חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנצחת אירועים באמצעות הדפסה על קנבס

מאת: אהודעיצוב23/09/20131078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש כל כך הרבה אירועים משמחים ומועדים מיוחדים שקשורים אלינו ולקרובינו אשר דורשים התייחסות, תיעוד, הנצחה ושילוב של כל אלה במתנה יפה לכבוד אותו מאורע משמח. אנחנו אנשים שמצלמים המון והסיבה לכך היא העולם הדיגיטלי אשר צועד למקומות גבוהים יותר ויותר כאשר היום לכל אחד מאיתנו יש באופן זמין מצלמה באיכות גבוהה שתמיד מוכנה להנציח רגעים גדולים ואף שגרת חיים קבוע. מה אנחנו עושים עם אותם אלבומי תמונות אשר מציפים את המכשיר החכם שלנו? מאחסנים במקומות לא נראים, העיקר לשמור ולאגור את ההיסטוריה. בעבר היינו משתמשים באלבומי תמונות בכדי לשמר זאת וכך במפגשים ביתיים מסוימים היינו מציגים את האלבום בפני הנוכחים. היום אנחנו עושים זאת בתדירות נמוכה בהרבה ומעבירים מאחסון דיגיטלי אחד לאחסון דיגיטלי אחר. אז מה ההמלצה שלנו כאן בעצם? לפחות את ההנצחות הגדולות של אותם אירועים חשובים בחייכם תציגו במקום שניתן יהיה להיחשף אליו. אחת האפשרויות לעשות זאת היא על ידי הדפסה על קנבס.

הדפסה על קנבס מאפשרת להציג את אותו אירוע באור קצת שונה וברמה איכותית הרבה יותר את תשתלב בצורה מושלמת עם הבית או החדר במקום בוא תהיה משמעות ויזואלית אמיתית לאותו אובייקט מיוחד. הדפסה על קנבס מביאה משהוא אחר לעומת תמונה רגילה במסגרת מכיוון שאיכות החומר מבליטה את התמונה בצורה טובה יותר למשל מזכוכית אשר מחזירה אור ופוגעת בהבלטה של הנראה. התמונה כבר לא משמשת כאמצעי למילוי מקום אלא ממש יוצר אפקט אמנותי מאותה אישיות, מקום או אירוע אשר מונצח בה. בדיור כמו אמנות איכותית אשר מבוצעת בשיטה זו כך גם הדפסה על קנבס יוצרת מראה אמנותי ומיוחד המעטר את החלל בה התמונה מוצגת.

ישנם חברות עיצוב מקצועיות אשר מבצעות הדפסה על קנבס, כל שצריך לעשות הוא לפנות לגורם המקצועי ולספק לו את התמונה המבוקשת להדפסה. מרגע זה חברת ההדפסות כבר תדאג להטמיע את התמונה בצורה איכותית על כל גודל קנבס אשר תבקשו ובאיכות מעולה. מעבר לגדלים ניתן גם לבחור צבעים שונים ולשחק ממש עם הבהירות לפי רצונכם. היום הטכנולוגיה המשופרת מבחינת עיצוב מאפשר לכם להפוך תמונה רגילה להרבה יותר מושכת ולכן חברות אשר מבצעות הדפסה על קנבס משתמשות במגוון כלים בכדי לספק כמה שיותר אופציות של עיצוב.

וכך על ידי הדפסה על קנבס אנחנו למעשה מחזירים ברגע אחד את אותה הנאה מהצגת הרגעים הטובים שבחיים אשר נעלמים אי שם בתוך המכשיר הנייד ובתוך המחשב ופשוט זועקים תנו לנו לצאת! הדפסה על קנבס מוציאה את הרגעים הללו החוצה ועושה לנו טוב על הלב כאשר אנחנו יושבים בבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139358 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131198 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138549 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136968 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודריהוט 27/11/131370 צפיות
חדר השינה בבית הוא המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית. חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131474 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138226 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172607 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172365 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172288 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162219 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica