חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות בתל אביב – איך תוכלו למצוא את הנכסים שמתאימים לכם בתוך העיר הגדולה הזו ?

מאת: schkein_groupנדל"ן10/10/20133579 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דירות בתל אביב הן מצרך יקר ואף בעייתי לפי מרבית הדעות. יוקר הדיור נובע מעליית הביקוש. תל אביב מושכת צעירים, תיירים ועוד והיא מלאת עניין ואפשרויות, כך שאנשים רבים רוצים לגור בה.  אם אתם מעוניינים לרכוש נכס בתל אביב, תוכלו להקל על עצמכם וליצור קשר עם החברה שלנו. החברה שייכת ליזם ותיק ומנוסה בתחום הנדל"ן. מדובר על חברה יזמית אשר עוסקת (בין היתר) באיתור קרקעות ובניינים ישנים להריסה.  המקומות בהם אנו בוחרים לבנות הינם קריטיים עבורנו משום שהם משפיעים על הצלחתם של הפרויקטים הרבים.

נוסף על כך, החברה שלנו עוסקת בנושא התמ"א 38. כידוע, מדובר על נושא מרכזי וחשוב, בעזרתו ניתן לחזק את יסודותיו של הבניין, לשפר את איכות המגורים ואף להעלות את ערכו של הנכס בכ- 30 אחוזים. מכיוון שמדובר על תהליך לא פשוט, אנשים רבים נמנעים מביצועו. במידה ותפנו אלינו, נדאג לבצע את כל התהליך – מתחילתו ועד סופו.

דירות בתל אביב –  מה שטוב לכם. מוצאים לכם את הבית המתאים ביותר !

מעבר לביצוע תמ"א 38 ודאגה לכל שלבי התהליך (אנו דואגים לוודא כי כל הדיירים הסכימו לבצע את השיפוץ ולוקחים אחריות על התכנון, הביצוע והעבודה מול הבנק),נוכל לסייע למצוא את הנכסים שאתם מחפשים. במידה ותפנו אלינו, נוכל לסייע לכם למצוא משרדים להשכרה בתל אביב, משרדים למכירה בתל אביב ועוד. תוכלו למצוא אצלנו מגוון סוגים של נכסים במכירים שונים. כמו כן, נוכל לסייע לכם למצוא דירות יוקרה בתל אביב. בעלי המקצוע שלנו יוכלו להראות לכם מגוון דירות יוקרתיות אשר ממוקמות ליד חוף הים ובלב העיר (יש לנו מגוון נכסים, ביניהם קיימים פנטהאוזים, דופלקסים, דירות גן ועוד). במידה ותגורו בנכס שכזה, תוכלו להשקיף על העיר, ליהנות מאוויר טוב ונוף נפלא.

מגורים בעיר תל אביב יאפשרו לכם ליהנות מכל היופי והצבע שיש בעיר – תוכלו לצאת למועדונים, ליהנות מחיי התרבות, תוכלו לנפוש בים, לעשות הליכות בטיילת. העיר מלאה באטרקציות ואתם תהיו במרכז העניינים.

מעוניינים לקבל אינפורמציה נוספת ? צרו קשר ונסייע לכם למצוא את מבוקשכם !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, הנכסים הרבים שלנו ( משרדים למכירה, משרדים להשכרה, דירות יוקרה, דירות בתל אביב או במידה ויש לכם שאלות לגבי תהליך התמ"א 38 והתועלת הרבה שבביצוע התהליך (ניתן לקרוא על כך בעיתוןTHE MARKER ), תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

schlein group- קבוצת שליין

מנכ"ל- ניר שליין.

רוצים לשכור דירה? למה לכם להתאמץ?? קבוצת שליין תמצא את הדירה המושלמת עבורכם!

אז למה אתם מחכים??

לפרטים נוספים!!!! לחצו כאן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת schkein_group

מאת: schkein_groupנדל"ן10/10/133569 צפיות
דירות להשקעה – החלטתם לרכוש דירה להשקעה ? למה יש לתת את הדעת ? גזרו ושימרו

מאת: schkein_groupנדל"ן24/09/133053 צפיות
נדל"ן מסחרי – איך התפתחה החברה שלנו ? לאט ובזהירות

מאת: schkein_groupנדל"ן23/09/133705 צפיות
נדלן מסחרי – כל אנשי המקצוע שאתם צריכים נמצאים במקום אחד – אצלנו

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222685 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202514 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182585 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica