חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקליטן לחתונה

התקליטן הוא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת שהחתונה תצליח.

נכון לדעת שיש תקליטנים שיכולים לגרום לכך שהערב יהיה מעולה ומצד שני הוא יכול לגרום לכך שהרחבה תהיה ריקה. תקליטן לחתונה אינה הוצאה זולה אבל מכל ההוצאות של החתונה אין ספק שאת הרושם העז ביותר משאירה רחבת הריקודים. במילים אחרות, אני כמעט לא זוכר באף חתונה את האוכל ומצד שני אני זוכר טוב מאוד איזו מוזיקה הייתה והאם רקדו או לא. תקליטן לחתונה צריך להיות בן אדם עם ראש פתוח על מנת שהוא יוכל לחבר את המוזיקה לרצון הזוג. תקליטן לחתונה יודע מתי צריך להוריד את הלהבות ולשבץ איזה רגע של סלואו ומתי מצד שני הערב צריך להתפוצץ מאדרנלין.

תפקידו של התקליטן

ישנם לא מעטים שחושבים שתפקידו של תקליטן לחתונה מסתכם בלחיצה על כפתור הפליי אני אינני חושב כך, תקליטן לחתונה נושא על כתפיו אחריות לגורלה של חתונה שלמה.  אני יודע שזה אולי נשמע לכם בומבסטי אולם בסופו של דבר זה מה שזוכרים. המונח תקליטן לחתונה עבר מספר גלגולים, בשנים האחרונות עם התפשטות המושג די ג'י קצת ירדה קרנה של המילה תקליטן ואני מודה שאפילו פסלתי בחורה שהשתמש במילה תקליטן כשיצאנו לשתות באיזה פאב אבל בכל מה שקשור לחתונות, בריתות, בר מצווה וכו' עדיין מרבים להשתמש במילה תקליטן. תקליטן לחתונה מנוסה צריך לדעת ולתכנן את הערב. איזו מוזיקה הוא רוצה לשים בהתחלה, האם בהתחלה צריך לשים משהו שקט ורומנטי או ישר להפציץ עם איזה שיר קליט ומקפיץ? ישנן המון שאלות וכל תקליטן יכול לקבוע לעצמו איך ייראה הפלייליסט שלו.

תקליטנים לחתונה מסורתית עם שירים לחתונה ייחודיים

ישנם תקליטנים לחתונות ספציפיות בהם משמיעים שירים לחתונה באופי מסורתי כמו למשל בחתונה כורדית בה רוקדים החוגגים ריקודים מסורתיים ושרים לצד שירים כורדים מקוריים, לכם חשוב מאום שהתקליטן ידע לאן הוא נכנס. תיאום ציפיות זה שם המפתח, אם אתם לא סובלים מוזיקה מזרחית אל תתביישו ותגישו את זה לתקליטן לפני, באמצע החתונה  זה לא הכי נעים ללכת לתקליטן ולהגיד לו למה הוא לא שם שירים שאנחנו אוהבים. תקליטן לחתונה עובד בפול טיים בעיקר בעונת החתונות המתרחשת בחודשי הקיץ או אז הוא יכול לעבור מחתונה לחתונה ובסך הכל מדובר על ג'וב מאתגר, מספק והכי חשוב משתנה כל פעם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל את אתר קופירייטינג לאתרים הנותנים שרותי תוכן וכתיבה לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדיר נאור מנהל אתרי ספא

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאספא30/01/101720 צפיות
בתקופה האחרונה נפתחו מספר מרכזי ספא טובים בשפלה, מה שמייחד את אזור השפלה זה שניתן להגיע לספא מבלי להיתקע בפקקים של המרכז, עלויות נמוכות להחזקת הספא לעומת מקומות בתל אביב. ומזג האוויר הנפלא

מוסיקה לאירועים אם כן היא דבר חשוב מאוד וגורם מכריע בהצלחתו של אירוע. ככל שהמוסיקה לאירוע תקלע לטעם של הקהל כך הערב יהיה יותר מוצלח.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאספא23/11/091135 צפיות
ספא בצפון לסוגיו מציע ריחוק מחיי היומיום וטבילה ביום או במספר ימי כיף בריאותיים מחד, ומאידך נגיש וזמין לכל.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאאטרקציות23/11/091195 צפיות
כוחן של האטרקציות השונות לעורר את האדרנלין בגופנו, לגמוע מרחקים ולהכיר נופים מרשימים, ליהנות מן הקרבה הזוגית במקרים של אטרקציה זוגית, וחשוב מכל: לגרום לנו עניין ובידור רב על מנת שנחזור לבקר.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאבריאות העין23/11/091245 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר זהו הליך רפואי שלא כדאי להקל ראש בעדו, אלא להיצמד להוראות הרופא ולהקפיד על תנאים נאותים. הסרת המשקפיים תבטיח מראה צעיר ויפה, בנוסף לראיה חדה וממוקדת. ניתוח זה לוקח חלק משמעותי בניתוחים האסתטיים ומציע איכות חיים טובה יותר.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאהסרת שיער23/11/091283 צפיות
הרצון בגוף חלק וקורן היה מאז ומתמיד משאן נפשן של הנשים, ולא מכבר "פשט" לכיוון הגברים. קיימות שלוש טכניקות עיקריות המסומנות כדילול שיער לצמיתות: הסרת שיער בלייזר, באינפרא אדום וטכניקה נוספת העונה לשם אפילציה.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאשוק ההון23/11/091296 צפיות
במסגרת לימודי שוק ההון נחשפים החניכים למגוון תחומים, בין אם מתמטיקה וסטטיסטיקה, חוק ומשפט ובין אם כלכלה ומימון

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204617 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171520 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161630 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152379 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142640 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145033 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137891 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica