חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 דברים שצריך לדעת לפני שקונים דירה חדשה

מאת: דניאל מלמדנדל"ן05/08/20131564 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. דעו כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם: שבו והסתכלו ברצינות על התקציב החודשי הממוצע שלכם. תסתכלו היטב על מה אתם מוציאים את הכסף שלכם - כל דבר החל מכוס קפה שאתם נוהגים לשתות בבית הקפה האהוב עליכם, דרך הבגדים שאתם קונים ועד לבירה המזדמנת עם החבר'ה. כך תוכלו להבין מה נשאר לכם אחרי שאתם משלמים את החשבונות האלה. אל תשכחו גם את ההוצאות הקשורות לבית החדש כגון ביטוח משכנתא, ריהוט ואפילו ביקור מזדמן של אינסטלטור.

במידה והסכום שנשאר לכם לא מספיק לכסות את התשלומים הצפויים בדירה החדשה, החלו לבחון את הדרכים בהן תוכלו לצמצם את הכסף שאתם מוציאים כל חודש ולנסות להתאים את עצמכם לתקציב הקיים.

2. הבחינו בין רצונות לצרכים: צרו רשימה של הצרכים והרצונות שלכם מהדירה החדשה. אל תשכחו לכלול את הדברים שהם לא חלק מהבית עצמו אבל חשובים, כמו איכות השכונה, קרבה לתחבורה ציבורית, בתי ספר וגנים ואפילו קרבה למקומות בילוי. ברגע שיש לכם רשימת סדר עדיפויות, תשקלו לקחת אותה איתכם כשאתם הולכים לראות בתים ורשמו לפניכם הערות על כל בית ועד כמה הוא עונה לצרכים האמיתיים שלכם. לאחר שתראו עשרות בתים שונים, תבינו כמה הרשימה הזאת תקל עליכם את מלאכת הבחירה.

3. בידקו את כל אפשרויות המימון העומדות לפניכם: כנראה שכמו רוב האנשים, אתם לא הולכים לשלם עבור הבית שלהם במזוודה מלאת מזומנים ועל כן תצטרכו לקחת משכנתא. בידקו היטב את האפשרויות העומדות בפניכם. אל תתעצלו לעבור בכל הבנקים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת לקבל הבנה טובה יותר של מה היא העסקה הטובה ביותר עבורכם.

4. העזרו ביועץ נדל"ן מקצועי: סוכן הנדל"ן הנכון יכול להיות נכס אמיתי עבורכם אשר יעמוד לצידכם בעת רכישת הדירה. עבודה מול סוכן מקצועי מאפשרת לכם להתייעץ עם מישהו שתוכלו לסמוך עליו ויכוון אתכם בקבלת ההחלטה הרצינית. כדאי לדבר עם אנשים שאתם בוטחים בהם כמו חברים ובני משפחה ולבדוק אם הם יכולים להציע כמה שמות של אנשים שכבר עבדו עימם. סוכני נדל"ן רבים מתמחים באיזורים מסוימים של העיר או סוגי רכוש. אל תתביישו לשאול את הסוכנים הפוטנציאליים שלכם כמה בתים שהם מכרו באזור היעד או איזה סוג של הסמכות שהם מחזיקים, כדי לראות אם הם מתאימים למה שאתם מחפשים.

5. בצעו בדיקה ייסודית של הנכס: זוכרים את האימרה "לא כל הנוצץ זהב"? גם אם כלפי חוץ הכל נראה מצוחצח ונוצץ, אל תמהרו ליפול בפח. בצעו בדיקה יסודית (רצוי בעזרת אנשי מקצוע או חברים שמבינים עניין) למה שאולי מסתתר בקירות או מתחת לרצפות, לפני שאתם חותמים. אם בבדיקה עולה בעיה רצינית, אתם תשמחו לדעת שהוצאתם את הכסף על הבדיקה ולא על תיקון הנזק שעלול היה להיווצר ממנה. אם הכל תקין, תוכלו להיות אפילו יותר בטוחים בהשקעה שלכם.

המידע באדיבות מיכאל מסטר המתמחה בדירות באשקלון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201247 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201233 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201189 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201456 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201031 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica