חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת הליכה לטיפול בכאבי ברכיים או כאבי גב

מאת: טיפול אפוספיזיולוגייה10/02/20101762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאבי ברכיים נגרמים כתוצאה מסיבות שונות, בהן דלקת בברך. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו יציאה מהרכב או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. כאבים גב עלולים להופיע גם הם כתוצאה מסיבות שונות כמו בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה, בעת שכיבה במיטה או בעת ביצוע פעולות אחרות. הופעת כאב ברכיים או כאב גב עלולה לפגוע באיכות חייו של אדם באופן משמעותי ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה בכאבים.

מערכת הליכה המיועדת לטיפול בסובלים מכאבי גב או כאבי ברכיים יכולה להוות דרך טיפול מתאימה. כאשר אדם הולך נוצר עומס במפרקים השונים לאורך גבו והגפיים התחתונות שלו. נקודות הדריכה בכף רגלו של האדם מכתיבות איך יחולק העומס ואילו מהשרירים יגיבו ובאיזה אופן. הליכה עם מערכת הליכה המותאמת למטופל מביאה לשינוי בנקודות הדריכה של האדם וכך מופחת העומס מהאזור הכואב. הפחתת העומס מאפשרת הקלה בכאבים.

מערכת הליכה יכולה לסייע לסובלים מכאבי ברכיים או כאבים גב גם בהיבט נוסף. הסובלים מכאבי ברכיים יוכלו להשתמש במערכת ההליכה כך שבעת ההליכה יאמנו את מערכת העצבים והשרירים לעבוד בתיאום. בנוסף, בעת ההליכה עם מערכת ההליכה יתבצע חיזוק של השרירים המייצבים. הסובלים מכאבי גב יוכלו לעשות שימוש במערכת הליכה שתותאם להם כך שתתאפשר פעולה מתואמת של השרירים המייצבים בבטן ובגב.

אנשים הסובלים כאב ברכיים עקב דלקת בברך או סיבות אחרות ואנשים הסובלים מכאבי גב, יוכלו לבדוק האם מערכת הליכה תוכל לסייע לטיפול בכאביהם. ייתכן כי מערכת הליכה מותאמת אישית ותוכנית טיפול מתאימה יוכלו לסייע להקלה בכאבים ולאפשר שיפור באיכות החיים.

אפוס הינה טכנולוגיה רפואית פורצת דרך המיועדת לטיפול בכאבי ברכיים, כאבי גב, כאבי ירך וקרסול. מערכת ההליכה של אפוס פועלת בשני מישורים ומסייעת להפחית את כאביו של המטופל וכן לשפר את תפקודו. הטיפול מתבצע במסגרת שגרת יומו של האדם ובסביבה הנוחה לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טיפול אפוס

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה31/03/101360 צפיות
כאבים בגב מופיעים אצל אנשים עקב סיבות שונות, לעיתים כתוצאה מפריצת דיסק או בלט דיסק. כאבים גב עשויים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות ושגרתיות כמו בעת ישיבה אל מול מחשב, במהלך הליכה, בעת שכיבה במיטה או בזמן ביצוע פעולות אחרות. כאבים בגב עשויים להוביל לפגיעה משמעותית באיכות חייו של האדם ולכן חשוב כי אדם הסובל מכאבים, ינסה למצוא דרך טיפול מתאימה בכאבים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה28/03/101075 צפיות
התקפי כאבים בגב התחתון המופיעים אצל אנשים עשויים לגרום לפגיעה באיכות חייהם, לעיתים באופן מהותי. כאבי גב עשויים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו הליכה, שכיבה במיטה או קימה ממנה או בעת ישיבה מול מחשב. לעיתים הכאבים נובעים כתוצאה מפריצת דיסק או בלט דיסק. חשוב לאתר דרך טיפול מתאימה בכאבים על מנת לשפר את איכות חייו של האדם הסובל מהם.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה14/02/101237 צפיות
בעיות ברכיים מופיעות עקב סיבות שונות ויכולות להיגרם כתוצאה משחיקת סחוסים, קרע ברצועה וסיבות אחרות. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה או ירידה במדרגות או בעת יציאה מהרכב. כאבים גב עלולים גם הם להופיע עקב סיבות שונות כמו בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת הליכה, ישיבה אל מול מחשב או פעולות אחרות. הופעת כאב ברכיים או כאבי גב בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם הסובל מהם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה בכאבים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה28/01/101100 צפיות
כאבי ברכיים מופיעים אצל אנשים מסיבות שונות. הכאבים עלולים להופיע עקב קרע ברצועה, שחיקת סחוסים או סיבות אחרות. כאב ברכיים עלול להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו יציאה מהמכונית, לאחר ביצוע פעילות ספורט או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאב ברכיים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך למצוא דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להקלה בכאבים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה27/01/101225 צפיות
בעיות ברכיים מופיעות מסיבות שונות כמו קרע ברצועה, דלקת בברך או סיבות אחרות. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות כמו עלייה או ירידה במדרגות, בעת יציאה מהמכונית או לאחר ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הופעת כאבי ברכיים בעת ביצוע פעולות שונות עלולה לפגוע באיכות חייו של האדם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתת כאב ברכיים.

מאת: טיפול אפוסאורטופדיה ופיזותרפיה13/12/09997 צפיות
כאבי ברכיים מופיעים אצל אנשים מסיבות שונות, בהן שחיקת סחוס או קרע ברצועה. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שגרתיות כמו עלייה או ירידה במדרגות, לאחר ישיבה ממושכת אל מול הטלוויזיה או המחשב או לאחר פעילות ספורט. הופעת כאבים בברכיים עלולה לפגוע באופן משמעותי באיכות חייו של האדם הסובל מכאבים ובמקרה כזה יש צורך באיתור דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתה בכאבים.

מאת: טיפול אפוספיזיולוגייה30/11/091198 צפיות
כאבי גב עלולים להיגרם עקב סיבות שונות כמו בלט דיסק או פריצת דיסק. הכאבים עלולים להופיע בעת ביצוע פעולות שונות. בעיות ברכיים עלולות להיגרם עקב קרע ברצועה, שחיקת סחוסים או סיבות אחרות ולהופיע בעת ביצוע פעולות שונות. הכאבים בגב או בברכיים עלולים לפגום באיכות חייו של האדם הסובל מהם ולכן יש צורך במציאת דרך טיפול מתאימה שתוכל לסייע להפחתת הכאבים.

מאמרים נוספים בנושא פיזיולוגייה

מאת: אבי דוידיפיזיולוגייה13/07/161416 צפיות
בקצרה על מחקר אמריקאי בתחום המציג מבדק פשוט לאיתור אלצהיימר תסמינים באופן עצמאי.

מאת: נטלי אינטרדבפיזיולוגייה17/04/131621 צפיות
מקור המילה ארגונומיה היא מיוונית – ארגו פירוש עבודה ונומוס זה חוק. מדע הארגונומיה עוסק בחקר יחסי הגומלין בן האדם לסביבת העובדה היומית שלו ויישום כללים פרקטיים בהקשר זה. מטרתה של הארגונומיה היא לשפר ולהתאים את תנאי הסביבה (בעיקר בכל הקשור למכשור, לסביבת העבודה, למעטפת העבודה) לעובד (על פי נתוניו הפיזיולוגיים- גובה, משקל, מבנה גוף, יציבה) – זאת על מנת לשפר את תפקודו הפיזי, את מצבו הבריאותי, ובסופו של דבר את תפוקתו של העובד.

מאת: ג.ט קראוןפיזיולוגייה11/11/129342 צפיות
מה גורם לטינטון? נתחיל בחדשות הטובות - אנחנו יודעים מה גורם טינטון. ועכשיו לחדשות הרעות - מדע רפואה קונבנציונלי לא יכולה לרפא אותה. לא באופן קבוע לפחות. ואכן, הרופא שלך הייתי מציע כמה תרופות, וזה אולי נראה לך שאתה שומע את הרעשים הולכים למטה. כתוצאה מכך, אתה מתחיל להירגע להאמין שבעיה טורדנית נפתרה. אבל פתאום הצלילים לחזור שוב. מדובר בבעיה נפוצה מאוד למעשה.

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211478 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128734 צפיות
מהי תופעה פיזיולוגית? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה13/04/128648 צפיות
מהם היכולות של הגוף הפיזי האנושי? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר פיזיולוגייה29/02/1215605 צפיות
מה בריא לגוף שלנו, פעילות גופנית או ספורטיבית? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica