חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי פיתוח קול באולפן קולות

מאת: מיכאל רומנסקיתחביבים01/10/20131545 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכוניות הטלוויזיה הרבות בארץ ובעולם, בסגנון "כוכב נולד", יכולות ליצור את הרושם שקל מאוד להפוך לזמרים או לכוכבים בין לילה. לאמתו של דבר, על מנת להפוך לזמר אמתי או "רק" לבעל יכולות קוליות טובות יותר, אי אפשר לעשות קיצורי דרך. כמו כל מקצוען, מי שרוצה לשיר ללא פשרות, ללטש את היכולות שבו ולהגיע לגבהים חדשים, לא יכול לוותר על שיעורים מקצועיים של פיתוח קול.

גם כאשר מדובר על זמרים מוכרים וידועים, כאלה שנראה שהשירה היא עבורם טבע שני ואיננה כרוכה במאמץ כלל, המציאות בדרך כלל איננה קלה כל כך. מרבית האנשים לא נולדים עם יכולת קולית מלוטשת. כל הזמרים, ללא יוצא מהכלל, למדו להשתמש בקולם ולהפיק ממנו את המגוון הרחב ביותר של צלילים וגוונים, באמצעות ליווי של מורה או מורים בעלי ידע וניסיון בתחום. למעשה, שיעורים בפיתוח קול יכולים להיות לעזר לא רק למי ששואף להיות זמר מקצועי. גם ילדים שרוצים לשפר את הביטחון העצמי יכולים לקבל דרך ביטוי חדשה ומשופרת באמצעות שיעורים כאלה בדיוק.

היכן לומדים פיתוח קול

כדי ללמוד לשיר טוב יותר, אין כמו קורס פיתוח קול שמתבצע באולפן הקלטות מקצועי. למעשה, קורס שכזה ואולפן הקלטות, הם החיבור הטבעי ביותר בעולם. במקום כזה נמצאים אנשים בעלי רקע, ידע וניסיון בזיהוי יכולות קיימות וחבויות. יתירה מכך, באולפן נמצאים מקצוענים שיכולים לסייע לא רק בשיפור הטכניקה עצמה כי אם גם בשיפור היכולת להעמיד שיר והופעה שלימה.

כדי "להחזיק" את הקהל המאזינים, לרגש אותו, לגעת בליבו, צריך לא רק לשלוט בהיבטים הטכניים של הכנסת אוויר והוצאתו. לא פעם, יש צורך ללמוד ללכת עם הקול האישי, הייחודי, עם האמת הפנימית. השילוב הזה של היכולת האינדיבידואלית עם הבסיס המקצועי של השליטה המושלמת במיתרי הקול, משתלבים בצורה שאין שניה לה באווירה של אולפן הקלטות ראוי לשמו.

שיפור יכולת קולית

שיעורי פיתוח קול יכולים להתאים לכולם - גברים ונשים, ילדים ומבוגרים. בין הפונים לשיעורי פיתוח קול ניתן למצוא אנשים שרוצים להפוך את השירה מתחביב למקצוע, שחקנים ואמני במה אחרים, אבל בהחלט לא רק הם. לא מעט ילדים משתמשים בכלים שלמדו על מנת להשתלב בפעילויות מקומיות, אם בבית הספר ואם במתנ"ס, ולעשות זאת בביטחון. אותו ביטחון עצמי יכול להועיל רבות להשתלבות חברתית, ואף לספק כלים חשובים לכל המשך החיים.

את שיפור היכולת הקולית משיגים תוך שילוב של שני אלמנטים:

  1. פגישות מתמשכות ללימוד וליטוש הטכניקה. על פי רוב מדובר בפגישה שבועית שנערכת עם המורה באולפן ההקלטות עצמו. בפגישות נלמדים נושאים כמו - הפקת קול בצורה נכונה, נשימה נכונה, דיוק, פיתוח שמיעה מוסיקלית, עקרונות בדיקציה והגייה ועוד.
  2. תרגול,תרגול, תרגול - כדי להפיק מהשיעורים את המרב, צריך להמשיך ולתרגל את הביצוע מעבר לשיעורים. בדיוק כמו שחיזוק השרירים של ספורטאי מתבצע באופן מתמשך, תוךכדי אימון ותרגול גופני, כך הדבר גם באימון הסרעפת ומיתרי הקול.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144856 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144844 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144890 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144896 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144985 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148401 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161864 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162892 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162473 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162283 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162291 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152460 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152478 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica