חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יובש נרתיקי

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/20191718 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה הגורמים אשר יכולים להוביל ליובש נרתיקי?

איך אפשר לזהות יובש נרתיקי?

באופן כללי, נשים אשר סובלות מיובש נרתיקי ירגישו תחושת אי נוחות כללית בכל האזור. הן ירגישו תחושה של צריבה, גירודים וגירויים שונים באזור וכן יכולות לסבול מכאבים בזמן קיום יחסי מין עד לרמה של דימום קל.

בנוסף, נשים אשר סובלות מיובש ברתיק ירגישו תכיפות רבה במתן שתן ויסבלו מזיהומים חוזרים באזור כמו דלקות שתן חוזרות ונשנות.

נשים רבות אשר סובלות מיובש נרתיקי חשות מירידה בחשק המיני ואף חשש מכך בשל הכאבים הנלווים ולכן נמנעות מקיום יחסי מין ויכולות להרחיק את עצמן, במודע או לא במודע, ממגעים חברתיים אשר יכולים להוביל לקיום יחסי מין, מה שמשפיע באופן מהותי על חייה של האישה הסובלת מכך.

איך מטפלים ביובש נרתיקי?

הטיפול שהוכח בתוך הטיפול היעיל ביותר לאורך זמן לנשים אשר סובלות מיובש ברתיק הינו טיפול בשם "פמיליפט". מדובר בטיפול לייזר אשר מבוצע באמצעות ידית אותה מחדירים אל תוך הנרתיק. זו פעולה לא כואבת והיא מבוצעת ללא הרדמה על ידי גניקולוג מומחה. לרוב הטיפול אורך כחצי שעה.

נשים אשר אינן מעוניינות בטיפול זה יכולות למצוא שיטות נוספות כמו שימוש בחומרי סיכוך או קרם אשר מגבירים את הלחות באזור אך חשוב להבין כי מדובר בטיפול זמני שיש לחזור עליו והוא לא יפתור את הבעיה ולכן טיפול הלייזר מומלץ מאוד.

 



תגיות המאמר: יובש נרתיקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201265 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205483 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191814 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196603 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192115 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191407 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191188 צפיות
מפקח בניה הוא בעל מקצוע ששומר על האינטרסים שלכם ולכן חשוב להזמין לכל עבודת בניה, ולא רק לפרויקטים גדולים. גם אם אתם בונים את הבית שלכם בבניה פרטית, אל תוותרו על מפקח בניה מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192115 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161885 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152740 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

מאת: נתן כוכביבריאות נשים29/11/141759 צפיות
אם אתם רוצים להסיר שיער מיותר מהגוף שלכם לתקופה ארוכה, נמאס לכם להתעסק עם שעווה וגילוח, שווה לכם לשקול הסרת שיער בלייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica