חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שנה חדשה- התחלות חדשות (1)

מאת: מעיין גמליאלרפואה משלימה15/10/2013914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז    התחילה שנה חדשה ונתנו כל מיני הבטחות וכל מיני הצהרות לעתיד ורוד וטוב יותר. ובלי ציניות זה באמת יכולה להיות השנה שבה תצליחו, אפילו קצת לשנות כמה מההרגלים המגונים שהשתרשו לנו בחיים ללא יכולת שליטה. זו יכולה להיות השנה בה אתם מכניסים הרגלים שתמיד שאפתם הם, הרגלים שתמיד שמישהו אחר עושה אותם מתמלא בכם תחושה של החמצה או אולי קנאה. אז השנה ננסה להשחיל לחיינו כמה דפוסים חדשים בצורה שלא תשאיר אותנו חסרי מוטיבציה ומאוכזבים אלה תאפשר לנו באמת לעמוד מאחורי החזון שלנו בצורה שתעניק לנו את היכולת להצליח מבלי לייאש אותנו. בקליניקה אני מסייעת לאנשים בעזרת הומאופתיה להתגבר על מכאובים גופניים ונפשיים, פתולוגיות למינן כמו התקפי חרדה או כאבי ראש מוטבות על ידי רמדיס שונות ומותאמות למטופל, אך במרוצת הזמן גיליתי שישנם מספר דרכים פשוטות שמתאימות לכל בני האדם מעצם היותם בני אדם.. להטיב עם המטופלים ולשפר את הרגשתם. מנסיוני בקליניקה אין כמעט מטופל שלא שמע על הדרכים להטיב את חייו , שאינו מודע להם לכולם היה מכנה משותף אחד- המחשבה שזה קשה ולא בר ביצוע.  בסופו של דבר נדרשת החלטה. קבלת החלטה פשוטה. האם אני מוכן לנסות לשנות או שאני בוחר לא. אורח החיים הנוכחי שלכם הביא אתכם לנקודה שבה אתם כעת, במידה ואתם מרוצים ממנה ובריאותכם תקינה , משקלכם משביע רצון, אני לא רואה שום גורם שיעורר בכם מוטיבציה לחולל שינוי באורח חייכם.  אני מאמינה שמטבענו יש לנו רצון להשתפר, להטיב עמנו, עם גופנו, עם מוחנו באופן טבעי ואינסטינקטיבי אפילו יש בנו בערה שגורמת לנו לרצות להיות יותר טובים.  יש לנו המון תירוצים ללמה לא. יש לנו המום סיבות שמשאירות אותנו באיזור ה"רצון" וה"צריך"... פחות תקשורת אישית בצורת ה"יכול".

במידה והמצב שונה, ויש בקרבכם הרצון הבוער להיות יותר אנרגטים, יותר אקטיביים, יותר חיוניים רצון להרגיש יותר בריאים הטיפים במאמר הבא יכולים לעזור לכם. אתם לא חייבים ללכת על כל הקופה. אפשר לבחור תחום אחד או שניים שנראים לכם ברי ביצוע וללכת עליהם.  בהצלחה

 

נכתב על ידי ריקי מנו - הומאופתית מוסמכת

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעיין גמליאל

מאת: מעיין גמליאלאימונים05/01/14838 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ למה לא להיות שם. רוב האנשים יפסיקו להשתתף בתכנית אימון חדשה בתוך 90 הימים הראשונים וזו הסיבה שמועדוני בריאות קיימים כי אם כולם היו הולכים לא היה מקום ואם מי שלא מתמיד לא היה עושה מנוי חדר הכושר לא היה מצליח להתקיים.

מאת: מעיין גמליאלאימונים05/01/14799 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ למה לא להיות שם. רוב האנשים יפסיקו להשתתף בתכנית אימון חדשה בתוך 90 הימים הראשונים וזו הסיבה שמועדוני בריאות קיימים כי אם כולם היו הולכים לא היה מקום ואם מי שלא מתמיד לא היה עושה מנוי חדר הכושר לא היה מצליח להתקיים.

מאת: מעיין גמליאלרפואה משלימה13/09/13893 צפיות
כהומאופתית מטופלים רבים מגיעים אליי עם פתולוגיות רבות שנראות כרגישות למזון. יש הבדל בין אלרגיה לרגישות למזון.אלרגיה למזון מסוים מעוררת תגובה של מערכת החיסון , מערכת זו תופסת חלבון מהמזון כגורם מסכן

מאת: מעיין גמליאלטבעות אירוסין ונישואין19/06/11940 צפיות
מאמר הנותן מידע על מהו יהלום, ממה הוא מורכב ואיך הוא נוצר, דרכים לליטוש יהלומים, ועד היהלום שעל טבעות אירוסין.

מאת: מעיין גמליאלטבעות אירוסין ונישואין17/06/11970 צפיות
מאמר העוסק בבחירת טבעות אירוסין, אלמנטים להערכת היהלום שבטבעת, צורות היהלומים הנפוצות, דרכים לדירוג יהלומים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213855 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201530 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201444 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201333 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica