואחד המרכיבים ההכרחיים בה הן תוספות חמות למנות בשריות. קשה לדמיין מנות בשריות במסעדה או באירוע, ללא תוספת חמה בצד. קייטרינג איכותי יציע לכם לא רק את תפוחי האדמה האפויים שכבר מזמן השתרשו בתפריט התוספות הלאומי, אלא גם מבחר תוספות חמות מפתיעות שאורחים שלכם יגלו בהן עניין. הרכבת מזנון התוספות נעשית בכמהין על פי המנות הבשריות, כך שהתוצאה הסופית היא תפריט אסתטי שניכרת בו הרמוניה בין הטעמים.

מזנון לחמים ומנות פתיחה

מבחר מנות פתיחה, ממרחים ולחמים הכרחיים על מנת להעשיר את המבחר הקולינארי ולספק לאורחי האירוע את התפריט השלם ביותר כמו בארוחה במסעדת יוקרה. בכמהין מציעים מבחר לחמי בריאות ולחמים העשויים משמרים טבעיים, לחמים עם תוספות מעניינות וממרחים בעלי ניחוח של טיבול טרי. יחד עם המנות הבשריות, הסלטים והתוספות החמות, תושלם החוויה הקולינארית ותעלה לרמה הגבוהה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144888 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica