חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליצור תדמית רצינית לאתר העסק שלך

מאת: סוסקה פלוסעסקים מקוונים08/09/2013993 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעת הקמת אתר אינטרנט עלינו לזכור בכל עת כי אתר זה יהיה הפנים שלנו ברחבי הרשת - הוא האחראי על הרושם הראשוני שיתקבל אצל כל הגולשים הרבים שייכנסו - והרי כל גולש הוא לקוח פוטנציאלי. לכן, כשאנו עוסקים בהליכי בניית אתר תדמית, חשוב שנתייחס להיבטים שונים שמשפיעים על אותו רושם, כדי שנוכל להשיג את המטרות שהצבנו לאותו אתר תדמית.

אין זה משנה מהי מטרת האתר - כל עוד הוא לא ייצור תדמית רצינית ומקצועית, הוא לא יצליח להשיגה. אף גולש לא ישתף פעולה עם אתר שנראה חובבני או שרלטני - במיוחד משום שמדובר באינטרנט, שם קל להסתתר מאחורי המסך וניתן להציג תדמית שקרית בן רגע. כדי למנוע מצב כזה וליצור מהימנות, עלינו להשקיע הן בעיצוב האתר והן בתכניו. עיצוב גרפי מקצועי אך תכנים שבהם טעויות רבות או לחילופין - תכנים מקצועיים שעטופים בעיצוב חובבני - ייצרו רושם ראשוני שלילי ויבריחו גולשים מן האתר.

אז כיצד ניצור מסר של אמינות ורצינות?

- לכל עסק יש עבר: אתר תדמית רציני תמיד יכלול תיק עבודות, יציג רשימת לקוחות בעבר וידגים מגוון פרויקטים. אף לקוח לא ירצה חתול בשק - ורק בדרך זו תוכלו להראות את יכולותיכם וכן לאשרר שאינכם גוף פיקטיבי או חובבני אלא עסק בעל שם.

- האנשים שמאחורי העסק: לקוחות צריכים לדעת שמאחורי אתר לעסק עומדים אנשים בשר ודם. חשיפת הצוות המקצועי תוביל לתחושת אמינות ומקצועיות אצל הגולשים, וכן תאפשר לנו לפרט את ההכשרות והיכולות של כל אחד מאנשי הצוות.

- תכנים ברמה: ללא ניהול תכנים איכותי לא ניתן יהיה ליצור רושם חיובי. עיצוב אינו מספיק - עליכם להוכיח את מומחיותכם בתחום וכן לספק ערך מוסף למבקרים באמצעות מידע רלוונטי לעיסוקכם. יש להקפיד על שפה רהוטה ולהימנע משגיאות כתיב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוסקה פלוס

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות04/11/131136 צפיות
רבים מבעלי העסקים אינם מצויים בחדשנויות הטכנולוגיה, וכשהם שומעים על פייסבוק או חמור מכך - טוויטר, לא ברור להם על מה מדובר ומה הקשר שלהם לכל זה. זוהי טעות חמורה. אמנם אתר אינטרנט מספק נוכחות אינטרנטית, אך כיום, לא די בכך עבור ייצוג העסק ברשת. אתר תדמית הוא רק הצעד הראשון וחלק אחד מתוך המערך השיווקי השלם שכיום צריך עסק באינטרנט.

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים30/10/13936 צפיות
אתר לעסק, או בשמו המקצועי אתר תדמית, שונה משאר האתרים בכמה מאפיינים בולטים - ולכן גם עיצובו ומבנהו שונים גם הם. הסיבה להבדלים נובעת מהמטרה של אתר לעסק - בזמן שבאתרים אחרים כמו פורטלי תוכן, אתרי חדשות או בלוגים היעד הוא בעיקר להציג מגוון רב של תכנים ורק לעיתים לשלב פרסומות, אתר תדמית מהווה חלון ראווה לעסק - והוא בעצם כרטיס הביקור האינטרנטי של העסק. כל גולש שיגיע לאתר יקבל את הרושם הראשוני שלו על העסק - ואין חשוב מרושם ראשוני במיוחד בעולם העסקי. כדי שנצליח להפוך גולשים מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות.

מאת: סוסקה פלוסשיווק באינטרנט26/10/131020 צפיות
אלו אינם ימים קלים מבחינה פיננסית - במיוחד עבור בעלי עסקים. עסקים רבים קמים - ורבים עוד יותר נסגרים. התחרות גדולה, השוק מוצף - והמדינה לא מקלה על העסקים הקטנים. מחקרים אף מוצאים כי רק 2 מתוך כל עשרה עסקים שנפתחים, יישרדו בשוק של היום. אך למה זה קורה, ואיך ניתן להיאבק בנתונים האלו? לרוב המקור לבעיה הוא חשיבה שיווקית שגויה, קבלת החלטות מוטעות הנובעות מחששות, דעות קדומות וחוסר ניסיון.

מאת: סוסקה פלוסאינטרנט - כללי15/10/13941 צפיות
לא די בבניית אתר מושקע והעלאתו לרשת - ורבים נוטים לשכוח זאת. הם משוכנעים כי לאחר ששכרו את איש המקצוע הטוב ביותר שבנה עבורם אתר תדמית מרהיב, העבודה תמה - אך זו טעות. ללא מעקב צמוד אחר ביצועי האתר וניתוח נתונים אלו, לא נוכל לדעת האם ההשקעה הייתה שווה, וכיצד עלינו למקסם אותה לשם העלאת הרווחים שלנו. ללא מעקב, אנו בעצם זורקים את כל הכסף והזמן שהושקעו באתר לפח - בעוד שבאמצעות ניתוח הסטטיסטיקות בתדירות גבוהה נוכל לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון ברשת ולהפוך את האתר שלנו למצליח ורווחי במיוחד.

מאת: סוסקה פלוסעסקים מקוונים13/10/13816 צפיות
כולנו יודעים שאין דבר כזה שעסק לא יופיע באינטרנט - אם לקוח פוטנציאלי יחפש אחרינו בגוגל ולא ימצא דבר, הוא מיד יסיק שמדובר בעסק לא רלוונטי, מיושן, חובבני ואף שמדובר בנוכלים. אין כבר עסק שאינו מופיע באינטרנט - וכיום מדובר בהרבה יותר מאשר בניית אתר לעסק. כיום נדרש מערך שלם של ייצוגים בשלל אתרים - אינדקסים, רשתות חברתיות ועוד, בכדי להצליח לממש את הפוטנציאל השיווקי העצום של האינטרנט בעבור העסק שלנו.

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות06/10/131122 צפיות
כיום ידוע לכולם - הדרך השיווקית הלוהטת ביותר היא באמצעות הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. הסיבה לכך ברורה - ברשתות חברתיות נמצאים גולשים מכל שכבות האוכלוסייה, וקיים מגוון ענק במאפייני הגולשים - נשים, גברים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, עניים, עשירים - כולם בפייסבוק, בטוויטר ועוד. עבור בעל עסק זוהי הזדמנות פז - מתי עוד יוכל להגיע לכל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים ולזכות לחשיפה עצומה - במינימום השקעה? עם זאת, הוא יצליח למקסם את הרווחים ולהגיע לתוצאות רק במידה וישתמש ברשתות החברתיות בחוכמה.. אך מהי הדרך ה

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים24/09/131161 צפיות
הגיע הזמן - הבנו שבלי אתר, העסק שלנו לא יוכל להמשיך בעידן המודרני. אך כעת, כיצד מצליחים לייצר לעצמנו אתר תדמית ראוי ובמחיר משתלם?

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211847 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194272 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152945 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152570 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152064 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152304 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153912 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica