חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרשרת ההובלה של משלוחי פרחים

מאת: דודיתצרכנות25/09/2013752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב הסיכויים שהפרחים שהגיעו לסף דלתכם עברו מסע מיגע משדות הפרחים ומהחממות של מגדלי הפרחים. ולמרות זאת, הפרחים נראים טריים כאילו שהם נקטפו לפני זמן קצר. הסוד למראה הרענן והטרי הוא בשיטות התעבורה והקירור שמשמשות את ענף הפרחים כאשר מבצעים משלוחי פרחים.
פרחים יכולים להיות מועברים במסלולים שונים שנקבעים לפי אזור הגידול מצד אחד ויעד משלוח הפרחים מצד שני. במשלוחי פרחים מקומיים, מגדלי הפרחים שולחים אותם לסיטונאים ומשם הם עוברים לחנויות הפרחים. לעומת זאת, במשלוחי פרחים בינלאומיים, מגדלי הפרחים שולחים אותם לבתי אריזה, שם ממיינים אותם לפי גודל, צורה ואיכות ואורזים אותם בחבילות למשלוח. כאשר פרחים באיכות פחות טובה מגיעים לשווקים המקומיים.
משלוחי פרחים בינלאומיים נעשים באחת משלוש שיטות: פרחים שלא זקוקים למים בזמן המשלוח נשלחים בארגזי פלסטיק שמונעים את שבירת הפרחים או הגבעולים ו/או הפעלת לחץ שימעך אותם. פרחים שזקוקים למים במהלך ההובלה שלהם, בעיקר פרחים טרופיים, נשלחים בכלים מיוחדים עם מים. לכלים אלה יש צורה גלילית דקה וארוכה, בדומה למבחנות שמשתמשים במעבדות רפואיות, עם אטם מיוחד, כך כשמכניסים את גבעול הפרח לתוך הכלי דרך האטם, המים נשארים גם אם הפרח מובל בשכיבה. השיטה השלישית מקובלת בשליחת פרחים שיש להם פקעות ואז אורזים צרור פרחים כאשר הפקעות שלהם מוכנסות לשקית עם מים.
בכל מקרה, חשוב והכרחי שהפרחים ישלחו ויאוחסנו בקור בדומה להובלה ואחסון של תרופות רגישות או מזון טרי. באמצעות שמירה על שרשרת הקור אפשר לשלוח פרחים מחוות גידול שנמצאות ביבשות ובמדינות רחוקות משווקי היעד. לדוגמא, פרחים שגודלו ונקטפו בדרום אפריקה נשלחים לבורסת הפרחים באמסטרדם ומשם לסיטונאי באנגליה ששולח אותם לחנות פרחים בלונדון. כאשר הפרחים נשארים בקור הנחוץ והנדרש הן במטוס מדרום אפריקה לאמסטרדם, הן במשאית מאמסטרדם לסיטונאי באנגליה, והן במשלוח הפרחים מהסיטונאי לחנות הפרחים בלונדון.
אם התהליך של משלוחי פרחים נעשה על פי התקנים הבינלאומיים, מובטח שהפרחים שיצאו מחנות פרחים מקצועית כשהם טריים ואיכותיים כך שזר פרחים יכול וצריך להחזיק מעמד בין שבוע לעשרה ימים. בעיה עלולה להתעורר בחנויות פרחים שכונתיות שאין להם מקררים לאחסון פרחים ושמחזיקות פרחים במלאי במשך 4-5 ימים. במקרה זה, זרי פרחים יחזיקו מעמד בבית הלקוח בין שלושה לחמישה ימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודית

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161673 צפיות
ככל שטכנולוגית הייצור משתפרת גובר השימוש בזרי פרחים וסידורי פרחים מלאכותיים. בזכות העמידות, ההשקעה לאורך זמן קטנה יותר ומסיבה זו משלוח פרחים מלאכותיים נעשה יותר ויותר פופולרי.

מאת: דודיתקניות 19/09/161397 צפיות
טכנולוגית האינטרנט יצרה מהפך בנושא הזמנת משלוחי פרחים לישראל. כך שאופן הזמנת משלוח פרחים לישראל לא רק אפשרית, אלא שהיא מתבצעת בנוחות המרבית ותוך מספר דקות.

מאת: דודיתקניות 19/09/161384 צפיות
אתרים רבים של חנויות פרחים מאפשרים ללקוחות לבחור או להוסיף מגוון של מוצרים נלווים לזרי הפרחים. מוצרים אלו יכולים לשפר את מראה הזר ולשדרג את המתנה. במיוחד חשוב לשים לב לאיכות האריזה כאשר מזמינים משלוח פרחים.

מאת: דודיתקניות 19/09/161234 צפיות
ברוב האתרים להזמנת משלוחי פרחים ניתן לרכוש מגוון של מוצרים נלווים שמאפשרים לשדרג את זרי הפרחים. מאמר זה מפרט ומסביר על המוצרים הפופולריים ביותר שלקוחות אוהבים לצרף הזמנות של משלוחי פרחים.

מאת: דודיתצרכנות19/09/161049 צפיות
על פי סקר לקוחות, אתר להזמנת משלוח פרחים באינטרנט צריך לכלול את היכולות הבאות: עושר במגוון זרי הפרחים לבחירה, שקיפות מידע לצרכנים, נוחות שימוש באתר וכיסוי גיאוגרפי רחב של אזור חלוקת משלוחי פרחים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica