חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עתיד העיתונות נמצא ברשת

מאת: נדב דויטשרתרבות דיגיטלית27/11/20091373 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות, מדובר רבות על האפשרות שהעיתונות המודפסות כפי שאנחנו מכירים אותה, תיעלם לאט לאט מהעולם. החל בזה שהיום יותר זול להפיץ את התקשורת באינטרנט מאשר להוציא לאור עיתון שמודפס, וכלה בעובדה שהמדיה הדיגיטלית צוברת תאוצה, והופכת לנגישה, זמינה, ונקראת בסופו של דבר על ידי מספר אנשים הולך וגדל.
רוצים עוד סיבות? המודעות לאיכות הסביבה, הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, והעצים הנכרתים על מנת לאפשר ייצור נייר שעליו מודפסים העיתונים, העיתונים עצמם, שפשוט מעלים חינם את התוכן שלהם לאינטרנט, ועוד.
לכן, המושג עיתונאי כמו שהכרנו אותו עד סוף שנות ה-90, הולך ומשתנה ומשנה עימו את כל תחום התקשורת, העתיד נמצא באינטרנט.

באיזה צורות העיתונות הכתובה מופיעה היום, חינם, ברשת?

-          מגזינים חדשותיים – אם זה האתר YNET, שלוחה של העיתון ידיעות האחרונות, או סתם בלוג אזוטרי, את החדשות אנחנו מקבלים בצורה כי מהירה דרך האינטרנט. כבר לא צריך לחכות לבוקר למחרת, או למהדורת החדשות בערב, כדי לדעת מה קורה. מספיק לגלוש לאתר אינטרנט, ולקבל בצורה אינפורמטיבית את החדשות להם אנחנו זקוקים.

-          מגזינים כלכליים – מי זוכר את היום, שבו היינו צריכים לחכות לבוקר כדי לקרוא מה הכסף שלנו עשה ביום שחלף? חדשות כלכלה, המלצות למניות, ומעקב מפורט מופיע היום בכל אתר אינטרנט שמכבד את עצמו.

-          מגזינים בידוריים – באינטרנט ישנם מגזיני בידור רבים, העוסקים בנושאי תרבות שונים. רוצים למצוא אתר על מוזיקת רוק או להתעדכן במצעדים ? למצוא מידע על הסרט החדש בסדרת הארי פוטר ? האינטרנט יספק לכם מידע מפורט, והרבה יותר ממה שניתן למצוא בעיתונות הכתובה, ובחינם.

-          מגזיני ספורט – בדומה לדוגמאות שסקרנו, מידע על תוצאות ספורט מכל העולם הפך להיות נגיש מאי פעם. כל תוצאה מכל סוג ספורט מכל ארץ זמין על גבי רשת האינטרנט. ולא מדובר רק על תוצאות, אלא גם על צפייה ישירה במגוון משחקים בתחום הספורט. (בעיקר כדורגל)

העתיד נמצא ברשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,
נדב דויטשר - מנכ"ל iFirst קידום אתרים

קישור מומלץ: משחקים ברשת , מוזיקת רוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב דויטשר

מאת: נדב דויטשרמשחקים באינטרנט22/11/091067 צפיות
משחק הטטריס הנוסטלגי חוגג 25. בואו להיזכר במשחק פורץ הדרך מסוף שנות ה-80. ממציא המשחק: "המשחק ישוחק לפחות עוד רבע מאה".

מאת: נדב דויטשרמשחקי כדור22/11/091990 צפיות
כדורגל הוא ענוף הספורט הנפוץ ביותר בעולם. 10 עובדות מעניינות שלא ידעתם על כדורגל מחכות לכם בכתבה!

מאת: נדב דויטשרמוסיקה22/11/091257 צפיות
מי האלבום הכי נמכר אי פעם? מהו הסינגל המצליח ביותר בכל הזמנים? ואיך ג'ון לנון קשור לכל לזה? כל התשובות - בפנים.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185100 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172767 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172561 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172464 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172034 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152965 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152231 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica