חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב נרות עבודות יד

מאת: vodplaceעיצוב12/09/20131150 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרטרו שוב חוזר לחיינו, את זה אפשר לראות בהמון נושאים כגון : אופנה, עיצוב הבית, מאכלים ועוד. בשנים האחרונות ניתן למצוא המון מוצרי עבודת יד שזכו לתהילה מחודשת לאחר שהמכונות השתלטו על חיינו במאה האחרונה. מוצרי עבודת יד נחשבים כיום ליותר איכותיים וגם ליותר יקרים. לעיתים גם הערך הסנטימנטלי משפיע על מחירו ועל טיבו. לא פעם שומעים אנחנו על בגדים שנתפרו על ידי תופרת עיוורת או על צלחות חרסינה שיוצרו על ידי אומניות חרשות בעלי יד אחת. אין קץ לשמועות האלו וזה בדיוק מה שממחיש את תהליך הייצור ב"בעבודת יד" ואת הסיבה ליוקרה וההוד מסביב.

תחום הנרות ידע מאז ומתמיד מהפך אחד בלבד. מהכנת נרות בצורה ידנית לנרות מכונה - ומאז ועד לשנים האחרונות ממש, כולם השתמשו רק בנרות מכונה, ולא מדובר בנרות פשוטים דווקא. אלא במגוון רחב של נרות בשילוב ניחוחות וגוונים בצורה מהפנטת בהחלט. על כן גבות רבות הורמו כהתחילו לצאת פה ושם נרות עבודות יד והפכו ללהיט. נרות בעצם הם הדבר הכי קל ליצור בעודת יד, כל מה שצריך זה להמיס מעט שעווה וחומרי צבע בעירבוב תמציות פרחים וליצור לתוך תבניות או משהו דומה והנה נוצר לו נר לתפארת. אז מדוע זה עולה כל כך יקר ? ויתרה מכך מדוע זה כל כך פופולארי ?

התשובה דיי ברורה , ברגע שמישהו עושה משהו ב"עבודת יד" הכל הופך להיות יותר אישי, יותר מקורי, יותר ייחודי ויותר מרגש. פתאם המוצר מקבל התבוננות שונה מכל כך הרבה צדדים ואנשים מוכנים להוציא מהכיס עוד כמה שקלים על מנת שירגישו שיש להם את המוצר הטוב ביותר האיכותי ביותר והייחודי ביותר! בעוד מכונות מייצרות פס ייצור שכולו נראה דומה אחד לשני - עבודת יד לא תמיד נר יוצא זהה למשנהו, לא בגודל, לא בצבע ואפילו לא בניחוח.

לצפייה במוצרי נרות נוספים או בנרות עבודת יד, אתם מוזמנים להתרשם מהאתר שלנו.

דקורדו ייבוא נרות

 



תגיות המאמר: נרות, נרות עבודת יד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מומחה קידום אתרים מקצועי העוסק גם בתחום בניית אתרי אינטרנט לעסקים ולפרטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vodplace

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171833 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: vodplaceעסקים - כללי22/03/171263 צפיות
בואו נדבר לרגע על העובדים שלכם!

מאת: vodplaceרכב22/03/172625 צפיות
יש לכם רכב קטן? כך תבחרו גגון לרכב

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173628 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceבניין ואחזקה - כללי09/03/171333 צפיות
תחפשו את הצדיקים ותישארו איתם תמיד.

מאת: vodplaceצילום02/03/171746 צפיות
חג פורים זו הזדמנות טובה לצלם את הילדים, נסו והיווכחו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica