חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי עיצוב פנים בחו"ל

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/20131871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לבחור באחד היעדים הפופולאריים בעולם

בעולם יש יעדים פופולאריים לא רק בכל מה שקשור לתיירות או למגורים, אלא כמובן גם בעניין של לימודים. לימודי עיצוב פנים בחו"ל למשל, הופכים להיות הרבה יותר מקובלים על צעירים ישראלים שבוחרים בתחום העיצוב או על אלו שמעוניינים לעשות שינוי רציני במקצוע שלהם. ברחבי העולם (ובמיוחד באירופה) אפשר למצוא מקומות מדהימים שבהם הלימודים הם חוויה יוצאת דופן.

במדינות כמו איטליה, בריטניה, הולנד, צרפת, גרמניה וארה"ב יש בתי ספר לעיצוב שעם כל הכבוד לישראל, אנו יכולים רק לקנא בהם. אוניברסיטאות ציבוריות ובתי ספר פרטיים מציגים התמחות רבת שנים במסלולי העיצוב ומציגים לכל סטודנט חממה נהדרת לפיתוח היכולות שלו. כך, בין הוצאת תואר לבין לימודי פרקטיקה, יכול כל ישראלי לבחור במקום שיקדם אותו בהתאם לשאיפות שלו.

בין עלויות לדרישות קבלה

יש לא מעט היבטים טכניים שמשפיעים בסופו של דבר על החלטה לגבי יציאה ללימודים בחו"ל ועל הבחירה הסופית בין המדינות ובין מוסדות הלימוד. כל אחד יכול להבין מיד כי יש הבדל בתנאי המחייה וברמת ההוצאות בין מדינות שונות שבהן אפשר ליהנות מאותם לימודי עיצוב פנים בחו"ל. לכן יש להכיר את ההבדלים ולנסות לזהות את היתרונות האישיים מבחינת כל סטודנט לעתיד.

באוניברסיטאות, לימודי עיצוב פנים בחו"ל נמשכים 3 שנים. באירופה שכר הלימוד יכול לעמוד על 1,500 יורו לשנה, כשבבתי הספר הפרטיים מדובר על סכום של כמעט פי שניים מכך. יש לשים לב גם לדרישות הקבלה כדי לראות איזה מוסד לימודים דורש תעודת בגרות ובאלו מקומות יש להציג תוצאה מסוימת של המבחן הפסיכומטרי. זאת יחד עם שפת הלימוד של מוסדות במדינות שונות.

יוצאים לעבודה לאחר הלימודים

חשוב להבין שיש לא מעט מקומות שבהם אפשר לעבוד כשמסיימים בהצלחה לימודי עיצוב פנים בחו"ל. אם מדובר על מוסדות לימוד מובילים, הרי שזה ברור כי לכל סטודנט יהיה קל יותר למצוא את המקום שישמח לקבל אותו. מעצבים שסיימו את לימודיהם יכולים למצוא את עצמם במשרדים או בבתי עיצוב, וכמובן גם להתחיל את דרכם העצמאית כשהם פותחים סטודיו משלהם.

לגבי עבודה בארץ לאחר סיום הלימודים בחו"ל הרי שלמסיימים אין מה לדאוג לגבי מבחני רישוי בישראל. זאת מאחר ובארץ אין גוף מסוים שמפקח על תחומי העיצוב, כך שלמעט עבודה בתחום הציבורי שמצריכה לימודים באוניברסיטה מוכרת, יכול כל אדם מוכשר שלמד בבית ספר איכותי בחו"ל להתקבל בזרועות פתוחות ע"י לא מעט מקומות עבודה ולעשות את צעדיו הראשונים בעולם העיצוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187712 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181579 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187677 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185300 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183484 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181407 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181220 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182251 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161974 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152747 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147102 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147300 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147754 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132960 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica