חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שוק ההון

אחד הדברים החשובים המקיף אותנו מכל עבר והמשפיע על מצבנו הכלכלי באופן זה או אחר הוא הבורסה במצב ההון הגלובלי. רדיו, עיתונות, אינטרנט וכלי תקשורת נוספים מביאים בפנינו פיסות מידע וראשי תיבות פיננסיים לגבי בורסה ושוק ההון. מי שנמצא בשלביו הראשונים בתחומי ההון, מי שמתכוון להפוך ביום מן הימים לברוקר מן המניין וכל מי שמתעתד להכיר את רזי הכלכלה והבורסה ואפילו לדעת כיצד להרוויח, לימודי שוק ההון נועדו בדיוק למטרה זו.

הלימודים הללו חושפים את הסטודנטים בפני עולם שלם של מושגים כלכליים לרבות ראשי תיבות כגון מט"ח, אג"ח, מעו"ף וביטויים כדוגמת ניהול מסחר, ניתוח טכני, אופציות, ניירות ערך, ניהול השקעות ועוד. כל תחום למעשה הוא מקצוע בפני עצמו, לשם הדגמה קורס ניהול תיקים מיועד למנהלי תיקי השקעות עתידיים, קורס ניתוח דוחות כספיים מתאים למעוניינים להבין דוחות בחשבונות בנק ולערוך מעקב בכספי החברה וקורס ניהול סיכונים הולם את בעלי החברות שרוצים להכיר ולאמוד את הסיכונים האפשריים בהם החברה יכולה להיתקל.

קיימים עוד קורסים רבים וטובים שיהפכו אתכם ליועצים פיננסיים, למנהלי תיקי השקעות, לסוחרים ובעיקר לבעלי הידע כיצד להתנהל נכונה מול הבנקים ואיך לבצע בקרה על חשבונות הבנק. לימודי שוק ההון אורכים כ-20 עד 40 שעות לימוד או יותר, בהתאם לסוג הקורס, כאשר מפגש בודד עומד על 4-6 שעות בקירוב. למתחילים מביניכם, נמליץ על קורס לימודי שוק ההון למתחילים, בו ייחשף הרקע ומושגי היסוד במקצוע זה. מפה ניתן להמשיך לשאר הקורסים ואחר כך לתואר ראשון ושני למתמידים במקצוע.

כאשר בוחרים מכון לטובת לימודי שוק ההון, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים שינחו אתכם לבחירה נכונה. ראשית, יש לתת את הדעת לגבי כיתות הלימוד. האם לבחור בקורס כיתתי הכולל קבוצה של 25 סטודנטים בערך, או ללמוד אצל סוחר עצמאי (דבר העולה יקר יותר). זאת ועוד, חשוב מאוד לבדוק מה הקורס מציע וסביבת הלימודים שבו: הרצאות אורח, מעבדות מחשבים משוכללות וכיו"ב. ההשקעה הזאת לוקחת חלק ניכר בתשלום למוסד הלימודי. כמו כן, מומלץ לברר אודות המרצים ובעלי המקצוע המעבירים את הקורס (סוחרים מנוסים, יועצי השקעות מקצועיים). לימודי שוק ההון מועברים על ידי הרצאות פרונטליות והרצאות אורח בשילוב חומר עיוני, ואפילו מציעים חדר לימוד מקוון באינטרנט לטובת הדמית מסחר בזמן אמת. קורסים מסוימים מציעים את האופציה לנהל תיק השקעות עצמאי כעבודת גמר באמצעות כסף לא אמיתי. בתום הלימודים מתקבלת תעודה מטעם המכללה שלכם, ואתה מכללה בה בחרתם תוכל לסייע לכם למצוא עבודות בתחומי האשראי, הבנקים, חברות ביטוח, כיועצים פיננסיים או כמנהלי תיקי השקעות ועוד שלל עבודות המכבדות את בעליהן.

אין ספק שמקצוע שוק ההון הדינמי מציע רבות, ומעבר לרווח המקצועי לימודי שוק ההון מזמינים אתכם לזהות ימים שחורים, להימנע ובמידת האפשר להרוויח מהם, תוכלו לקורא נתונים כלכליים מעיתונים ומחשבונות הבנק, לבצע בקרה וכמובן להתנהל נכונה מבחינה כספית.   

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל את אתר קופירייטינג לאתרים הנותנים שרותי תוכן וכתיבה לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדיר נאור מנהל אתרי ספא

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאספא30/01/101720 צפיות
בתקופה האחרונה נפתחו מספר מרכזי ספא טובים בשפלה, מה שמייחד את אזור השפלה זה שניתן להגיע לספא מבלי להיתקע בפקקים של המרכז, עלויות נמוכות להחזקת הספא לעומת מקומות בתל אביב. ומזג האוויר הנפלא

מוסיקה לאירועים אם כן היא דבר חשוב מאוד וגורם מכריע בהצלחתו של אירוע. ככל שהמוסיקה לאירוע תקלע לטעם של הקהל כך הערב יהיה יותר מוצלח.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאתקליטנים26/11/091257 צפיות
מה מייחד את התקליטן לחתונה משאר התקליטנים. היום מובן שתקליטן טוב יכול לגרום לאירוע להיות מעולה ומצד שני לגרום לאירוע להיות יבש וחסר עניין

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאספא23/11/091134 צפיות
ספא בצפון לסוגיו מציע ריחוק מחיי היומיום וטבילה ביום או במספר ימי כיף בריאותיים מחד, ומאידך נגיש וזמין לכל.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאאטרקציות23/11/091195 צפיות
כוחן של האטרקציות השונות לעורר את האדרנלין בגופנו, לגמוע מרחקים ולהכיר נופים מרשימים, ליהנות מן הקרבה הזוגית במקרים של אטרקציה זוגית, וחשוב מכל: לגרום לנו עניין ובידור רב על מנת שנחזור לבקר.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאבריאות העין23/11/091245 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר זהו הליך רפואי שלא כדאי להקל ראש בעדו, אלא להיצמד להוראות הרופא ולהקפיד על תנאים נאותים. הסרת המשקפיים תבטיח מראה צעיר ויפה, בנוסף לראיה חדה וממוקדת. ניתוח זה לוקח חלק משמעותי בניתוחים האסתטיים ומציע איכות חיים טובה יותר.

מאת: אדיר נאור מנהל אתרי ספאהסרת שיער23/11/091282 צפיות
הרצון בגוף חלק וקורן היה מאז ומתמיד משאן נפשן של הנשים, ולא מכבר "פשט" לכיוון הגברים. קיימות שלוש טכניקות עיקריות המסומנות כדילול שיער לצמיתות: הסרת שיער בלייזר, באינפרא אדום וטכניקה נוספת העונה לשם אפילציה.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214045 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193456 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193243 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910509 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193000 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181752 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica