חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירת איפור כלות

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/20131639 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת למצוא מאפרת כלות שמתאימה לך, צריך להתחיל מבדיקת חוות דעת. תסתכלי באינטרנט בפורטלי חתונות שבהם אפשר לקרוא חוות דעת של מתחתנים על ספקי החתונה שלהם וחפשי מאפרות שהלקוחות נתנו להן דירוג גבוה.

עמידות וסגנונות איפור כלות

תקראי בחוות הדעת אם כתבו על עמידות איפור הכלות, כלומר אם הוא נראה מעולה לאורך כל היום גם בסיום האירוע. תסתכלי אם כתבו על סגנון האיפור, אם כלות חושבות שהאיפור היה יפה, היה לטעמן, קיבלו עליו הרבה מחמאות וכדומה.

מאפרת שעומדת בזמנים שנקבעו

בנוסף לכך, תחפשי בחוות הדעת אם כתבו שהמאפרת עמדה בזמנים שקבעו, שלא היו איחורים או עיכובים. מאפרת כלות שתתעכב ולא תעמוד בזמנים שקבעתן עלולה לגרום לך לצאת באיחור לצילומים במקומות שונים לפני החתונה עצמה. את צריכה להודיע מראש למאפרת באיזו שעה אתם מתכננים לצאת לצילומים המקדימים ולפי שעה זו יש לתאם את שעת תחילת העבודה על האיפור.

תובנות מפגישת איפור הניסיון

תקראי בחוות דעת על איפור כלות איך היתה פגישת איפור הניסיון ואם המאפרת רשמה לעצמה כמו שצריך את הגוונים בהם השתמשה באיפור הניסיון, כך שביום החתונה האיפור היה כפי שנעשה בפגישת הניסיון.

אופי המאפרת

תחפשי לראות אם כתבו גם על האופי או תודעת השירות של המאפרת. תחפשי גם בחוות דעת של כלות שנתנו למאפרות זו דירוג נמוך, אם כתבו משהו לגבי תכונות האופי של המאפרת. חשוב מאוד לבחור במאפרת כלות בעלת אופי נעים, שיודעת להקשיב לצרכי הלקוחות שלה בסבלנות, ואוהבת את תחום האיפור.

כמה עולה איפור כלה?

תסתכלי אם כלות כתבו לגבי המחיר ששילמו עבור איפור כלות ביום החתונה, איפור ניסיון, איפור מלוות ואיפור עד הבית (במידת הצורך). תתקשרי לברר פרטים נוספים רק עם מאפרות שהמחיר שלהן תואם את התקציב שהגדרת לאיפור. לא מומלץ לפנות למאפרות שעולות יותר ממה שהגדרת בתקציב, כי את עלולה להתאכזב שאת לא יכולה להרשות מאפרת מסוימת לעצמך או חלילה לחרוג מהתקציב שלכם ולשלם יותר ממה שתכננת לשלם על איפור.

איפור הוא עניין של טעם

אחרי שקראת מספר חוות דעת וקיבלת את כל המידע שהיית זקוקה לו, אל תשכחי שאיפור כלות הוא בסופו של דבר עניין של טעם, ומה שהתאים לכלות מסוימות לא בהכרח יתאים לך. פגישת איפור הניסיון היא ההזדמנות הטובה ביותר בה תוכלי לבחון את המאפרת בעצמך ולהחליט אם היא אכן מתאימה למה שחיפשת.

 



תגיות המאמר: מאפרת כלות, איפור כלות


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חופונים | huponim

מאת: חופונים | huponimחתונות18/11/12848 צפיות
הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור שמלת כלה שתהיה לטעמך, תהיה נוחה ותתאים לתקציב שלך.

מאת: חופונים | huponimחתונות18/11/12865 צפיות
הנה כמה רעיונות וטיפים איך לחגוג את סיום תקופת הרווקות שלך.

מאת: חופונים | huponimחתונות18/11/12868 צפיות
הצבת גבולות להורים שמתערבים בארגון החתונה ומנסים להחליט החלטות שלא מקובלות עליכם. אפשר לעשות זאת מבלי לפגוע ביחסים.

מאת: חופונים | huponimחתונות18/11/12843 צפיות
איך חוסכים בהוצאות על הזמנות לחתונה ועדיין מקבלים הזמנות באיכות גבוהה? בחירה במקום מקצועי ומנוסה בתחום ההזמנות לחתונה יחסוך לכם כסף וזמן יקר.

מאת: חופונים | huponimחתונות18/11/12812 צפיות
תקציב הוא דבר שחשוב להגדיר כדי לא לחרוג בהוצאות החתונה מעבר ליכולת הכלכלית שלכם.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152223 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144418 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144336 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146772 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137788 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127782 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: אוהד הראלאיפור כלה16/10/128078 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל קם על מנת לספק בדיקה על עסקים אשר השירותים או המוצרים שלהם הם בעלי ערך מוסף, בעלי דרישה גבוהה, ובמחירים שווים לכל כיס, ובמאמר זה בחרנו לתת דגש לתחום הכול של איפור כלות, שכן ההבדלים במחירים ממאפרת למאפרת הם הבדלים משמעותיים ואסור לנו לקחת סיכון ביום החתונה ולהזמין מאפרת אשר אינה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica