חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי מחודש

מאת: ספיר ספירקייטרינג23/08/2013872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רק בארצנו הקטנטונת הכל כל כך מורכב ומסובך. רק הדת שלנו מצליחה לסבך אותנו עם חוקים ונהלים ומצוות ומה לא, ובמקום להקים עסק קטן ופשוט אני צריכה לישוב איך לבנות תפריטים למטבח מיוחד. אז החלטתי להתמקד במטבח שאני אוהבת יותר ובחרתי להקים עסק של קייטרינג חלבי ולוותר על תענוגות הבשרים. רק אלה של המטבח כמובן.

בחרתי לי את הצוות, למטבח ולהגשה, בחרתי לי את הציוד שנוח לי לעבוד אתו ומתאים לצרכי קייטרינג חלבי והקמתי לי מטבח קבוע ובסיס למטבח זמני, נייד. הבנתי שמה שיהיה הכי חשוב זה שהתפריט יהיה כזה שאני אוהבת. תפריט קייטרינג חלבי שמורכב ממנות שיכולות להתאים להרבה אירועים, מנות שאפשר לשחק איתן ולהרכיב איתן תפריטים לאירועים קטנים ולאירועים גדולים, להגשה לשולחנות או הגשת בופה, ולא יהיה הבדל בדרך ההכנה שידרוש שינויים גדולים במטבח או בהתארגנות.

הקמתי לי קייטרינג חלבי קטן שהצליח בקלות לבלוע אירועים גדולים כקטנים, קייטרינג חלבי שהיה חדש ומחודש ברעיונותיו, ותפריטו השאיר המון מקום למשחקים ולבחירות כאשר מרכיבים הזמנה של תפריט לכל סוג של אירוע. כל הזמנה של אירוע של קייטרינג חלבי מחודש היה בהתחלה התרגשות וחששות שלי אבל מהר מאוד גיליתי שהחשש לא מגיע בגלל קייטרינג חלבי אלא מתוך עצמי. עם ההבנה הזו שחררתי את קייטרינג חלבי לעבודתו, הצוות עשה עבודתו נאמנה, המטבח תיפקד במאת האחוזים, הכל דפק כמו שעון ולי נשאר לחייך ולראות איך העסק מתנהל בעצמו על פי כללים ונהלים שהוחלטו מראש, ובעצם לא ממש נותר הרבה לעשות כדי שהכל יזרום למעט העבודה השוטפת.

לכן דאגנו לשפר מתכונים, להוסיף טעמים, לשבח הגשה ולשחק עם הכלים שיש כדי להפיק את המקסימום מהקיים. העסק התנהל תמיד על מי מנוחות, בניגוד לחששות, מה שהפך אותו לתחביב, הפוך למקרים אחרים בהם התחביב של בשלנות הופך לעסק של קייטרינג חלבי או בשרי או כל עסק בתחום הבישולים. אצלי הרעיון של בישול כעסק וניהול עסק כעבודה מסודרת הביאה אותי להתמחות בהקמת העסק וניהולו ופינתה לי זמן לתחביבים, שבעקבות העסק, התמקדו בבישול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14972 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14873 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141005 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141144 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי04/12/131146 צפיות
מנות של קייטרינג חלבי מתאימות לכל בילוי כזה אפילו שאתם לא חושבים שמתאים לכם ככה אפילו לסוג של בילוי .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13958 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/131271 צפיות
לבחון הקמת עסק של קייטרינג חלבי לכאילו שיודעים את המטבח וגם את העולם העסקי זהו רעיון טוב עבורם רק יש לקחת בחשבון את ההקרבה בפתיחת עסק משלכם .

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica