חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קירויים והצללות לפרגולות

מאת: תמיר קינןעיצוב גינות08/08/20131051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים בוחרים לבנות את הפרגולה כפי שהיא ולא להוסיף קירוי והצללה. השאלה היא-מהי מטרת הפרגולה שהקמתם?

אם אתם זקוקים לצל בימים החמים, למסתור מפני הגשם בימים הקרים ובקיצור-אם הפרגולה שלכם זקוקה לגג, הכירו את סוגי הקירויים וההצללות המיועדים לכך.

השמש, הגשם והכיוון בו בניתם את הפרגולה-כל אלו הם גורמים המשפיעים על ההחלטה- באיזה סוג קירוי והצללה נבחר עבור הפרגולה שהקמנו? מלבד האלמנטים הטכניים, יש לקחת בחשבון גם את האסתטיקה של המבנה לאחר שיונחו עליו קירוי והצללה. לכן מומלץ לעבוד בשיתוף פעולה עם איש מקצוע אשר יוכל לכוון אתכם לחומרים הנכונים והמתאימים לכם.

להלן פירוט סוגי הקירוי הנפוצים ביותר בישראל:

קירוי במבוק- עץ הבמבוק הוא בעל עוביים ואורכים שונים. פרגולה אשר תהיה מקורה ע"י במבוק תקבל אפקט מיוחד בזמן ההצללה, זאת בזכות פיזור קרני השמש בצורה טבעית ופרואה אשר מתקבלת מאופן הנחת הבמבוק כקירוי. בעזרת חיפוי הסנטף יכולה פרגולה מעץ במבוק להשאר עמידה לאורך שנים רבות.

קירוי שינגלס- שינגלס הם רעפים בעלי יכולות בידוד גבוהות במיוחד.
מדובר ברעף אשר עשוי מהחומר-אספלט. השינגלס בעלי משקל נמוך יחסית, וכתוצאה מכך בין היתר קל מאוד ליישום והרכבה במהירות גבוהה. שינגלס מתאימים במיוחד לגגות פרגולה שהם בעלי שיפוע..

שטיחי ערבה- שטיחי ערבה, או קליפות ערבה, הם קירוי דומה לקירוי במבוק אך צפוף יותר ממנו. שטיחי ערבה עשויים ממוטות ערבה דקים מאוד, אשר צפיפותם מושגת באמצעות השחלת חוט ברזל דק וגמיש ביניהם (הם מתחברים והופכים למאין מחצלת גדולה וחזקה). שטיחי ערבה הם בעלי עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר המשתנים.

קירוי סרגלי הצללה- סרגלי הצללה הם למעשה לוחות עץ דקים, אשר מתחברים לפרגולה בצורה צפופה יותר. בצורת ההנחה של סרגלי ההצללה על הפרגולה, מתקבלת הצללה מירבית ואיכותית, שבה גם חדירת קרני השמש מתקבלת בצורת פסים ישרים ואחידים. סרגלי הצללה הם עמידים מאוד כשלעצמם והם מסוגלים להחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות גם ללא חיפוי כלל!
למרות זאת, נהוג ומומלץ לכסות אותם בחיפוי סנטף, כמו את כל יתר הקירויים, זאת ע"מ לחזק את עמידותם ולהאריך את חיי המוצר אף יותר.

כל סוגי הקירוי הנזכרים לעיל, מלבד לקירוי השינגלס, יכוסו לאחר הקמתם בחיפוי סנטף.
הסנטף הינו לוח פוליקרבונט אטום או חצי שקוף (לבחירה) אשר הודות לתכונותיו הוא מונע חדירת מים, הוא חסין אש, מסנן קרינה ובאופן כללי עמיד במיוחד לתנאי חוץ. זוהי הסיבה שרוב בעלי המקצוע ימליצו לכם לחפות את הקירויים שלכם ובמיוחד באמצעות סנטף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמיר קינן - חובב רכב וטבע

מרבה לכתוב ולפרסם במדור גינון ומדור רכב, הפוסטים נכתבים בכדי לשתף את כולם בידע שלי אז כנסו ותיצפו:)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר קינן

מאת: תמיר קינןריהוט 08/01/14962 צפיות
נגרות זהו עיצוב בעץ שכולל בתוכו הרבה מרכיבים כאשר אנו בוחרים נגר לביתנו חשוב לבחור נגר שיתאים לצרכינו

מאת: תמיר קינןבריאות העין08/01/147815 צפיות
טיפול הסרת משקפיים בלייזר עושים שימוש בקרן לייזר מתקדמת במיוחד, כיום הניתוחים הללו כמעט ואינם כואבים, וזמן ההחלמה הוא מהיר . ולכן, רבים בוחרים לעבור ניתוח להסרת משקפיים בכדי להיראות יפים יותר, טבעיים יותר ובכדי להשתחרר מהתלות התמידית במשקפיים.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138753 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138627 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: תמיר קינןתחבורה ורכב - כללי22/12/13917 צפיות
ניקיון הרכב הינו דבר חשוב מומלץ לנקות את הרכב באופן תמידי, ניקיון הרכב יאפשר לנו נסיעה בטוחה ונעימה יותר.

מאת: תמיר קינןרכב25/11/13992 צפיות
התקנת מערכת שמע מתקדמת לאוטו תשפר את איכות השמיעה באוטו, ותעניק לכם נסיעה נינוחה עם הסאונד שאתם אוהבים

מאת: תמיר קינןרכב24/11/13886 צפיות
פוליש לרכב שגורם לרכב להיראות כמו חדש, יעניק ברק וניצוץ לרכבם אצל מי כדאי לבצע ומה המטרה?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183326 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171904 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152099 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica