חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בבעיות ברכיים בעזרת מערכת הליכה

בעיות ברכיים עלולות להופיע עקב סיבות שונות. לעיתים פציעות ספורט הן שגורמות לכאבים, לעיתים מדובר על דלקת בברך, שחיקת סחוס או סיבות אחרות. הכאבים בברכיים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה וירידה במדרגות, לאחר ישיבה ממושכת אל מול הטלוויזיה או המחשב, לאחר פעילות ספורט או פעולות אחרות. הכאבים עלולים להוביל לפגיעה באיכות חייו של האדם הסובל מהם ולכן חשוב למצוא דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להקלה בכאבים.

מערכת הליכה המיועדת לטיפול בכאבי ברכיים, יכולה להוות דרך טיפול מתאימה. כאשר אדם הולך באופן רגיל נקודות הדריכה שלו משתנות ויוצרות עומס על המפרקים השונים בגפיים התחתונות ובגב. ההליכה עם מערכת הליכה מביאה לשינוי בנקודות הדריכה בעת ההליכה ומאפשרת חלוקה שונה של העומס. חלוקת העומס באופן שונה מסייעת להפחתת הכאב בברכיים. בנוסף אל הפחתת הכאבים יכולה מערכת הליכה לסייע בחיזוק השרירים המייצבים. בעת הליכה עם מערכת ההליכה היא מאמנת את השרירים ומערכת העצבים לעבוד באופן מתואם. בנוסף, ההליכה עם מערכת ההליכה מאפשרת חיזוק של השרירים המייצבים בעת הליכה.

אנשים הסובלים בעיות ברכיים עקב דלקת בברך, שחיקת סחוס או פציעות ספורט, יוכלו לבדוק האם מערכת הליכה תוכל להוות דרך טיפול מתאימה עבורם. ייתכן כי מערכת הליכה מותאמת אישית ותוכנית טיפול מתאימה יוכלו להוביל להקלה בכאביו של האדם. הטיפול בכאבים יוכל לסייע לשיפור איכות חייו של האדם.

אפוס הינה טכנולוגיה רפואית פורצת דרך המיועדת לטיפול בכאבי ברכיים, כאבי גב, כאבי ירך וקרסול. מערכת ההליכה של אפוס פועלת בשני מישורים ומסייעת לחזק את השרירים המייצבים של המטופל וכן מסייעת להפחית בכאביו. הטיפול מתבצע במסגרת שגרת יומו של האדם ובסביבה הנוחה לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טיפול אפוס

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה31/03/101356 צפיות
כאבים בגב מופיעים אצל אנשים עקב סיבות שונות, לעיתים כתוצאה מפריצת דיסק או בלט דיסק. כאבים גב עשויים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות ושגרתיות כמו בעת ישיבה אל מול מחשב, במהלך הליכה, בעת שכיבה במיטה או בזמן ביצוע פעולות אחרות. כאבים בגב עשויים להוביל לפגיעה משמעותית באיכות חייו של האדם ולכן חשוב כי אדם הסובל מכאבים, ינסה למצוא דרך טיפול מתאימה בכאבים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה28/03/101071 צפיות
התקפי כאבים בגב התחתון המופיעים אצל אנשים עשויים לגרום לפגיעה באיכות חייהם, לעיתים באופן מהותי. כאבי גב עשויים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו הליכה, שכיבה במיטה או קימה ממנה או בעת ישיבה מול מחשב. לעיתים הכאבים נובעים כתוצאה מפריצת דיסק או בלט דיסק. חשוב לאתר דרך טיפול מתאימה בכאבים על מנת לשפר את איכות חייו של האדם הסובל מהם.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה14/02/101234 צפיות
בעיות ברכיים מופיעות עקב סיבות שונות ויכולות להיגרם כתוצאה משחיקת סחוסים, קרע ברצועה וסיבות אחרות. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה או ירידה במדרגות או בעת יציאה מהרכב. כאבים גב עלולים גם הם להופיע עקב סיבות שונות כמו בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה, ישיבה אל מול מחשב או פעולות אחרות. הופעת כאב ברכיים או כאבי גב בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם הסובל מהם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה בכאבים.

מאת: טיפול אפוספיזיולוגייה10/02/101757 צפיות
כאבי ברכיים נגרמים כתוצאה מסיבות שונות, בהן דלקת בברך. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו יציאה מהרכב או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. כאבים גב עלולים להופיע גם הם כתוצאה מסיבות שונות כמו בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה, בעת שכיבה במיטה או בעת ביצוע פעולות אחרות. הופעת כאב ברכיים או כאב גב עלולה לפגוע באיכות חייו של אדם באופן משמעותי ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה בכאבים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה28/01/101097 צפיות
כאבי ברכיים מופיעים אצל אנשים מסיבות שונות. הכאבים עלולים להופיע עקב קרע ברצועה, שחיקת סחוסים או סיבות אחרות. כאב ברכיים עלול להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו יציאה מהמכונית, לאחר ביצוע פעילות ספורט או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאב ברכיים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך למצוא דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להקלה בכאבים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה27/01/101222 צפיות
בעיות ברכיים מופיעות מסיבות שונות כמו קרע ברצועה, דלקת בברך או סיבות אחרות. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה או ירידה במדרגות, בעת יציאה מהמכונית או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאבי ברכיים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתת כאב ברכיים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה13/12/09994 צפיות
כאבי ברכיים מופיעים אצל אנשים מסיבות שונות, בהן שחיקת סחוס או קרע ברצועה. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שגרתיות כמו עלייה או ירידה במדרגות, לאחר ישיבה ממושכת אל מול הטלוויזיה או המחשב או לאחר פעילות ספורט. הופעת כאבים בברכיים עלולה לפגוע באופן משמעותי באיכות חייו של האדם הסובל מכאבים ובמקרה כזה יש צורך באיתור דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתה בכאבים.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212845 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201427 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181328 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica