חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת וילונות וצבעי הוילון

מאת: דוד כהןאדריכלות פנים29/10/2013805 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צריכים וילונות חדשים, אך מתקשים לבחור? אנו מבינים את ההתלבטות. בחירה של וילונות לבית יכולה להיות אתגר לא פשוט ואני יודעת שהעיצוב הוצבע של הוילון יכוליםלהיות בעלי השפעה אדירה על החדר לכאן או לכאן. זה נכון שקשה לדמיין אתבדיוק יראה הוילון בחדר שבו הוא אמור להיות. אז כדי להקל על הבחירה, נתחילבכמה מהצבעים השולטים כיום בשוק הוילונות:

  • צבעי אפרסק, או דוגמאות של פרחים, יעניקו מראה של גן פורח.
  • וילונות שחור-לבן, יגרמו לחדר גדול, להראות קטן ואינטימי יותר.
  • וילונות בצבעי כחול וירוק, יעניקו מראה של התחדשות ורעננות.
  • גם וילונות בצבע לבן, בתוספת דוגמא בגוון ירוק וסגול, יעניקו מראה נקי ומרענן בחדר.
  • וילון בצבע לבן, ללא כל תוספת – למראה עדין ואלגנטי.

ועוד כמה מהרעיונות, שיוכלו לסייע לכם להוסיף את המגע הסופי לעיצוב החדרים בבית, המתייחסים לגווני הצבע באופן כללי:

  • אם אתם מתקשים להחליט על צבע הוילון, נסו לבחור אותו על פי הצבע של הרהיט הגדול ביותר בחדר. המראה שיתקבל יהיה מתאים וגם אלגנטי.
  • אםאתם מאלה שאוהבים את צבעי האדמה והקירות שלכם צבועים בצבע אחיד ברובהחדרים, הנה טיפ בשבילכם: אפשר להוסיף חיים לחדר על ידי הוספת וילונות ארוכים, בדוגמא של פסים ארוכים ועדיין לשמור על צבעים סולידיים. אך אם אתםבעלי תעוזה, מומלץ לבחור בצבעים דומיננטיים, כגון: כתום כהה, או וילון עםפסים צהוב וחום, שיתן מראה הרמוני של צבעי אדמה.
  • אם מראה הבית שלכםבאופן כללי הוא מינימליסטי, כאשר הקירות כולם בצבעים של לבן, שמנת או בז'בהיר והחלטתם שאתם רוצים משהו נועז ויוצא דופן, לכו על זה. תלו וילונותבצבעים נועזים בחדרים, בכל חדר צבע וילון שונה, על רקע הקירות הלבנים שלכם.לדוגמא: בסלון, למראה מושלם, השתמשו בריהוט בצבע חום כהה, אביזרי תאורהנמוכים (לא מחוברים לתקרה), הוילונות בצבע חום עמוק ותקבלו מראה ייחודיוכריזמתי.
  • אוהבים את צבעי האביב? הם המחשבה על טיול בטבע, מרגשיםאותכם? גוונים חמים של צהוב, אדם וכתום – יכניסו את הטבע אל תוך החדריםשלכם. בהדגשה של המילה "גוונים חמים", מומלץ לכם להשתמש בבדים קלים, המאפשרלאור היום להכנס פנימה לחדר. כך תשבו לכם בשעות בין הערביים, במצב רוחרגוע, עם כוס יין ביד. תהיו בטוחים שהצבעים החמים האלה, לא יאכזבו אפילובימי חורף. במקרה הזה, אתם לא צריכים תאורה במיקום אסטרטגי, אין צורךלהתעסק עם אבזור מלאכותי, כי גוונים חמים על החלונות שלכם, יכניסו קישוטטבעי ויטפטפו אהבה אל תוך החדרים.
להקל על הבחירה, נתחיל בכמה מהצבעים השולטים כיום בשוק הוילונות
 



תגיות המאמר: וילונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212184 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205179 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161925 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161830 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica