חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער

בימים עברו גוף שעיר היווה כסמל לגבריות וסומן כנחלתם של הגברים, אך מכיוון שהיה קשה להתעלם מן המטרד היומיומי הכרוך בגרד, פצעים, חום נלווה וחוסר אסתטיקה, בשנים האחרונות מתעניינים גם הגברים בשיטות שונות להסרת שיער ואפילו פונים בלי להתבלבל לקליניקה במטרה לבצע הסרת שיער. המודעת הגוברת לאסתטיקה וטיפוח גורמת לנו להתעסק לא מעט עם המראה החיצוני בכולל להסיר שערות גוף ופלומות בלתי רצוניות. הסרת שיער בלייזר נחשבת כפופולארית ומבוקשת במיוחד, שיטה מתקדמת זו מבטיחה דילול משמעותי בשערות הגוף, עד לכדי קירחות מלאה. הטכניקה עובדת באמצעות מכשיר לייזר ההופך את קרן הלייזר לאנרגיית חום שפוגעת בדיוק בשורש השערה וממיתה אותה. קרן הלייזר עובדת באורך גל אחד, ועל כן היא יעילה עבור אנשים פוטנציאליים כגון בעלי גוון עור מאוד בהיר עם שיער כהה מאוד. קרן הלייזר מזהה בקלות את השערה הכהה, ומשמידה אותה בהתאם. קריטריונים הנלקחים בחשבון לגבי יעלות הניתוח הם גוון שערה, שלב צימחת שערה ועובי השערה. מספר טיפולי לייזר ממוצע נא בין 6 ל-12 טיפולים, וכעיקרון ככל שמספר הטיפולים גדול כך יעילות הטיפול גדולה יותר. הטיפול מתאים לגילאי 18 ומעלה, אך אינו מתאים לנשים בהיריון, לחולי הרפס, לסובלים ממחלות עור ומחלות הורמונליות ולבעלי קעקועים המעוניינים להסיר שיערות מאזורי הקעקע (קרן הלייזר לא עוברת אזורים מקועקעים).

שיטה נפוצה אחרת,

הסרת שיער באינפרא אדום, קרויה גם בשם IPL (Intense Pulsed Light ) כלומר פעימות והבזקי אור הפועלים בתדירות גבוהה. אינפרא אדום עובד באמצעות מספר אורכי גל ולא אחד כמו שבלייזר, כך שבכוחו לזהות בנוסף שיערות בהירות יותר. הבזקי האור ניתן לשדר בשלושה תדרים שונים, כאשר החום מחמם את השערות וממית אותן. ישנם מטפלים המשתמשים במכשירים שכוללים מערכות קירור מים. מערכות הקירור מבטלות כאבים, כוויות למיניהן וצריבה. בטיפולים אינטנסיביים נוטים להשתמש במכשירי אינפרא אדום שאינם כוללים מערכת קירור מים, דבר המחליש לגמרי את השערות. חשוב לתת את הדעת לגבי מכשור אמין, חדשני ויעיל. זמן הטיפולים בשיטה זו נמשך כשנה, ולאחר סדרת הטיפולים ממשיכים לקבל טיפול שוטף אחת לארבע חודשים.

אפילציה זוהי טכניקת הסרת שיער טכנולוגית,

המתבצעת באמצעות מחט שמעבירה פולסים חשמליים לתוך זקיק השערה והמחסלים אותה. זוהי שיטה איטית ומאוד ממוקדת, מתמקדת בכל שערה ושערה, ולפיכך היא מתאימה לאזורי הסנטר והפנים. כיום ישנם מכשירי אפילציה ביתיים הכוללים מערכות קירור במגוון צורות, והלה ניתן למצוא אצל קוסמטיקאיות ובמכוני היופי השונים.

כאשר בוחרים במרפאה זו אחרת להסרת שיער, כדאי לערוך תחילה סקר שוק מקיף

יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים חשובים כגון: מהי השיטה, זמן משך שעות הטיפול ומספר הטיפולים, עם אילו מכשירים משתמשים על מנת לבצע הסרת שיער וכמה, האם המכשור חדיש, יעיל ואמין? האם חדר הטיפולים סטרילי ונעים? מי נותן את האחריות להצלחת הטיפול (המכון עצמו או שיש חברה העומדת מאחורי המכון), כמה טיפולים כדאי לעבור וכמובן חשוב מאוד לבחור במטפל מקצועי בעל ניסיון, תעודות והמלצות. מחירי הסרת שיער באפילציה נעים מ-40 עד 90 ₪ לשעה, ואילו מחירי הסרת בלייזר נעים מ-800 ₪ ומעלה, תלוי לגודל האזור המבוקש, מספר האזורים ומספר הטיפולים. מחירים גבוהים מצביעים לעתים גם על מכשור חדיש, מטפלים מנוסים וחדר טיפולים סטרילי, ולא כדאי להקל ראש בבחירת המרפאה. בחירה נכונה בבעל מקצוע מנוסה ומכשור יעיל עשה מלאכה נאמנה ותותיר אתכם חלקים ויפים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל את אתר קופירייטינג לאתרים הנותנים שרותי תוכן וכתיבה לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדיר נאור מנהל אתרי ספא

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאספא30/01/101720 צפיות
בתקופה האחרונה נפתחו מספר מרכזי ספא טובים בשפלה, מה שמייחד את אזור השפלה זה שניתן להגיע לספא מבלי להיתקע בפקקים של המרכז, עלויות נמוכות להחזקת הספא לעומת מקומות בתל אביב. ומזג האוויר הנפלא

מוסיקה לאירועים אם כן היא דבר חשוב מאוד וגורם מכריע בהצלחתו של אירוע. ככל שהמוסיקה לאירוע תקלע לטעם של הקהל כך הערב יהיה יותר מוצלח.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאתקליטנים26/11/091257 צפיות
מה מייחד את התקליטן לחתונה משאר התקליטנים. היום מובן שתקליטן טוב יכול לגרום לאירוע להיות מעולה ומצד שני לגרום לאירוע להיות יבש וחסר עניין

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאספא23/11/091135 צפיות
ספא בצפון לסוגיו מציע ריחוק מחיי היומיום וטבילה ביום או במספר ימי כיף בריאותיים מחד, ומאידך נגיש וזמין לכל.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאאטרקציות23/11/091195 צפיות
כוחן של האטרקציות השונות לעורר את האדרנלין בגופנו, לגמוע מרחקים ולהכיר נופים מרשימים, ליהנות מן הקרבה הזוגית במקרים של אטרקציה זוגית, וחשוב מכל: לגרום לנו עניין ובידור רב על מנת שנחזור לבקר.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאבריאות העין23/11/091245 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר זהו הליך רפואי שלא כדאי להקל ראש בעדו, אלא להיצמד להוראות הרופא ולהקפיד על תנאים נאותים. הסרת המשקפיים תבטיח מראה צעיר ויפה, בנוסף לראיה חדה וממוקדת. ניתוח זה לוקח חלק משמעותי בניתוחים האסתטיים ומציע איכות חיים טובה יותר.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאשוק ההון23/11/091296 צפיות
במסגרת לימודי שוק ההון נחשפים החניכים למגוון תחומים, בין אם מתמטיקה וסטטיסטיקה, חוק ומשפט ובין אם כלכלה ומימון

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818387 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184321 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142345 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142578 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144021 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144374 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148372 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica