חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הומאופתיה ורגישויות למזון

מאת: מעיין גמליאלרפואה משלימה13/09/2013894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כהומיאופתית מטופלים רבים מגיעים אליי עם פתולוגיות רבות שנראות כרגישות למזון. יש הבדל בין אלרגיה לרגישות למזון , הומאופתיה נעזרת ברמדיס לחזק את הגוף ואת מערכת החיסון, אך לא פעם מטופלים מתבקשים להימנע ממזונות מסוימים כאלה המחמירים ומחליאים אותם. גם אם לעיתים הימנעות ממזונות מסויימים כגון חיטה , הם תהליך קשה, לעיתים הוא חיוני לבריאות הכללית.  רגישות למזון שכיחה יותר מאלרגיה למזון. ואנשים רגישים למזונות הרבה יותר מאשר אלרגיים למזון. אלרגיה למזון מסוים מעוררת תגובה של מערכת החיסון , מערכת זו תופסת חלבון מהמזון כגורם מסכן, ומפתחת מתקפה נגדו, להבדיל רגישות למזון לא מעוררת תגובה של מערכת החיסון , כלומר האדם הרגיש יכול לאכול מזון זה במינונים קטנים , ואין הוא יעורר תגובה קיצונית של הגוף. בעוד אלרגיה יכולה להיות מסכנת חיים רגישות למזון גורמת לאי נוחות כמו כאבי ראש , כאבי בטן, גזים, אקזמה, סינוסיטיס ועוד.

הרגישויות הנפוצות הם  למזונות גלוטן המצוי בחיטה, מטופלת שלי שסבלה רבות מכאבי ראש נשלחה לבדיקה וגילתה כי הגלוטן שהיא צורכת משפיע באופן ישיר על כאבי הראש שלה וברגע שהיא מיננה נכון את צריכתם היא הצליחה לחזור לבריאות ולתפקוד תקין. לקטוז המצוי בחלב פרה יכול לגרום לכאבי בטן ואדמומיות בעור, רגישויות רבות ניתן למצוא לסוכר ,פרוקטוז, המצוי בסירופ תירס, סירופ תירס הוא מרכיב שכיח במסונות רבים, דבש צימוקים גם הם גורמים לרגישות למזון.

כיצד ניתן לאבחן רגישות למזון?

להבדיל מאלרגיה שאותה מאבחנים על ידי בדיקת דם או טסטרים שהם תבחיני עור. אלרגיה למזון ניתן לאבחן על דרך ההימנעות. יש להוציא מזון מסוים מהתפריט למשך שבועיים לפחות ולבחון האם הסימפטומים עדיין קיימים. האם כאבי הראש חלפו הבטן נפוחה פחות, האם הקיבה רכה יותר וכדומה , תתפלאו כמה פשוט וכמה יעיל. הימנעות ממזון מסויים יכולה לשפר ולשדרג את אורח חייכם באופן משמעותי ביותר. ליחה, ביות סינוסיטיס מעי רגיז, כל התופעות הללו יכולים להיעלם תוך שבועיים. ישנם בדיקות דם במאבחנו רגישויות למזונות . אך שבועיים של הימנעות לרוב יספקו את התשובה. ניתן להנות ממזונות רבים מבלי לשלם מחיר בריאותי.

נכתב על ידי ריקי מנו - הומאופתית מוסמכת

 



תגיות המאמר: הומאופתיה, כאבי ראש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין גמליאל

מאת: מעיין גמליאלאימונים05/01/14841 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ למה לא להיות שם. רוב האנשים יפסיקו להשתתף בתכנית אימון חדשה בתוך 90 הימים הראשונים וזו הסיבה שמועדוני בריאות קיימים כי אם כולם היו הולכים לא היה מקום ואם מי שלא מתמיד לא היה עושה מנוי חדר הכושר לא היה מצליח להתקיים.

מאת: מעיין גמליאלאימונים05/01/14801 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ למה לא להיות שם. רוב האנשים יפסיקו להשתתף בתכנית אימון חדשה בתוך 90 הימים הראשונים וזו הסיבה שמועדוני בריאות קיימים כי אם כולם היו הולכים לא היה מקום ואם מי שלא מתמיד לא היה עושה מנוי חדר הכושר לא היה מצליח להתקיים.

מאת: מעיין גמליאלרפואה משלימה15/10/13916 צפיות
התחילה שנה חדשה ונתנו כל מיני הבטחות וכל מיני הצהרות לעתיד ורוד וטוב יותר. ובלי ציניות זה באמת יכולה להיות השנה שבה תצליחו, אפילו קצת לשנות כמה מההרגלים המגונים שהשתרשו לנו בחיים

מאת: מעיין גמליאלטבעות אירוסין ונישואין19/06/11942 צפיות
מאמר הנותן מידע על מהו יהלום, ממה הוא מורכב ואיך הוא נוצר, דרכים לליטוש יהלומים, ועד היהלום שעל טבעות אירוסין.

מאת: מעיין גמליאלטבעות אירוסין ונישואין17/06/11971 צפיות
מאמר העוסק בבחירת טבעות אירוסין, אלמנטים להערכת היהלום שבטבעת, צורות היהלומים הנפוצות, דרכים לדירוג יהלומים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213883 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201536 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201341 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica