חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה מטבח כדאי לבחור לבית החדש?

מאת: אלי לויריהוט 29/08/2013889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים לתת לביתם החדש טאץ' ייחודי משלהם ובוחרים להשקיע במטבח מעוצב על פני המטבח הסטנדרטי (הנקרא גם מטבח קבלן). כמובן שסיבות פונקציונאליות רבות יש לביצוע שינוי במטבח הקבלן והתאמת המטבח לאופי בעלי הבית ולדרך בה הם רגילים להתנהל במטבח (באיזה גודל יהיה משטח העבודה שבין הכיור והכיריים? האם הכיריים יהיו מימין לכיור או משמאל? האם המקרר יהיה בצידו הימני של המטבח או בשמאל? האם התנור ימוקם בפינה או לחילופין במרכז המטבח ושאלות רבות אחרות), אבל שאלת העיצוב והסגנון העיצובי של המטבח הן שאלות לא פחות חשובות, ובמקרים רבים תשובות לשאלות אלו תהיינה הבסיס לבחירת המטבח אשר בסופו של דבר יפאר את הבית החדש.

נוסטלגיה בצורה של מטבח כפרי

חלק מהאנשים יבחרו כמובן בסגנון עיצובי של מטבח כפרי עבור המטבח החדש שלהם, אולם חשוב לזכור שהמושג מטבח כפרי מייצר אסוציאציות שונות עבור אנשים שונים, ולכן אם החלטתם ללכת על הסגנון העיצובי של המטבח הכפרי, כדאי שתסבירו למעצב, לאדריכל או לחברה ממנה אתם רוכשים את המבטח באיזה סוג של מטבח כפרי אתם מעוניינים, שהרי המטבח הכפרי הדרום צרפתי אינו דומה למטבח הכפרי שמקורו בטוסקנה, ושניהם שונים מהמטבחים הכפריים של אנגליה או של ספרד. אם בחרתם ללכת על מטבח כפרי ויש לכם תמונה פחות או יותר ברורה בראש של המטבח, תארו אותה הכי קרוב שתוכלו למעצב שאיתו בחרתם לעבוד, או שפשוט כנסו למנוע החיפוש תמונות של גוגל, חפשו תמונה של מטבח שדומה למטבח החלומות שלכם, הדפיסו אותה והביאו את התמונה אתכם לפגישה עם המעצב. בדרך זו, הסיכוי שהמטבח הכפרי שיפאר בגאווה את ביתכם החדש יהיה דומה עד כמה שאפשר למטבח עליו חלמתם.

עכשוויות בצורה של מטבח מודרני

גם כאשר אנחנו מדברים על המטבח המודרני, אנחנו יכולים לדבר על סגנונות עיצוב שונים הכלולים בז'אנר העיצובי הנקרא מטבח מודרני - אנחנו יכולים לדבר על מטבח הייטקי המבוסס בעיקר על קווים מינימליסטיים וריבוי של מכשירים חשמליים וגאדג'טים אלקטרוניים משוכללים, אבל הוא גם יכול להיות מטבח רחב מאוד הכולל משטחי עבודה גדולים ורחבים, ובסגנון עיצובי המשתלב עם הסלון והופכים יחד ליחידה אחת.

אז, על איזה סגנון של מטבח עדיף?

כמובן, שבסופו של דבר אמרו חכמים - על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אז זכרו שהמטבח צריך לשרת אתכם ולא אתם אותו, ובחרו מטבח מעוצב שמתאים לכם, ולא מטבח שהוא יותר מעוצב ופחות נוח לעבודה. בתיאבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133025 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13966 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131120 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/131031 צפיות
אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/131005 צפיות
כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131079 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13984 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica