חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת טרמיטים

מאת: tkidumהדברה28/10/2013686 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברת מזיקים הינה צעד אשר נועד למאבק הרחקת המזיקים מחיינו, המאבק נובע גם מתוך הרצון להפסיק את מטרד המזיקים, אך בראש ובראשונה להפחית את הסיכוי לחלות במחלות אשר עלולות לסכן את בריאותנו ואת בריאות משפחתנו.  לרוב כשעולה המילה הדברה ישנה נטייה להיתפס ישר להריגה של חרקים. אך, למרות שרוב המאבק נעשה מול החרקים, הדברה של מזיקים נועדה גם לחיסול דברים נוספים כגון: חיידקים, צמחים, פטריות, יונים וציפורים שהן נשאיות של כינים וקרציותוכו. . כיום, יש מגוון נרחב של מיכשור ואנשים מומחים שהמאבק במזיקים- אפשרי בהחלט.

הדברת טרמיטים

הדברת הטרמיטים אינה נושא פשוט כלל וכדאי לפעול בהקדם האפשרי על מנת למנוע את הופעתם. העוסקים בדבר חייבים להיות מנוסים ובעלי ידע נדרש על מנת, להיות מסוגלים לחסל את מושבת הטרמיטים. במושבת הטרמיטים, יש: מלכה, צבא שנועד לשמור על המלכה ופועלים. להשמדת ממלכת הטרמיטים יש לחסל את המלכה. תהליך הדברת הטרמיטים נעשה במספר שיטות כגון: החדרת חומרי הדברה ע"י קידוחים באזורים הנגועיםוהנחת פתיונות בתקווה, שהטרמיטים יקחו את הפתיון ויורידו אותו אל שטח האויב ובכך יחסלו את כל המושבה. כמובן, שיש לזכור שהחומרים שמשמשים לחיסול מושבת הטרמיטים הנם מאוד רעילים ולכן, יש לאטום את כל המזון שבשימוש, לא להשתמש בארונות הנגועים ולהרחיק רהיטים מאזורים בהם הטרמיטים משוטטים. את פעולת הדברת הטרמיטים מומלץ לבצע אחת לשנה או לשנתיים על מנת לשמור על ביתינו.

טרמיטים

הטרמיט הינו חרק קטן מאוד, לבן וחיוור ולכאורה נשמע כלא מזיק.  אך, לעולם אינו מגיע לבדו אלא מצויידבגדוד שלם, עימו הוא חי במושבות עצומות של למעלה מ- 2 מיליון פריטים שאותם ממקם בתוך עצים יבשים (האוכל החביב עליו)  ובמעמקי האדמה.במושבה כזו חייבים להיות זכרים וגם נקבות כל הזמן מכיוון, שעל מנת להתרבות הנקבה זקוקה לזכר אשר יפרה אותה בכדי לייצר חיי טרמיט. קיימים אלפי מינים של טרמיטים שלרוב ימצאו באזורים חמים וטרופיים ברחבי העולם (בארץ מס' סוגים באזור מישור החוף ובדרום). אחת המומחיות הגדולות של הטרמיטים הנה בניה הנעשית ע"י שימוש בגרגרי חול ורוק, בניינים אלו נישאים לעד 7 מטר גובה ובעלי חלקים תת קרקעיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161490 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152527 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152350 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158238 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191739 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181637 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181246 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181365 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181373 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181348 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181265 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica