חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על איפור ערב ואיפור כלות מקצועי

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/20152221 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם מדובר ביום חתונתך - היום החשוב ביותר בחייך, בין אם אחת מחברותייך הקרובות ביותר או בנות משפחתך עומדת לצעוד אל תוך החופה או בין אם את פשוט רוצה להפוך אירוע אחר לבלתי נשכח - איפור ערב מקצועי הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתיראי במיטבך ותגרמי לכל מי שיביט בך להחסיר פעימה. איפור טוב הוא כזה שידגיש את מאפיינייך הטבעיים מבלי להיראות מלאכותי או מזויף. כשאת חושבת איזה איפור יתאים לך הדרך הטובה ביותר היא להכיר את המאפיינים הבולטים והיפים ביותר בעור הפנים שלך ולחשוב בדיוק כיצד את רוצה להבליט אותם מבלי לפגוע בהם או במראה הטבעי והיפהפה שלך.

לכל אחת יש את המרכיבים הטבעיים שלה שהופכים אותה ליפה בדרכה שלה ואיפור מקצועי יוכל לסייע לך להדגיש מאפיינים אלו ולהבטיח שהאירוע הבא שלך יהיה חוויה בלתי נשכחת. בטרם הנחת האיפור המקצועי חשוב לתכנן הכול לפרטי פרטים - לחשוב האם את רוצה איפור בעל מאפיינים טבעיים, איפור מעושן, משיכות גסות או צבעים בולטים. מומלץ לתכנן מראש גם את התלבושת שתרצי להשתמש בה באותו הערב כדי שתוכלי להתאים אליה את האיפור המושלם שיחמיא לה ולעור פנייך.

לאיפור מקצועי יתרון אחד בולט בניגוד לאיפור שמתבצע בבית - הוא ברוב המקרים מחזיק לאורך זמן והשפעתו ניכרת גם לאחר בכי, מאמץ או הזעה, אם יודעים לבצע אותו כמו שצריך. הקווים - הגוונים וההצללות - הוכל צריך להישזר בצורה האידיאלית כדי להרכיב את המראה המושלם בשבילך. בפניה של כל אישה טמון הברק והיופי של יהלום שרק ממתין לליטוש עדין שיגרום לכל המאפיינים המדהימים שבו לפרוץ החוצה - וזהו בדיוק התפקיד של איפור כלות מקצועי שיאפשר לך לזהור ביום חתונתך, בחתונה של אחת מבנות משפחתך או חברותייך הקרובות או באירוע הבא שבו תרצי להיות נושא השיחה של כל הסובבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201465 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205170 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144418 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144336 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146772 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137788 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131639 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127780 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: אוהד הראלאיפור כלה16/10/128077 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל קם על מנת לספק בדיקה על עסקים אשר השירותים או המוצרים שלהם הם בעלי ערך מוסף, בעלי דרישה גבוהה, ובמחירים שווים לכל כיס, ובמאמר זה בחרנו לתת דגש לתחום הכול של איפור כלות, שכן ההבדלים במחירים ממאפרת למאפרת הם הבדלים משמעותיים ואסור לנו לקחת סיכון ביום החתונה ולהזמין מאפרת אשר אינה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica