חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון בשיטת אשטנגה יוגה

מאת: כתיבת מומחיםאימון אישי15/08/2013971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחכמה ההינדית יש מספר זרמים מסורתיים ושיטות לתרגול רוחני וגופני. יוגה היא שיטת תרגול רוחנית שמקורה בחכמה ההינדית ובאמצעותה ניתן להגיע לאיחוד התודעה והנשמה. כאשר החושים אינם מופרעים על ידי גורמים חיצוניים יכול האדם להתכנס בעצמו ולהתמזג עם מהותו הפנימית, הנשמה. למעשה מדובר במצב תודעתי גבוה ושלוו אליו מגיעים לאחר ניקוי וחיזוק הגוף ושחרור מהסמסרה, כלומר, שחרור מהקיום המותנה והגעה לתחושה והרגשה נינוחה, רגועה, נעימה ואנרגטית. שיטת אשטנגה מפורסמת ברחבי העולם וזוכה להצלחה רבה גם בישראל. מורים רבים צמחו לאורך השנים והם מפיצים את השיטה וחוקרים אותה לעומק. רק באמצעות תרגול השיטה והתנסות אישית ניתן להבין עד כמה עמוקה השיטה ומהן יתרונותיה.

שיטה עתיקה הזוכה להצלחה כבירה מקורות שיטת האשטנגה מתחילים בטקסטים אותם כתב יוגי בשם ואמאנה. הטקסטים לא נמצאו מעולם אך הועברו בעל פה ממורה לתלמיד ועיקרי השיטה הועברו לפטאבי ג'ויס, כיום מעל גיל 90, שפיתח את שיטת האשטנגה וינייאסה יוגה. בשיטה זו שש סדרות אימון עיקריות וסדרת התרגולים נפתחת בברכת השמש ולאחר מכן עוברים לתרגול תנוחות עמידה שונות ובסיום האימון עוברים לשיטות הרפייה ולהאטת הגוף והתודעה. כפי שתרגול פילאטיס נועד לחיזוק, שיפור וריפוי מבנה הגוף כם האשטנגה תורמת לחיזוק וריפוי הגוף. השיטה תורמת לניקוי הגוף, פתיחת ערוצי האנרגיה ושחרור לחצים ומחסומים במערכת העצבים. התרגולים משלבים גין גמישות לכוח ורק באמצעות תרגול קבוע מגיעים לשינויים תודעתיים ולריפוי הגוף וחיזוקו. בתחילת שנות ה- 70 התפרסמה שיטת האשטנגה בארה"ב ומאז החלה להתפרסם ברחבי העולם והגיעה גם לישראל.

שיטה כדרך חיים תרגול יומיומי של האשטנגה מאפשר להשיג שינוי מבורך בחיים. עבור רבים בארץ ובעולם הפכה האשטנגה יוגה לדרך חיים ומרכזים רבים נמצאים בכל העולם. ניתן ללמוד ולתרגל אשטנגה יוגה בתל אביב במרכזי יוגה מובילים ואצל מורים אשר למדו את השיטה בארץ ובחו"ל והתמחו בה. בדרום הודו, בעיר מייסור, נמצא המרכז לחקר האשטנגה ובסמוך אליו פועל בית הספר ללימוד השיטה. עד היום מלמד ג'ויס בבית הספר ולצידו מלמדים גם נכדו ובתו.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131113 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131241 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138629 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131305 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131150 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131268 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213628 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205259 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica