חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרצית לדעת על משכנתא במסלול הפריים

מאת: אופיר פארמשכנתא19/09/2013852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מתלבטים באיזה מסלול משכנתא לבחור. ננסה להבין את היתרונות והחסרונות של מסלול הפריים. לצורך כך יש לדבר קצת על קצה המזלג גם על המסלולים האחרים, אך בעיקר להסביר את היתרונות והחסרונות של מסלול הפריים.

א.     הפריים הינה הריבית הבסיסית במשק לחישוב עסקאות.

ב.     ריבית הפריים = ריבית בנק ישראל + 1.5%.

ו.     הנחיות בנק ישראל מתירות לקחת עד 1/3 מסכום המשכנתא במסלול ה"פריים".

ז.    היתרונות שבלקיחת מסלול משכנתא בריבית פריים:

1)  ריבית נמוכה יחסית לשאר המסלולים

2)  עלויות נמוכות.

3)  בניגוד למסלולים הצמודים כאן אין קנס פירעון מוקדם

5)  סכום קרן המשכנתא פוחת כבר מהתשלום הראשון

ח.    החסרונות שבלקיחת מסלול משכנתא בריבית פריים:

השתנות חודשית של ההחזר החודשי לפי שינוי הפריים.

לסיכום, בניטרול הסיכון של עליית הריבית ניתן לומר שמסלול הפריים הוא המסלול הטוב ביותר שיש בבנקים, כיון שהוא לא צמוד מדד ובכך חוסך לנו "צבירת מדדים" (דבר שמייקר לא רק את התשלום החודשי אלא גם את יתרת קרן המשכנתא שעלינו להחזיר לבנק). במסלול הפריים לא נגיע למצב (דבר שכן אפשרי במסלולים צמודי המדד) שלאחר שנים של תשלומים אנחנו חייבים לבנק את אותו סכום שלקחנו.

יחד עם זאת, יש לזכור את החשש המוצדק של בנק ישראל שכאשר ריבית הפריים תעלה ישפיע הדבר על ההחזר החודשי ועלול לפגוע ביכולת הלווה לעמוד בנטל התשלום (כלל האצבע שאומר שעליה של 1% בפריים מעלה את שיעור ההחזר החודשי ב 10%).

פירוט יותר מורחב של המאמר לצורך הבנה מעמיקה מצוי באתר www.ofirpeer.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר פאר. מנכל פאר המשכנתאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר פאר

מאת: אופיר פארמשכנתא10/09/13961 צפיות
לא משנה האם אנו נוטלים כעת משכנתא חדשה או שאנו עסוקים במיחזור משכנתא קיימת. בכל מקרה הבנק ידרוש מאיתנו לבצע ביטוח חיים וביטוח מבנה. ואז נשאלת השאלה: האם לעשות ביטוח מבנה ו/או חיים דרך הבנק בו נטלנו את המשכנתא?

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222579 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222574 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222549 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222565 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222855 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222893 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222892 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica