חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פודרה זה לא רק איפור

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/20144331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014. כוכבות הוליווד מחבבות במיוחד את גוון הפודרה והן בוחרות בשמלות ערב במראה אלגנטי ועשיר לטקסים נוצצים. בהשראתן ובהתאם למגמת האופנה השולטת בקיץ 2014 נראה השנה כלות שרוצות להיות מיוחדות ומעדיפות להתחתן בשמלת כלה שהיא לאו דווקא לבנה. שמלות בגוון פודרה יהיו מושלמות גם לאורחות הכבוד של החתונה – אמא, אחות, החברה הכי טובה. אם הכלה לובשת לבן, והקרובות שלה לא רוצות לגנוב ת תשומת הלב, שמלה בגוון פודרה היא הבחירה המושלמת עבורן. גם שמלה יפה וגם בגוון שלא מאפיל על הכלה.

לגוון הפודרה, בדיוק כמו שאת מכירה מתכשיר האיפור הפופולרי אשר יש להתאים לגוון העור, יש טונים שונים – יש גווני פודרה בהירים עד בהירים מאוד, ויש גווני פודרה כהים יותר, מגוון אפרסק ועד גוון שהוא כמעט שוקולדי.

מעצב העל ארז עובדיה מציע בקולקציית 2014 שמלה אסיטמרית, בגוון פודרה. השמלה מאופיינת בגזרה נשפכת, נטולת שרוולים, כשבחלק העליון שלה משולב טול שקוף, בצבע המדויק של השמלה, עם כתפיה אחת בלבד, מה שמעניק את הטאץ' האסימטרי של השמלה. במותן השמלה משולבת חגורה עדינה ובמרכזה פרחים קטנים – עיטור אשר משלים את השמלה והופך אותה לרומנטית ביותר.

דגם נוסף שמושך את תשומת הלב בקולקציית 2014 – שמלת טול בגוון פודרה, שחלקה העליון נראה כמו מחטב מהודק מבד מבריק ונוצץ, בקווים נקיים ומדוייקים מאוד, עם כתפיות דקיקות. חצאית השמלה מעוצבת כולה מטול רך, נשפך בגלים-גלים, מעודנים מאוד, בשכבות דקיקות שיוצרות מראה עשיר ויוקרתי.

השמלה השלישית בה בחרנו להתמקד היום היא שמלה נועזת, עם שסע עמוק באחד מצדדי השמלה, שמתאימה למי שיש לה רגליים דקיקות וחטובות שהיא רוצה להתהדר בהן. השמלה הזאת היא ההדגמה המושלמת לשמלה שחושפת טפח ומסתירה טפחיים. חלקה העליון של השמלה מעוצב בגזרת מעטפת עם מחשוף עמוק, שמחופה בבד טול דקיק ועדין שמופיע גם בכתפיות.

שמלת כלה ארוכה מאוד, בגזרה ישנה וגם הוא תפור מבד בגוון פודרה בטקסטורה מבריקה שמוסיפה גלאם וזוהר לשמלה כולה. את הלוק משלימה חגורת פרחים עדינה עם פרחים לבנים וסגלגלים ש"שוברים" את הגוון הפודרתי והופכים את השמלה כולה לעוצרת נשימה, לוק שמתאים למי שרוצה להיות מסמר המסיבה וכמובן לכלה הנועזת שיודעת שעל השמלה שלה ידברו גם שנים אחרי החתונה.

 



תגיות המאמר: שמלות כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185302 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183486 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181409 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152217 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144415 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146770 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137785 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131635 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127777 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: אוהד הראלאיפור כלה16/10/128072 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל קם על מנת לספק בדיקה על עסקים אשר השירותים או המוצרים שלהם הם בעלי ערך מוסף, בעלי דרישה גבוהה, ובמחירים שווים לכל כיס, ובמאמר זה בחרנו לתת דגש לתחום הכול של איפור כלות, שכן ההבדלים במחירים ממאפרת למאפרת הם הבדלים משמעותיים ואסור לנו לקחת סיכון ביום החתונה ולהזמין מאפרת אשר אינה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica