חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה ביטוח חיים מתאים לי?

מאת: שלום כהןביטוח - כללי23/10/2013819 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת ביטוח חיים אינה מותנית בבחירה. אם אתם הורים לילדים או מפרנסים ראשיים, מחובתכם לרכוש פוליסת ביטוח מתאימה. ההצטרפות לביטוח מעידה על תחושת אחריות כלפי בני המשפחה ובגרות אישית. וויתור על פוליסת חיים מביא עמו לא מעט חששות וסיכונים. רבים טובים כי רוב המבוטחים כלל אינם משתמשים בביטוח החיים שלהם. אנו שמחים לומר כי הם צודקים. אל מימוש פוליסת הביטוח מתלווים אירועים טראגיים ולא נעימים, אנו מעדיפים שלא להיקלע לצרה הזו ולממש את הביטוח.

השלב הראשון : התעניינות.

ההתעניינות ברכישת פוליסת ביטוח חיים היא הצעד הראשון בדרך אל עתיד בטוח יותר. מיד כאשר תתחילו לבחון אפשרויות והצעות, תגלו כי קיימים כמה סוגים של ביטוחי חיים. ישנן פוליסות אשר משלבות כיסוי במקרה של מוות פתאומי בלבד. אחרות מציעות גם פיצוי במקרה של אבדן כושר עבודה או נכות. ישנן גם פוליסות המציעות אפשרות לניהול חיסכון לטווח הארוך. הפוליסות הללו מעניקות גם למבוטח עצמו את האפשרות לממש את כספי הביטוח.

השלב השני : סינון ראשוני.

לאחר קבלת מספר הצעות ביטוח, יהיה עליכם לבצע השוואה חכמה ולבחור את הפוליסות המתאימות ביותר. השיקולים המובילים בסינון הפוליסות הם : עלויות, סכום הפיצוי אשר מציעה הפוליסה, רשימת החריגים, תוספות של כיסוי אבדן כושר או נכות, שירותים נוספים, איכות השירות. זכרו כי פוליסת ביטוח חיים היא פוליסה לטווח הארוך. הקפידו לבחור בחברת ביטוח אמינה ויציבה. אם קרות מקרה הביטוח, תרצו לדעת כי יש מאחוריכם חברה חזקה. ביטוחי החיים צפויים ללוות אתכם למשך עשרות שנים, הקדישו מחשבה לבחירה הנכונה.

השלב השלישי : הגשת בקשת ההצטרפות.

מזל טוב! בחרתם לעצמכם ביטוח חיים מתאים. כעת יש להגיש לחברת הביטוח את מסמכי ההצטרפות ולהמתין למענה. אם אתם צעירים ובריאים, לא צפויה כל בעיה. כל חברת ביטוח תשמח לבטח אתכם. מועמדים מבוגרים, מעשנים או בעלי בעיות בריאותיות כרוניות, נדרשים בתהליך מורכב יותר. ייתכן כי יתבקשו לעבור בדיקות התאמה, להגיש מסמכים רפואיים, לשלם סכומים גבוהים יותר או לוותר על חלק מהכיסויים בפוליסה. מהרו להגיש את בקשת ההצטרפות אל הביטוח בגיל צעיר. בעודכם צעירים ובריאים, כל חברות הביטוח תשמחנה להציע לכם מחירים אטרקטיביים ומסלולים טובים.

השלב הרביעי : הרחבת ביטוח.

במטרה להציע למבוטחים מענה מלא ומקיף, מאפשרות חברות הביטוח רכישת חבילות הרחבה לפוליסות ביטוחי חיים. ההרחבות מעניקות סכומי פיצוי גבוהים יותר במקרה של מוות, תוספת של חיסכון לטווח הארוך או הרחבה לכיסוי אבדן כושר עבודה ונכות. חשוב להדגיש כי הרחבת הביטוח כרורכה בתשלום. אך קיימים מקרים בהם מדובר בסכום סמלי אשר הופך את ההרחבה לצעד נבון מבחינה כלכלית.

השלב החמישי : מימוש הביטוח.

הפעלת הביטוח מעידה על קרות מקרה ביטוח מצער. מימוש ביטוחי חיים מתבסס על הגשת תביעה אל חברת הביטוח. כאשר את התביעה יש להגיש בהתאם לנהלים של חברת הביטוח. טפסים להגשת תביעה והנחיות נקודתיות, תוכלו למצוא באתרי האינטרנט של חברות הביטוח או במוקד השירות. הקדימו לברר פרטים אודות תהליך הגשת התביעה טרם שליחת המסמכים. מסמכים חסרים עשויים ליצור עיכובים מיותרים בטיפול בתביעה. התנהלות מסודרת תאפשר מימוש מהיר של הפוליסה.

 



תגיות המאמר: ביטוח חיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191084 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191121 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172786 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164244 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154847 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154752 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica