חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נדלן מסחרי – אמרו לנו מה אתם מחפשים ונמצא לכם את המקום המתאים ביותר !

מאת: schkein_groupנדל"ן23/09/20133705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נדלן מסחרי לא נועד למגורים או לשטח ציבורי. במרבית המקרים מדובר על נדלן (בניין או קרקע), אשר מספק הכנסה חד פעמית או קבועה לבעליו. הנדלן המסחרי כולל משרדים, משרדים בודדים, קניונים, מרכזים מסחריים, מרכזי תעשייה, חנויות, חניונים, בתי מלון, מרכזים רפואיים, תחנות דלק קרקע חקלאית ועוד. אם אתם מחפשים בניין או קרקע לצורך מסחרי, תוכלו לפנות אל החברה שלנו. תוכלו להיות בטוחים שיש לנו ניסיון עשיר וידע מספק בכדי לסייע לכם למצוא את מבוקשכם.

אנו בחברה, נוכל לאתר לכם את הקרקע הרצויה ונסייע לכם להצליח בפרויקטים שלכם. החברה שלנו מעסיקה מגוון אנשי מקצוע - יועצים, אדריכלים מעצבי פנים ועוד. באמצעות הידע הנרחב שלנו אנו מצליחים לספק מענה נרחב עבור הלקוחות שלנו – כאשר אנו מבצעים שיפוץ, אנו דואגים לקבל אישור מכל הדיירים, אנו מתכננים את השיפוץ, דואגים לתשלום, לביצוע ועובדים מול הרשויות המקומיות. כמו כן, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם בנק ספציפי אשר מלווה אותנו במגוון פרויקטים.

נלדן מסחרי - בדיוק מה שאתם מחפשים. אצלנו תקבלו שירות אישי ומקצועי !

במהלך השנים האחרונות, הפך תמא 38 לנושא מרכזי. מדובר על התקן הישראלי לעמידות מבנים מפני רעידות אדמה. התקן נכנס לתוקף בשנת 1975 ומרבית המבנים אשר נבנו עד 1980 אינם עומדים בדרישותיו. באמצעות שינויי התמא 38 ניתן לחזק מבנים ללא תוכנית מפורטת.

תושבים רבים מבקשים לבצע שינויים ולשפר את ביטחונם ואת איכות המגורים שלהם. נוסף על נושא תמ"א 38 בתל אביב, מעוניינים תושבים רבים להכניס ממד לביתם. בין יתר הנושאים בהם מטפלת החברה שלנו, קיים גם נושא התמ"א ואנו מנסים לקדם אותו באמצעות אנשי המקצוע המגוונים שלנו. אנו אחראים על כל התהליך - מתחילתו ועד סופו. למרות שמדובר על תהליך מורכב ( מכיוון שהוא כולל תכנון ובנייה), הוא משתלם מאוד. במידה ותפנו אלינו, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומנוסות. כמו כן, הנציגים שלנו יהיו זמינים לרשותכם בכל יום ובכל שעה.

אם ותבחרו להיעזר בשירותים שלנו, נסייע לכם למצוא דירות בת"א, נסייע לכם למצוא דירות להשקעה ועוד.

הסוף לחיפושים , הסוף לטרטורים – אצלנו תמצאו את כל הפיתרונות שאתם צריכים !

אם אתם מחפשים השקעות נדל"ן מגוונות או נדלן מסחרי, מעוניינים להפוך לשותפים בפרויקטים בעלי פוטנציאל, מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, היועצים אשר עובדים אצלנו ואנשי המקצוע שלנו, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויסייע לכם למצוא את מבוקשכם. יש לציין כי החברה שלנו יושבת בבית הטקסטיל בתל אביב בקומה התשיעית.                                                                יחד איתנו תוכלו למצוא את השטחים והבניינים אשר נחוצים לכם. פנו אלינו ונעשה את מירב המאמצים בכדי לסייע לכם לבצע את התהליך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

schlein group- קבוצת שליין

מנכ"ל- ניר שליין.

רוצים לשכור דירה? למה לכם להתאמץ?? קבוצת שליין תמצא את הדירה המושלמת עבורכם!

אז למה אתם מחכים??

לפרטים נוספים!!!! לחצו כאן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת schkein_group

מאת: schkein_groupנדל"ן10/10/133569 צפיות
דירות להשקעה – החלטתם לרכוש דירה להשקעה ? למה יש לתת את הדעת ? גזרו ושימרו

מאת: schkein_groupנדל"ן10/10/133582 צפיות
דירות בתל אביב – השירותים המגוונים שהחברה שלנו מציעה ללקוחותיה

מאת: schkein_groupנדל"ן24/09/133053 צפיות
נדל"ן מסחרי – איך התפתחה החברה שלנו ? לאט ובזהירות

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222695 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica