חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויזאבל

מאת: איציקבריאות נשים08/09/201310120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ויזאבל (VISABELLE) הינה התרופה הייעודית היחידה שמטרתה לסייע לחולות במחלת אנדומטריוזיס. נכון להיום, התרופה אינה נכללת בסל הבריאות ועלותה כ-300 ₪ ל-28 כדורים.
מחלת אנדומטריוזיס נחשבת למחלה הטומנת בחובה במקרים מסוימים, תופעות לוואי שונות ותחושות כאב אשר פוגעות באיכות החיים של הלוקות בה, בכוחה של ויזאבל להקטין באופן משמעותי את תופעות לוואי אלו. 

מחלת אנדומטריוזיס אינה פשוטה לזיהוי, ואחת הדרכים היחידות באמצעותן ניתן לאבחן את קיום המחלה, היא באמצעות בדיקת לפרוסקופיה. לעיתים אבחון המחלה לוקח זמן וכחלק מכך הסובלת מהמחלה נאלצת להתמודד עם התסמינים זמן רב. למחלת אנדומטריוזיס אין נכון להיום טיפול אשר בכוחו לשים קץ למחלה, יחד עם זאת קיימים מגוון דרכים טיפוליות ביניהן גם תרופת ויזאבל, אשר מסייעות בהפחתת תסמיני המחלה והורדה של תחושת הכאב הנלוות לה.

טיפול תרופתי באנדומטריוזיס נחשב בדרך כלל כאמצעי הראשון לטיפול במחלה ונחשב כיעיל בהפחתת הכאבים. יעילותה של ויזאבל תבוא לידי ביטוי אך ורק אם האישה אשר נוטלת את התרופה תתמיד בנטילתה לאורך תקופת זמן. ברוב המקרים ברגע בו אותה מטופלת תפסיק לנטול את התרופה, תסמיני המחלה יחזרו להוות את נחלת חיקה. האפקט של תרופת ויזאבל נמשך לאורך זמן רב והתרופה נחשבת כבטוחה לשימוש לטווח ארוך. 
ויזאבל אומנם נחשבת כיעילה להפחת הסימפטומים של המחלה, אך אינה נחשבת כאמצעי מניעה למחלה.


חשוב לציין שלצד ויזאבל והטיפול התרופתי במחלת אנדומטריוזיס, יהיה צורך ברוב המקרים לטפל במחלה גם באמצעות טיפול ניתוחי אשר מתבצע על ידי לפרוסקופ. 
בהליך הטיפול הניתוחי, מבצע הרופא המנתח החדרת טלסקופ דקיק אשר מוחדר דרך הטבור. במהלך הליך זה מתבצעת הסרה או הריסה של נגעי האנדומטריוזיס. בחלק מהמקרים יהיה צורך להסיר את האיברים אשר נגועים במחלה.

 



תגיות המאמר: ויזאבל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153044 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152831 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151197 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151073 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153119 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141255 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191719 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192120 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161885 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152740 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica