חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"עסקה נוחה" - קניות, שירות והנאה

מאת: אמיר פטיטועסקים מקוונים14/08/2013913 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"עסקה נוחה" - קניות, שירות והנאה

בימים אלו עולה לאוויר אתר הקניות החדש "עסקה נוחה". האתר פועל בשיטת השיווק ישיר כדי לאפשר לך - הלקוח, לרכוש מוצרי איכות מגוונים במחירים מצוינים. כאשר מדברים על המושג שיווק ישיר הכוונה היא למכירה של מוצרים ישירות מהיצרן לצרכן ללא מעבר בין מפיצים, סוכנים ורשתות קמעונאות כך שמחיר המוצר נותר זול יותר ומשתלם לצרכן, ביחס לרכישת מוצר זהה ברשתות השיווק הרגילות. "עסקה נוחה" איננה היצרנית של המוצרים שהיא מציעה למכירה, אך היא בהחלט מציגה את המחירים הזולים ביותר של המוצרים המוצעים באתר.

צרכנות נבונה ב"עסקה נוחה"

המושג 'צרכנות נבונה' מבטא בראש ובראשונה רכישת מוצר או שירות במחיר משתלם לצרכן! צרכנות נבונה איננה רק לקנות בזול, שכן מוצר זול עלול להתגלות כמוצר פגום או משומש, אלא להשתמש בכלים מעשיים ליצירת מציאות כלכלית חיובית – כלומר אורח חיים ולא רק עסקה חד פעמית מוצלחת. המודעות לצרכנות נבונה מתפשטת בקרב בעלי המקצוע מתחום הכלכלה, ארגונים להגנת הצרכן והצרכן עצמו. שינוי הרגלי הצריכה שלנו אחרי שנים של התנהגות כלכלית הרסנית אינו פשוט, אולם אפשרי בעזרת הכוונה נכונה, עבודה עצמית וסבלנות. הבחירה בספקי מוצרים ושירות נכונים היא חלק מתהליך הבראה כלכלי. אם כן, היכן רוכשים מוצר איכותי במחיר טוב עבורנו?

כל מה שרציתם – באתר "עסקה נוחה"

באתר "עסקה נוחה" תמצאו מגוון רב של מוצרים, מחולקים לפי קטגוריות רבות: רבים מהמוצרים שתראו באתר נועדו לשפר את חיינו, בין אם מדובר על אביזרי מטבח מדליקים, מוצרים לניקיון יעיל של הבית או מכשירים מפנקים לעיסוי הגוף, כל מוצר מיועד להקל על חיינו בתחום אחר. קטגוריות אחרות מציעות מוצרי טקסטיל מגוונים לבית, בהם למשל, מצעים רכים ומלטפים וחלוקים יוקרתיים. "עסקה נוחה" מציגה לכם מוצרי ילדים ושפע של צעצועים, ציוד לטיולים, ומצלמות שתוכלו לתעד הכול. כל מה שתרצו נמצא באתר "עסקה נוחה" במחירים משתלמים במיוחד.

עסקה משתלמת בכל קנייה

הקו המנחה את פעילות חברת "עסקה נוחה" הוא מכירה של מוצרים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד המגיעים עד לבית הצרכן. רכישת מוצר מתבצעת טלפונית מול מוקד המכירות והשירות של החברה המחזיקה צוות שירות לקוחות מקצועי ומיומן שדואג שתהיו מרוצים לכל אורך הדרך, ממעמד ההזמנה וקבלת מספר הזמנה ועד לקבלת המוצר הביתה. נציג המכירות של "עסקה נוחה" יוודא את פרטי ההזמנה כדי שתקבלו את מה שאתם באמת רוצים, בזמן אספקה מצוין של עד 14 ימים! עם קבלת המוצר החדש, תוכלו לתאם את התקנת המוצר בביתכם ולקבל הדרכה על תפעולו. "עסקה נוחה" מציעה שירות טיפול בתקלות במקרה הצורך ותחסוך לכם זמן יקר על התרוצצות והמתנה לאנשי מקצוע. כל השירותים במקום אחד, במוקד טלפוני משוכלל כדי להבטיח את שביעות רצונכם.

"עסקה נוחה" – נוח לקנות נכון!

שפע המוצרים במחירים מצוינים ביחד עם שירות איכותי ומפנק מהווה אלטרנטיבה נעימה במיוחד עבור לקוחות ששבעו מעריכת קניות מתישות, בין המון סואן תחת לחץ של זמן ותוך שיטוטים ארוכים ומעייפים. חברת "עסקה נוחה" מרכזת עבורכם את סוגי המוצרים השונים באתר אחד ומשקיעה מאמצים כדי להבטיח שתקבלו את המוצר שהזמנתם, בזמן שהובטח לכם ובמחיר הטוב ביותר מבלי להתרוצץ, בלי לחץ ועצבים. היכנסו לאתר "עסקה נוחה", התרשמו מההיצע הרחב, מהמחירים הנמוכים ובחרו את מה שמוצא חן בעיניכם. בתור לקוחות החברה, תמצאו באתר מבצעים אטרקטיביים ומתנות שוות ערך במיוחד עבורם – סיבות נוספות להיכנס לאתר "עסקה נוחה" להתמיד בצרכנות נבונה.

"עסקה נוחה" מחכים לכם! בואו ליהנות מחוויית קנייה מעולה ומחירים משתלמים במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר, בן 27 מת"א. עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ויוצר הכנסה נוספת דרך מספר פרוייקטים נוספים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו

מאת: אמיר פטיטועיצוב פנים22/09/141273 צפיות
החלטה חשובה שקיבלתי לשנה הקרובה היא להתחיל לעשות שימוש בנורות חיסכון כדי לשמור על הסביבה גם בחשמל שאפשר לחסוך וגם בכך שהנורות מחזיקות הרבה יותר מדי.

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143335 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: אמיר פטיטורכב01/09/141307 צפיות
כדאי לך ללמוד עוד על התחום של קורס נהיגה מתקדמת כדי לשפר את התוצאות שלך וזאת בעיקר בעזרת שימוש במומחים

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 03/08/141024 צפיות
גופי תאורה חסכוניים יכולים לעזור לך גם לעצב את הבית וגם לחסוך כסף על חשמל. אם אתה רוצה אתה יכול להתקין נורות לד שיעזרו לך לשמור על הסביבה.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 23/07/1417782 צפיות
היום אפשר לייצר הכנסה דרך עיצוב תאורה מהבית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף בעזרת שימוש בנורות לד. כנסו לכתבה ותקבלו את כל המידע כדי להבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143955 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194279 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152950 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152576 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152069 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152309 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153921 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica