חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על מעמיסים טלסקופיים

לפני שפונים להשכיר מעמיסים טלסקופיים ישנם מספר דגשים:

 

מעמיסים טלסקופיים הם סוג של מלגזה, נקראים כך בגלל המבנה המיוחד שלהם, בעלי זרוע טלסקופית נשלפת הדראולית.

את המתקן ניתן להרים בשני מישורים: אופקי ואנכי.

 

חשוב לבדוק מספר גורמים במידה והנכם מתכוונים להזמינו:

א. מי יכול להפעיל מעמיסים טלסקופיים (שייכים לציוד מכני הנדסי):

מי שגילו מעל גיל 18, בעל רישיון נהיגה 1- טרקטור או דרגה 02 – רכב פרטי. בעל 27 שעות לימוד (19 עיוני ו-8 מעשי) בהשתלמות של מפעילי מלגזות כולל הצלחה במבחנים הסופיים.

היתר זה מתעדכן ברישיון המפעיל.

 

ב. להפעלת המעמיס הטלסקופי ישנן2 אפשרויות:

  1. השכרה עם מפעיל מיומן בנושא.

  2. הפעלת המעמיסים הטלסקופיים בצורה עצמאית דורשת מפעיל מיומן בעל רישיון למלגזה ושיודע להפעיל מעמיסים טלסקופיים. מעמיסים טלסקופיים הנם ורסטיליים (רב- גוניים) בצורת עבודתם, מבצעים מגוון רחב של עבודות במגוון שטחים, האדם המפעיל אותם חייב להיות בקיא בהוראות הבטיחות ובשימוש בכלי כדי להימנע מתאונות אנושיות.

 

ג. תנאי העבודה באתר דורשים בחירה בדגם המתאים ביותר למפעילים הטלסקופיים:

בחירה של הדגם המתאים מראש, בעל מפרט טכני ויכולות מתאימות לעבודה בשטח, חוסך בעלויות, ומונע כשלים בטיחותיים. בנוסף תנאי העבודה באתר הוא תחום שצריך להתחשב בו וכולל את הרדיוס של המטען, גובהו ומשקלו.

צורה אנכית היא האפשרות היחידה בה ניתן להרים את המטען וכך מודדים מעמיסים טלסקופיים. המרחק המקסימלי (אופקי) מהמעמיס הטלסקופי שבעזרתו ניתן להעמיס את המטען נמדד לפי רדיוס העבודה. משקל כללי של המטען המורם לפי נתונים, יכתב באמצעות דרישות העבודה והתנאים בשימוש בציוד באתר הנבחר. משקל כללי של המטען צריך להיבחר לפני שפונים לתיאום שירות. ישנה טבלה המתארת את העומס של המפעילים הטלסקופיים בצורתם האופקית והאנכית, לפי דגם הכלי. בטבלה ישנם גם טווחי עומס המראים את כושר העבודה ועוד.

 

התייעצות וקבלת עזרה בבחירת הדגם המתאים ניתנת בחברת ההשכרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני אוחנה

מאת: שני אוחנהבניין ואחזקה - כללי21/11/14872 צפיות
הסבירות לרעידות אדמה באזור של מדינת ישראל היא גבוהה עקב מיקומינו בין שני לוחות טקטוניים הנקראים גם 'השבר הסורי אפריקני', לכן יש צורך לבצע חיזוק מבנים ולהיות מוכנים וערוכים לסיטואציה שעלולה להיות מסוכנת ואף קטלנית.

מאת: שני אוחנהעסקים - כללי21/11/14976 צפיות
משאבות חום צ'ילרים פועלות באמצעות טכנולוגיה ייחודית של מחזור אנרגיות, דבר שהופך אותן למוצר החימום החסכוני ביותר הקיים היום בשוק, ובדרך זאת גם מאפשר הורדת חשבון החשמל וגם תרומה לסביבה. מהסיבות הללו ובזכות הפעלה נוחה ותחזוקה פשוטה, השימוש בהן הולך וגובר מדי יום והוא המוצר הפופולרי בשוק הפרטי והמוסדי כאחד.

מאת: שני אוחנהייעוץ עסקי21/11/141146 צפיות
הקמת עסק היא פעולה הדורשת תכנון מקדים והכנת תכנית עסקית אשר תאפשר לנו ללמוד את השוק ולנהל את עצמנו נכון מבחינת כלכלית. כדאי לקבל ייעוץ עסקי ממומחים בנושא על מנת לגבש את התכנית אשר תתאים לכם באופן מושלם ותאפשר לכם להתרומם, לקבל החלטות עסקיות נכונות והמשך להתפתח ולגדול.

מאת: שני אוחנהתעשייה07/11/14923 צפיות
העברת מפעלים היא פעולה אשר רק חברות אשר מיומנות לכך, עם הציוד הנדרש יכולות לבצע, תוך שמירה על תכנון מוקדם, לוח זמנים מסודר והתחשבות בצרכי המפעל. לפני כל העברה יש לבצע יערכות מבחינת היקף הציוד והיקף הצוות אשר דרושים לביצועה.

מאת: שני אוחנהאדריכלות07/11/141096 צפיות
ישנם שיקולים רבים בקנית דירות חדשות, הראשונה מבניהם היא כמובן המחיר. המחיר מהווה שיקול מרכזי לגבי אזור המגורים וסוג הבית. כמו כן, שיקול מרכזי נוסף הוא המצב המשפחתי שלכם, כלומר מספר הנפשות עכשיו ואף בעתיד. בנוסף, קיימים שיקולים אינדיבידואלים כמו מיקום העבודה, מערכות החינוך, דרכי הגישה ועוד.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142546 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142512 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213558 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204150 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205069 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica