חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיזוף לחתונה, מה כדאי לדעת?

מאת: ענבראיפור כלה28/03/20146769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"מקצה שיפורים" אפשר לקרוא לזה: דיאטה, כושר, טיפולי פנים, בניית ציפורניים, הלבנת שיניים ואפילו שיזוף לחתונה, בעידן טכנולוגי כמו של היום, בו התמונות שלנו, מדהימות ככל שיהיו, מראות כל פרט ופרט, כל אחת רוצה להראות מושלם ביומה המיוחד והדרך לשם ארוכה ותלויה גם בעומק הכיס.

שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית. על כך מדברת inbi בבלוג האיפור שלה בהרחבה.

inbi היא מאפרת כלות מקצועית ובפוסט שלה היא מדברת בהרחבה על ההשלכות של כל אחת מהדרכים להשיג את המראה השזוף שכל כלה מחפשת:

שיזוף טבעי - האמת התוצאה תצא כפי שרצית? האם תקבלי את הצבע המושלם?

שיזוף בהתזה - איך בוחרים צבע? מפחדת לצאת "כתומה"? כמה זמן זה יחזיק?

מכונות שיזוף - כמה זמן להיות במכונה? כמה פעמים? כמה זמן מראש?

קרמים - זה באמת עובד? איזה קם כדאי לקנות? כמה זה עולה? זה לא יזל? ואיך זה ישתלב עם האיפור?

שאלות אלו צפות אצל כל כלה המתכננת את יום החתונה שלה. לכל דרך יש יתרון אך גם חסרון ולכל דרך גם השלכות שונות מנקודת ראיה של מאפרת מקצועית ולכן חשוב לשקף את הנושא למאפרת בזמן ולהתיעץ איתה מבעוד מועד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבר

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152217 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144415 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144331 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137784 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131635 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127776 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

מאת: אוהד הראלאיפור כלה16/10/128072 צפיות
פורום עסקים מומלצים של אוהד הראל קם על מנת לספק בדיקה על עסקים אשר השירותים או המוצרים שלהם הם בעלי ערך מוסף, בעלי דרישה גבוהה, ובמחירים שווים לכל כיס, ובמאמר זה בחרנו לתת דגש לתחום הכול של איפור כלות, שכן ההבדלים במחירים ממאפרת למאפרת הם הבדלים משמעותיים ואסור לנו לקחת סיכון ביום החתונה ולהזמין מאפרת אשר אינה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica